TweakDSL.... boel draait nu ff, misschien ff resetten vanavond zodat die hoger intraint...quote:
TJ is toch pas 23?quote:Een 42-jarige dronkelap uit Rotterdam heeft gisteren op lullige wijze zijn frustraties geuit. De man werd namelijk vriendelijk doch dringend verzocht een supermarkt aan de Lijnbaan te verlaten. In plaats van de winkel uit te lopen, kleedde hij zich uit en begon middenin het pand met zichzelf te spelen.
Het bleef niet bij aftrekken alleen. Hij liet namelijk ook nog eens zijn blote kont aan de winkelende dames zien.
De politie heeft de man en zijn 37-jarige kameraad uit Amersfoort opgepakt. De politie heeft nu de handen vol om de winkelrukker het hemd van het lijf te vragen.
hahahahahahahahahahahahaha en bedankt hequote:
Had't er laatst met syl nog over, van daar kunnen we ook spaargeld parkeren, moeten we alleen wel naar IJsland als de boel omlazertquote:Op donderdag 9 oktober 2008 08:12 schreef Fugie het volgende:
ja
en met de problemen in ijsland (met ook mijn spaargeld) wil ik zo min mogelijk op internet zitten in mijn vrije tijd
een half jaar salaris stond er wel. Ik ga er stiekem vanuit dat ik het terugkrijg maar ik wil er zo min mogelijk over horen. Al dat paniekerige gedoequote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:36 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Had't er laatst met syl nog over, van daar kunnen we ook spaargeld parkeren, moeten we alleen wel naar IJsland als de boel omlazert![]()
Veel daar staan?Hopen dat de politiek eea. te weeg kan brengen. Jammer is alleen dat bankieren de enige grote inkomstenbron van het bijna failliete ijsland is/was.... En anders hebben we een mooi stuk grond er bij om biobrandstof plantages en windmolens op te bouwen
![]()
maar goed, dit is een gevolg van vrije marktwerking, als ik het goed heb?![]()
kun je zelf toch weinig aan veranderen nu, gewoon n kwestie van afwachten en hopen dat het terug komtquote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:53 schreef Fugie het volgende:
[..]
een half jaar salaris stond er wel. Ik ga er stiekem vanuit dat ik het terugkrijg maar ik wil er zo min mogelijk over horen. Al dat paniekerige gedoe
Daarom, en ik heb nog wel een credit card dus mocht ik exceptionele uitgaven moeten doen (murphy enzo) dan lukt dat nog welquote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:27 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
kun je zelf toch weinig aan veranderen nu, gewoon n kwestie van afwachten en hopen dat het terug komt
En dan?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:48 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Goed excuus voor een weekje ijsland
gewoon de bank overvallen daarquote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:54 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
En dan?![]()
Meneer icesave, geef mij eens mijn geld, en wel nu! Of ik blijf hier!
Ik had begrepen dat je een claim, zoals je die in Nederland bij DNB doet, in IJsland fysiek in IJsland moet doen...quote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:54 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
En dan?![]()
Meneer icesave, geef mij eens mijn geld, en wel nu! Of ik blijf hier!
ach ik heb nog wel wat vakantiedagen overquote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:11 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat je een claim, zoals je die in Nederland bij DNB doet, in IJsland fysiek in IJsland moet doen...
En anders kan je je halve jaarsalaris nog altijd in blonde Icesave medewerksters opeisenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:23 schreef Fugie het volgende:
[..]
ach ik heb nog wel wat vakantiedagen over
volgens mij is ijsland meer donkerharig, beetje richting die rare eskimos toe.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 11:42 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
En anders kan je je halve jaarsalaris nog altijd in blonde Icesave medewerksters opeisen
Weer eens wat anders dan importbruidjes uit polen![]()
Eskimo betekend "rauw vis vreter". Daar vallen wij ook onderquote:
en waarom doen tulbandmannetjes dat?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
In plaats van dat hij naar binnen moet met een bomgordel / vliegtuig / .... hoeft hij nu alleen maar paniek te zaaien door "verkopen, verkopen" te roepen.
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:35 schreef Alicey het volgende:
Eigenlijk is deze in het Gouda topic posten dan nog leuker.
[ afbeelding ]
Blond zeker?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en waarom doen tulbandmannetjes dat?![]()
nja lama..
Weer een leuk bewijs dat een moederende overheid slappe burgers oplevert.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:42 schreef DutchTrain het volgende:
Tja, die Gouda strip kun je ook relateren aan de Ice-save spaarders... mensen hebben geen enkel benul meer van risico en als het dan fout gaat, dan roepen ze de overheid / politiek om hulp, zonder erbij na te denken dat ze zelf het probleem zijn
Hier en daar hoor ik zelfs al stemmen die het asociaal vinden dat Nederland niet meteen een zak geld open scheurt om de ijskoude spaarders te compenseren.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:42 schreef DutchTrain het volgende:
Tja, die Gouda strip kun je ook relateren aan de Ice-save spaarders... mensen hebben geen enkel benul meer van risico en als het dan fout gaat, dan roepen ze de overheid / politiek om hulp, zonder erbij na te denken dat ze zelf het probleem zijn
Dat speelt nu in de Verenigde Staten van vrije mArktwerking meer, vindt ik....quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:08 schreef Isegrim het volgende:
Het is een beetje als kinderen die spelen in de zandbak. Er hoeft maar iets te gebeuren of eentje rent er naar moeder: "Mamaaa, hij sloeg mij!".
Ook in de USA is er niet echt sprake van vrije marktwerking.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat speelt nu in de Verenigde Staten van vrije mArktwerking meer, vindt ik....
De o-zo "laat ons met rust stomme overheid" beleggers die toch maar weer even komen aankloppen.
Wel vindt ik dat de Nederlandse overheid wat druk mag zetten op ijsland
Dat doet de Nederlandse overheid ook wel. Het is echter typisch Nederlands om eerst stil diplomatiek te proberen iets op te lossen voor er grof geschut wordt ingezet zoals het VK nu doet. Als dat niets oplevert zie ik Nederland echter ook wel dezelfde soort dingen doen als het VK, al dan niet in EU-verband.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Wel vindt ik dat de Nederlandse overheid wat druk mag zetten op ijsland
Rotterdam:quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:21 schreef Isegrim het volgende:
En het is:
ik vind
jij vindt (maar: vind je?)
hij vindt
Zet er in de tegenwoordige tijd 'lopen' voor in de plaats en je weet het.
ik loop -> ik vind
jij loopt -> jij vindt
loop je? -> vind je?
hij loopt -> hij vindt
Die laatste moet dan zijn "hij loop - hij vind".quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:23 schreef Alicey het volgende:
[..]
Rotterdam:
ik loopt -> ik vindt
jij loopt -> jij vindt
loop je? -> vind je?
hij loopt -> hij vindt
Maar dan hebben de aandeelhouders van Fortis ook meteen een zaak, want zij zijn ook geld kwijtgeraakt door bewust risico te lopen. Dan mag de Staat dat ook wel compenseren. Kunnen we meteen de hele aandelenhandel opdoeken, en de staat alle beursgenoteerde bedrijven op laten kopen. En dan alle verliezen aan alle aandeelhouders terugbetalen. Krijg je een hele leuke fictieve economie vanquote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:22 schreef Alicey het volgende:
Dat doet de Nederlandse overheid ook wel. Het is echter typisch Nederlands om eerst stil diplomatiek te proberen iets op te lossen voor er grof geschut wordt ingezet zoals het VK nu doet. Als dat niets oplevert zie ik Nederland echter ook wel dezelfde soort dingen doen als het VK, al dan niet in EU-verband.
hmmja ook weer waar.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:24 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Die laatste moet dan zijn "hij loop - hij vind".
Ik doelde meer op de maatregelen die de VK treft riching Ijsland, zoals bevriezing van Ijslandse tegoeden. Ik doelde niet op de garantie die het VK stelt aan haar spaarders.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:31 schreef DutchTrain het volgende:
Maar dan hebben de aandeelhouders van Fortis ook meteen een zaak, want zij zijn ook geld kwijtgeraakt door bewust risico te lopen. Dan mag de Staat dat ook wel compenseren. Kunnen we meteen de hele aandelenhandel opdoeken, en de staat alle beursgenoteerde bedrijven op laten kopen. En dan alle verliezen aan alle aandeelhouders terugbetalen. Krijg je een hele leuke fictieve economie van
Als ik geen spelfouten wil maken, tik ik wel in een echte taalquote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:21 schreef Isegrim het volgende:
En het is:
ik vind
jij vindt (maar: vind je?)
hij vindt
Zet er in de tegenwoordige tijd 'lopen' voor in de plaats en je weet het.
ik loop -> ik vind
jij loopt -> jij vindt
loop je? -> vind je?
hij loopt -> hij vindt
Nou, om heel eerlijk te zijn verkies ik twee extra logées boven het uitlenen van mijn fiets.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:48 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Isegrim, kunnen we zaterdag een tweewielvoertuig van jou lenen?Welke uiteraard een warme overnachting krijgt op Rotterdam zuid
![]()
Ik denk zo dat wij de kortste reisafstand hebben zo'n beetje. En om dan weer een matras te claimenWe hebben alleen maar 1 fiets
Ik geloof dat jij echt klapjes moet hebben.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 07:43 schreef TJDoornbos het volgende:
LHO waarom jat je geen fiets op CS?
Hoe? Jatten mag............politie doet toch geen f*ckquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 07:49 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik geloof dat jij echt klapjes moet hebben.
Agent op seksfeest ontmaskerdquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 07:50 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Hoe? Jatten mag............politie doet toch geen f*ck
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 07:43 schreef TJDoornbos het volgende:
LHO waarom jat je geen fiets op CS?
je moe nie denken, je moe doen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:27 schreef ebeaydojraes het volgende:
wat te doen. vandaag of morgen naar Breda/ Blijdorp... denk denk denk ..
Breda skippen, morgen 20 graden dus lekker Blijdorp.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:27 schreef ebeaydojraes het volgende:
wat te doen. vandaag of morgen naar Breda/ Blijdorp... denk denk denk ..
nee. Bedoelde eigenlijk in welke volgorde. Ben nu dus op Breda Photo. Morgen ijs- en wasberenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:22 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Breda skippen, morgen 20 graden dus lekker Blijdorp.
quote:Aardbei zijn is een keuze.
Wolfjesquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:10 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
nee. Bedoelde eigenlijk in welke volgorde. Ben nu dus op Breda Photo. Morgen ijs- en wasberen
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:08 schreef littledrummergirl het volgende:
wajoo die dvd rocktheb nu al de blaren op mn vingers
* littledrummergirl zingt: ze heeft een pooootje met vet, al op de tafel gezet!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:19 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]ach, er staat morgen bij Isegrim vast wel weer een megapot vaseline op tafel
quote:
Ow.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:34 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]neee da's alweer oud! wel bijblijven he
Oh, dus als de politie niet zou bestaan, dan zou moord ook okay zijn?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 07:50 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Hoe? Jatten mag............politie doet toch geen f*ck
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:42 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Oh, dus als de politie niet zou bestaan, dan zou moord ook okay zijn?
zuchtquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:50 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
En jij maar denken dat dat doekje voor stof was
Dat maak jij ervan.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:49 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Insinueert u nu iets? Zien we straks in de krant staan dat P de J uit R ene TJ met een stukje beton duikles heeft gegeven van Erasmus B. ?
maar nu je het zegt....quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:54 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat maak jij ervan.Om eerlijk te zijn was die gedachte nog niet bij me opgekomen.
ik snap er ook niets vanquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:51 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zuchtsoms ga je echt te hard, over welk doekje hebben we het nu weer?
ik zal eens een poging doen LHO's gedachtenkronkels te ontcijferenquote:
maar voor morgen mag ie een dag aan de muur toch?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:44 schreef Isegrim het volgende:
Canvas is binnen. Ik moet zeggen dat ik hem een beetje vind tegenvallen, hij is te donker... Misschien was het toch niet zo'n geschikte picca voor op canvas...
Hemaquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:44 schreef Isegrim het volgende:
Canvas is binnen. Ik moet zeggen dat ik hem een beetje vind tegenvallen, hij is te donker... Misschien was het toch niet zo'n geschikte picca voor op canvas...
maareehm het stofdoekje?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:22 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Hema![]()
Met gewone afdrukken, zowel digitaal als rolletje, hebben we gehad dat de kleuren niet kloppen, de foto donker werd, en er een blauwige waas overheen kwam...
Als je de Mongoolse renmuis hebt gevonden (en dan bedoel ik niet het hokquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:10 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
nee. Bedoelde eigenlijk in welke volgorde. Ben nu dus op Breda Photo. Morgen ijs- en wasberen
De canvasafdrukken van HEMA waren volgens de Consumentenbond de Beste Koop...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:22 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Hema![]()
Met gewone afdrukken, zowel digitaal als rolletje, hebben we gehad dat de kleuren niet kloppen, de foto donker werd, en er een blauwige waas overheen kwam...
die laatste heb ik er al zoveel van ...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 18:29 schreef Errrwin het volgende:
[..]
Als je de Mongoolse renmuis hebt gevonden (en dan bedoel ik niet het hok), maak dan een foto voor me.
Oh, en prairyhonden.![]()
![]()
Ik neem aan dat als iemand op jou insteekt, je dan niet een willekeurig ander persoon gaat lopen steken.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:15 schreef TJDoornbos het volgende:
Dat zei ik niet Isegrim maar als men mijn fiets jat jat ik er 1 terug. Als men op mij insteekt met een mes vind ik dat ik gerechtvaardig ben terug te steken, heb alleen geen mes op zak maar oké!
Tot vanavond!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:37 schreef WHATSHESAID het volgende:
Gefeliciteerd IseEn tot vanavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |