Toeval ook dat Cyryl typetjes doet op de radio?quote:Op maandag 6 oktober 2008 23:56 schreef Druidfather het volgende:
Ceriel (125)
vandaag, 23:54
Mensen, mensen rustig aan!
RTL Boulevard die me belt, mn vader die doodsongerust naar me toe komt, doodsverwensingen hierzo en op YT.
Ik weet niet hoe dit in de wereld is geholpen, noem het toeval, maar laat ik over 1 ding heel duidelijk zijn: ik was die beller naar 3FM N.I.E.T.
Zo. Klaar. En nu de echte dader vinden.
Het wordt wel steeds leuker.quote:Op maandag 6 oktober 2008 23:57 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Toeval ook dat Cyryl typetjes doet op de radio?
Typetjes op de radio... Leuk?
Zet ff op z'n hyvesquote:Op maandag 6 oktober 2008 23:57 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik ken sinds vanavond pas een Ceriel door alle ophef hier.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 00:10 schreef Pietmans het volgende:
He Oom Agent, wellicht kun jij nu misschien een boekje open doen? Jij claimde een ceriel te kennen, en die leed aan een psychotische ziekte. Hij zegt dat hij het niet gedaan heeft.. En het oordeel van de politie is?
Ah oke, je hebt gelijk. Overheen gelezen.. excuus :/quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 00:13 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Ik ken sinds vanavond pas een Ceriel door alle ophef hier.
quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:55 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Waarom publiceren ze dat als ze zelf ook niet zeker weten of het klopt?
Aanvaardquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 00:14 schreef Pietmans het volgende:
[..]
Ah oke, je hebt gelijk. Overheen gelezen.. excuus :/
Precies, en als je dan moet rectificeren melk je het nog een keer uitquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 00:16 schreef Manono het volgende:
[..]
hallo, dat doen alle media toch elke dag? brood op de plank enzo?
weet jij of er nog fragmentjes daarvan online staan?quote:Op maandag 6 oktober 2008 23:57 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Stemanalyse?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 00:21 schreef hoipim het volgende:
[..]
weet jij of er nog fragmentjes daarvan online staan?
dan kan ik die vergelijken met de opname`s van 3fm en een stemanalyse uitvoeren.
'' Copy that, we'll send in FOK!'s CSI team.. ''quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 00:21 schreef hoipim het volgende:
[..]
weet jij of er nog fragmentjes daarvan online staan?
dan kan ik die vergelijken met de opname`s van 3fm en een stemanalyse uitvoeren.
maar is de eftelinggrap van deze foK!user?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 00:22 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Stemanalyse?Doe dat met de Eftelinggrap
Van die ceriel die op hyves staat ook.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 00:24 schreef hoipim het volgende:
[..]
maar is de eftelinggrap van deze foK!user?
mijn vriendin zal ze morgen in de computer stoppen en ermee aan de slag gaan.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 00:25 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Van die ceriel die op hyves staat ook.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 00:27 schreef Druidfather het volgende:
Airbook (0)
vandaag, 00:26
Hoi Ceriel,
Ik maak je helemaal af als ik je ooit tegen kom in Amersfoort. Ik zou je ogen maar open houden als ik jou was en ik trek die haren van je uit de lelijke rotkop van je.
Fijn leven nog!
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 00:27 schreef Druidfather het volgende:
Airbook (0)
vandaag, 00:26
Hoi Ceriel,
Ik maak je helemaal af als ik je ooit tegen kom in Amersfoort. Ik zou je ogen maar open houden als ik jou was en ik trek die haren van je uit de lelijke rotkop van je.
Fijn leven nog!
I know, ik ga er ook vanuit dat het een grap is, alleen ik hou een slag om de arm wat betreft het beschuldigen van Ceriel. Het kan ook best nog iemand anders geweest zijn, maar ik ben wel benieuwd.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 00:36 schreef l3laster het volgende:
Natuurlijk is het een grap,
Als een Arts al begint aan euthanasie moet hij zich aan strikte regels houden. Iemand die euthanasie ondergaat mag zich echt 10 uur van te voren niet gaan kapot zuipen met het een of ander zoals die gast beweerd...
Dat dus.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 00:41 schreef Tomatenboer het volgende:
Overigens kunnen die reacties van zijn vrienden op Hyves die hem weer welkom heten in Nederland na een vakantie ook geënsceneerd zijn, nadat die Ceriel toch geschrokken is wat hij wellicht teweeg heeft gebracht met z'n prankcall dat hij zichzelf een alibi probeert te verschaffen.
Kan jij niet met je camera hem opzoeken en hem confronteren? Wellicht wordt dán duidelijk of hij er wel of niet iets te maken mee heeft.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:35 schreef SunChaser het volgende:
Ceriel vs Otto
Voor:
-knip=
tegen
-knip-
Mijn conclusie. Ceriel maakte een grap voor YT of zn radioshow, voor hij t kon plaatsen zag hij de ophef en de gevoeligheden en ziet af van publicatie van de grap. Wat heel verstandig is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou als hij het gedaan heeft en hij leeft nog, dan is dat met recht.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:14 schreef OldJeller het volgende:
Of die knul het nou wel of niet heeft gedaan, volgens mij (aan reacties te zien) kan hij wel een goed pak slaag verwachten als iemand hem herkent op straat
Jij vindt geweld tegen hem een gepaste straf?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:39 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Nou als hij het gedaan heeft en hij leeft nog, dan is dat met recht.
Hoe sick kun je zijn zeg, in tha brains.
Pfff
Gatverdamme zeg.....kom op dit is toch zieke humor...
Dan ga je wel heel ver...
Zeg! Das toch niet normaal heuh? Wat vind je daar nou zelf van heuh?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:38 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Kan jij niet met je camera hem opzoeken en hem confronteren? Wellicht wordt dán duidelijk of hij er wel of niet iets te maken mee heeft.
Ik zei het tegen SunChaser, niet Willibrord.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:43 schreef Kreupeldicht het volgende:
[..]
Zeg! Das toch niet normaal heuh? Wat vind je daar nou zelf van heuh?
De arts (hoeft geen hoofdletter te hebben hoor) houdt zich aan regels, maar degene die de dood in de ogen ziet hoeft zich écht niet aan regels te houden. Van wie zou hij zich niet 'mogen' kapot zuipen dan? En wat zijn de represailles?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 00:36 schreef l3laster het volgende:
Natuurlijk is het een grap,
Als een Arts al begint aan euthanasie moet hij zich aan strikte regels houden. Iemand die euthanasie ondergaat mag zich echt 10 uur van te voren niet gaan kapot zuipen met het een of ander zoals die gast beweerd...
En als die jongen helemaal naar God getrapt wordt komt het ook door jouw bericht 'die' door alle media is overgeschreven. LOLOLOLOLOLOLOLLL1111!!!!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:04 schreef SunChaser het volgende:
Tong houdt wijselijk zn mond
Hij is de aanstichter van de media hype, zonder zn topic had ik nooit een bericht gemaakt die door alle media is overgeschreven wat weer nieuwe berichten opleverde. En alleen maar omdat Tong in een telefoonprank trapte
Geweld?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:42 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Jij vindt geweld tegen hem een gepaste straf?
Fout. Mijn bericht ging over Otto.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:48 schreef APK het volgende:
[..]
En als die jongen helemaal naar God getrapt wordt komt het ook door jouw bericht 'die' door alle media is overgeschreven. LOLOLOLOLOLOLOLLL1111!!!!![]()
![]()
![]()
En daarna plemp je zoveel mogelijk info over hem op FOK!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:50 schreef SunChaser het volgende:
Fout. Mijn bericht ging over Otto.
RTL Boulevard kwam vanavond met Ceriel en daarna Spits.
Maar als het nep blijkt is het een grap, met woorden.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:50 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Geweld?
Die knul heeft zijn eigen ziel verkocht aan de duivel met die grap!
Die geen grap is. Er zijn erg veel mensen hierdoor geschokt, verdrietig gemaakt dankzij zijn zieke brein.
Velen krijgen hierdoor verdrietige momenten te verwerken, die niet nodig zouden zijn geweest als hij zichzelf, zijn mega ego niet zo had hoeven opblazen door middel van een zieke grap.
Geweld?
Nou Ik moet zeggen dat ik hem wel een maandje of 2 op een afdeling zou willen zien werken bij terminale patienten, misschien dat hij dan nog wat iq kan kweken, maar ik zie het somber in!
Jawel, afslachten die hap, iedereen enorm serieus nemenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:54 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Maar als het nep blijkt is het een grap, met woorden.
Dan kun je toch niet gaan stellen dat geweld tegen hem te rechtvaardigen is?
Nee ik zag het even voor mequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:46 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Ik zei het tegen SunChaser, niet Willibrord.
Ik zei dus dit:quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:54 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Maar als het nep blijkt is het een grap, met woorden.
Dan kun je toch niet gaan stellen dat geweld tegen hem te rechtvaardigen is?
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 02:00 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ik zei dus dit:
dat ik hem wel een maandje of 2 op een afdeling zou willen zien werken bij terminale patienten
En dat is heel erg zwaar, tenzij iemand echt nuts in de kop is natuurlijk..wat ik wel verwacht bij zo iemand.
Hij mag wel ff les krijgen, persoonlijk van Balkenende zelf...
jaja
Dit zei je als reactie op:quote:Nou als hij het gedaan heeft en hij leeft nog, dan is dat met recht.
Je kan toch niet voor eigen rechter gaan spelen.quote:Of die knul het nou wel of niet heeft gedaan, volgens mij (aan reacties te zien) kan hij wel een goed pak slaag verwachten als iemand hem herkent op straat
Ja dus flink de zweep erover muggezifterdquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 02:12 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
[..]
Dit zei je als reactie op:
[..]
Je kan toch niet voor eigen rechter gaan spelen.
Overigens hoezo?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 02:12 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
[..]
Dit zei je als reactie op:
[..]
Je kan toch niet voor eigen rechter gaan spelen.
Nee hoor, ik keur die dreigementen gewoon af.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 02:18 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Overigens hoezo?
is het je broer? Of deed jij het zelf soms?
Beetje vreemd je manier van opkomen voor....enzo
nog ff iets meer dan een uurtje vol houdenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:55 schreef Morwen het volgende:
*zucht*
Wanneer valt die astroide op dees aardkloot, we zijn klaar
Ik zou hem graag willen voordragen voor een lintje, omdat ik me kostelijk heb vermaakt met de 'geschokte' reacties van al die bekrompen idioten die zich vanachter hun toetsenbord 'heel betrokken voelden' en 'persoonlijk werden geraakt'. Dat soort hypocrisie (waarvan jij het een prachtig voorbeeld bent) kan niet vaak genoeg en hard genoeg aan de kaak worden gesteld.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 02:18 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Overigens hoezo?
is het je broer? Of deed jij het zelf soms?
Beetje vreemd je manier van opkomen voor....enzo
Wat is er hypocriet aan om mee te leven met iemand die kanker heeft of iets anders verschrikkelijks mee maakt?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 06:19 schreef Shivo het volgende:
[..]
Ik zou hem graag willen voordragen voor een lintje, omdat ik me kostelijk heb vermaakt met de 'geschokte' reacties van al die bekrompen idioten die zich vanachter hun toetsenbord 'heel betrokken voelden' en 'persoonlijk werden geraakt'. Dat soort hypocrisie (waarvan jij het een prachtig voorbeeld bent) kan niet vaak genoeg en hard genoeg aan de kaak worden gesteld.
Chapeau voor de bedenker hiervan!
Volgens de statistieken gaan er wereldwijd dit jaar rond de 8 miljoen mensen dood aan kanker. Lekker meeleven met die mensen! Hebben ze ook veel aan! Daarnaast hebben er ook een heleboel mensen AIDS, TBC, dengue, malaria, polio, Alzheimer, Parkinson, Crohn, etc.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 07:01 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
Wat is er hypocriet aan om mee te leven met iemand die kanker heeft of iets anders verschrikkelijks mee maakt?
Verder is het natuurlijk heel stoer en rebels ( lees : puberaal ) om deze grap de hemel in te prijzen, en dus verbaast het mij dan ook niet dat sommige mongolen dat hier doen.
Dus het is hypocriet om met iemand mee te leven omdat er meer mensen zijn die vervelende dingen mee maken? Dat raakt kant nog wal.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 07:27 schreef Shivo het volgende:
[..]
Volgens de statistieken gaan er wereldwijd dit jaar rond de 8 miljoen mensen dood aan kanker. Lekker meeleven met die mensen! Hebben ze ook veel aan! Daarnaast hebben er ook een heleboel mensen AIDS, TBC, dengue, malaria, polio, Alzheimer, Parkinson, Crohn, etc.
Ik vermoed echter dat het aantal mensen dat afgelopen zaterdagavond een biertje minder heeft gedronken vanwege dit verhaal, nihil is. Maar oh oh, wat zijn we goed want we leven tenslotte wel mee! On the internetz!
Ik ging niet huilen bij het horen van dat gesprek.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 08:42 schreef MikeyMo het volgende:
mensen die gingen huilen toen ze dat gesprek horen![]()
Nou, ik heb niet gehuild. Maar de mensen die wel gehuild hebben, zijn mensen die in staat zijn om met iemand anders mee te leven.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 08:42 schreef MikeyMo het volgende:
wees blij dat je nog niet snapt waarom mensen gaan huilen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 08:42 schreef MikeyMo het volgende:
wat is daar mis meequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 08:42 schreef MikeyMo het volgende:
"moeten"?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:45 schreef MikeyMo het volgende:
oh god, moeten we collectief gaan huilen als er iets ergs gebeurd
ik kan er wel om janken!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:51 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
"moeten"?
je trekt je wel veel aan he. moeilijk he, emoties.
Ow come fucking on hey. Het ís belachelijk. Daar is geen twijfel over mogelijk. Mensen die om zoiets gaan jankzakken zijn of zwaar autist, of hebben gewoon echt een paar steken los.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nou, ik heb niet gehuild. Maar de mensen die wel gehuild hebben, zijn mensen die in staat zijn om met iemand anders mee te leven.
Als je dat belachelijk vind, dan zegt dat meer over jou dan over hen.
Janken om een wildvreemde die je niet kentquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:39 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
wat is daar mis mee
problemen hebben met huilen als man zijnde is zooooo 20ste eeuw.
Neen, maar het mag wel, het is tegenwoordig niet verboden meer om je emoties te tonen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:45 schreef MikeyMo het volgende:
oh god, moeten we collectief gaan huilen als er iets ergs gebeurd
Het niet kunnen in of meeleven met een ander is juist een kenmerk van autisme. Dus grappig dat je juist autist kies als benaming voor de mensen die wel kunnen meeleven.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ow come fucking on hey. Het ís belachelijk. Daar is geen twijfel over mogelijk. Mensen die om zoiets gaan jankzakken zijn of zwaar autist, of hebben gewoon echt een paar steken los.
Man o man.
Ja klopt, ik loop er graag als een kuddedier achteraan, net als iedereen hier in dit topic doet. Stel randdebielen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:17 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
Het niet kunnen in of meeleven met een ander is juist een kenmerk van autisme. Dus grappig dat je juist autist kies als benaming voor de mensen die wel kunnen meeleven.
Maar je gebruikte waarschijnlijk het woordje autist omdat je dat anderen vaak ziet doen tegenwoordig, dan moet je dat natuurlijk ook gaan gebruiken om mee te doen met de massa.
Wat snap je niet?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:10 schreef BloodyLotte het volgende:
ja hallo, ik snap er geen fuck van.
Nou om de volgende regels:quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:46 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
De arts (hoeft geen hoofdletter te hebben hoor) houdt zich aan regels, maar degene die de dood in de ogen ziet hoeft zich écht niet aan regels te houden. Van wie zou hij zich niet 'mogen' kapot zuipen dan? En wat zijn de represailles?![]()
Iemand die aangeschoten/dronken is om zeep helpen lijkt me niet echt medisch zorgvuldig niet waar!? En aangezien een arts aangeklaagt kan worden als die onzorgvuldig is.... zal die zich wel 2x bedenken voor die daar aan begint....quote:De zorgvuldigheidseisen houden in dat de arts:
a. de overtuiging heeft gekregen dat er sprake was van een vrijwillig en weloverwogen verzoek van de patiënt,
b. de overtuiging heeft gekregen dat er sprake was van uitzichtloos en ondraaglijk lijden van de patiënt,
c. de patiënt heeft voorgelicht over de situatie waarin deze zich bevond en over diens vooruitzichten,
d. met de patiënt tot de overtuiging is gekomen dat er voor de situatie waarin deze zich bevond geen redelijke andere oplossing was,
e. ten minste één andere, onafhankelijke arts heeft geraadpleegd, die de patiënt heeft gezien en schriftelijk zijn oordeel heeft gegeven over de zorgvuldigheidseisen, bedoeld in de onderdelen a tot en met d, en
f. de levensbeëindiging of hulp bij zelfdoding medisch zorgvuldig heeft uitgevoerd.
Dat is een beetje appels met peren vergelijken, maar goed.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:34 schreef hersenchirurg het volgende:
Ik heb gisteren ook een paar reacties ten gunste van ceriel geplaatst; het was geen slechte grap, wel een grove. het is helemaal niet duidelijk of hij uberhaupt wel iets te maken heeft gehad met de grap. Het gros van dat stelletje lenen.nl plasmatelevisiebezitters dat doodsverwensingen uit heeft kilo's boter op het hoofd; Zijn grap o zo erg vinden maar de grappenmaker in kweste de kanker toewensen. Bovendien; zullen deze mensen ook nooit schelden met kanker dan?
Mee eens. Kanker is een modewoord tegenwoordig. De grap ging ver maar is in feite dus geslaagd en niet strafbaar.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:34 schreef hersenchirurg het volgende:
Ik heb gisteren ook een paar reacties ten gunste van ceriel geplaatst; het was geen slechte grap, wel een grove. het is helemaal niet duidelijk of hij uberhaupt wel iets te maken heeft gehad met de grap. Het gros van dat stelletje lenen.nl plasmatelevisiebezitters dat doodsverwensingen uit heeft kilo's boter op het hoofd; Zijn grap o zo erg vinden maar de grappenmaker in kweste de kanker toewensen. Bovendien; zullen deze mensen ook nooit schelden met kanker dan?
Hij had nog tien uur te gaan, toch? En als hij aangeschoten was bij de aanvraag, dan zou het erg onzorgvuldig zijn om die te honoreren ja.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:24 schreef l3laster het volgende:
[..]
Nou om de volgende regels:
[..]
Iemand die aangeschoten/dronken is om zeep helpen lijkt me niet echt medisch zorgvuldig niet waar!? En aangezien een arts aangeklaagt kan worden als die onzorgvuldig is.... zal die zich wel 2x bedenken voor die daar aan begint....
nee, jij gaat gewoon uit van het goede van de mens. Das op zich wel mooi natuurlijk....quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:06 schreef petraa het volgende:
Ben ik erg naief omdat ik er nog steeds vanuit ga dat het wel ECHT was!
ALS hij het is heh, snap nogsteeds niet dat mensen er zeker van zijn dat hij het isquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:45 schreef DrDentz het volgende:
Bizar dat mensen eerst 'totaal met hem meeleven', en nu lees ik overal dat hij een goed pak slaag verdient en meer. Ik vond het ook zielig voor hem, maar nu ben ik juist blij voor hem. Dat hij dus blijkbaar niet terminaal ziek is.
Welkom in tokkie-Nederland. Goeiemorgen, bij de minste of geringste aanwijzing dat iemand iets schuldigs heeft gedaan wordt heel z'n hyves al volgekankerd en gedreigdquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:48 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
Dat is een beetje appels met peren vergelijken, maar goed.
Ben het er wel mee eens dat mensen te ver gaan met die doods verwensingen.
Ja misschien hebben die Hyves-dreigertjes ook wel de zwarte band karate.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:57 schreef hersenchirurg het volgende:
voor wat betreft dat pak slaag dat mensen hem willen geven; Misschien heeft die kerel wel een zwarte band karate.
Zn Zwolse radioshow gaat binnenkort landelijk. Al denk ik dat hij niet bij 3FM hoeft te solliciteren.quote:
Al die reacties daaropquote:
Ik denk het wel.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:40 schreef Olep het volgende:
Ik denk niet dat die ceriel het gedaan heeft. Geen idee waarom, maar zo'n idee heb ik.
Man sodemieter op, het bewijs is flinterdunquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk het wel.
Hij heeft bewezen dat hij een ziek gevoel voor humor heeft.
En is die het niet, dan leert die hier misschien iets van.
Ben ik blij dat jij geen rechter bent zeg.. holbewoner.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk het wel.
Hij heeft bewezen dat hij een ziek gevoel voor humor heeft.
En is die het niet, dan leert die hier misschien iets van.
Ik zeg ook niet dat er bewezen is dat hij die 'Otto' is. Maar hij heeft wel bewezen dat hij een ziek gevoel voor humor heeft.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Man sodemieter op, het bewijs is flinterdun
Ik heb echt gezocht, geprobeerd tussen de regels te lezen, maar ik ik zie geen enkele ondersteuning om dit als relevant te zien in dit onderwerp?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat er bewezen is dat hij die 'Otto' is. Maar hij heeft wel bewezen dat hij een ziek gevoel voor humor heeft.
Ik vind het in ieder geval ziek om naar de Efteling te bellen en je voor te doen als iemand die getraumatiseerd is.
Dat is jouw probleem. Waarschijnlijk heb je dat wel vaker in je leven?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:34 schreef ToMaSZ het volgende:
[..]
Ik heb echt gezocht, geprobeerd tussen de regels te lezen, maar ik ik zie geen enkele ondersteuning om dit als relevant te zien in dit onderwerp?
Ik denk nog steeds dat het echt is, maar als het een grap is dan is het logisch, hij speelt een toneelstukje op de Nederlandse radio, dat door ik weet niet hoeveel mensen gehoord wordt. Logisch toch dat je dan heel veel van dit soort reakties krijg.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:11 schreef tutjehola het volgende:
Tjonge wat een ophef.
Ik weet nog dat wij vroeger ook briefjes uit het raam gooiden, help, ik zit opgesloten, of iemand belden, ik ben alleen thuis en mijn vader en moeder komen niet meer terug. De kindertelefoon meerdere malen met een hoop flauwekul bellen. Dat was een fase, is overgegaan. (was geloof ik ook nog wel wat jonger, hooguit 10 jaar)
Gelukkig was er in die tijd geen internet en massahysterie om ons te lynchen. (Er was gelukkig ook geen nummer herkenning)
O.K. grap is niet smakelijk, om nou heel Nederland tegen je te krijgen op deze manier?
Nee.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is jouw probleem. Waarschijnlijk heb je dat wel vaker in je leven?
In het licht van het uitzendingstijdstip (4AM) zal dat ook nog wel meevallen. Het is de volgende dag in de media opgepikt en dat heeft geleid tot de hele hetze.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:20 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat het echt is, maar als het een grap is dan is het logisch, hij speelt een toneelstukje op de Nederlandse radio, dat door ik weet niet hoeveel mensen gehoord wordt. Logisch toch dat je dan heel veel van dit soort reakties krijg.
Daar heb ik helemaal geen zin inquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:23 schreef ToMaSZ het volgende:
[..]
Nee.
Fijn dat je je standpunt beargumenteert.
Vind je jezelf niet erg zielig?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:54 schreef hoipim het volgende:
Mijn vriendin heeft de stemmen vergeleken, en een stemanalyse gemaakt, later vandaag de uitslag.
Jij bent serieus echt een kankermongool.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ow come fucking on hey. Het ís belachelijk. Daar is geen twijfel over mogelijk. Mensen die om zoiets gaan jankzakken zijn of zwaar autist, of hebben gewoon echt een paar steken los.
Man o man.
Dus juist niet autistisch. Grafjong.quote:au·tis·me het; o ontwikkelingsstoornis waarbij contact met de buitenwereld en communicatie niet of moeizaam plaatsvinden
Scherpquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:18 schreef Rbnn het volgende:
[..]
Jij bent serieus echt een kankermongool.
[..]
Dus juist niet autistisch. Grafjong.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:18 schreef Rbnn het volgende:
[..]
Jij bent serieus echt een kankermongool.
[..]
Dus juist niet autistisch. Grafjong.
Misselijke grap, als het een grap is.
Stel het is echt, wat ik nogsteeds betwijfel, zielig verhaal.
Dat was me eerste post in dit topic, dus even kijken met wat je zegt over dat 'meeslepen'.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:54 schreef Qwea het volgende:
[..]mij een kankermongool noemen terwijl jezelf je laat meeslepen door zoiets. Wie is hier nou een kankermongool. Kneusjes.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:11 schreef Oom_Agent het volgende:
Die film (Simon) op vrijdagavond is denk ik de aanzet geweest. Zoals op deze blog beschreven wordt:
http://www.kovandijkvertelt.nl/?p=1235
Heel die Ceriel is gewoon gebashed.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:09 schreef Rbnn het volgende:
[..]
Dat was me eerste post in dit topic, dus even kijken met wat je zegt over dat 'meeslepen'.
Woorden gebruiken die in strijd zijn tegen de betekenis, dat is inderdaad voor kankermongolen.
Je bent niet 1 v/d slimsten he, sjonnie?quote:Misselijke grap, als het een grap is.
Stel het is echt, wat ik nogsteeds betwijfel, zielig verhaal
Nee hoor, zie mijn eerdere berichtgeving.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:13 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dat is knap..heb je dat nu pas ontdekt?
Dat ik het topic lees betekent niet dat ik me meesleep, of heb je nou alweer een nieuwe definitie bedacht?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
[..]
Je bent niet 1 v/d slimsten he, sjonnie?
heb je daar niet eens een mooi plaatje bijgezocht? Dat vind ik nou oprecht jammerquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:16 schreef Rbnn het volgende:
[..]
Dat ik het topic lees betekent niet dat ik me meesleep, of heb je nou alweer een nieuwe definitie bedacht?
Kortom, Qwea is EPIC FAIL![]()
Wat is er gebeurd met dat kwartiertje werk?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:54 schreef hoipim het volgende:
Mijn vriendin heeft de stemmen vergeleken, en een stemanalyse gemaakt, later vandaag de uitslag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |