Ik ging niet huilen bij het horen van dat gesprek.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 08:42 schreef MikeyMo het volgende:
mensen die gingen huilen toen ze dat gesprek horen![]()
Nou, ik heb niet gehuild. Maar de mensen die wel gehuild hebben, zijn mensen die in staat zijn om met iemand anders mee te leven.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 08:42 schreef MikeyMo het volgende:
wees blij dat je nog niet snapt waarom mensen gaan huilen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 08:42 schreef MikeyMo het volgende:
wat is daar mis meequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 08:42 schreef MikeyMo het volgende:
"moeten"?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:45 schreef MikeyMo het volgende:
oh god, moeten we collectief gaan huilen als er iets ergs gebeurd
ik kan er wel om janken!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:51 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
"moeten"?
je trekt je wel veel aan he. moeilijk he, emoties.
Ow come fucking on hey. Het ís belachelijk. Daar is geen twijfel over mogelijk. Mensen die om zoiets gaan jankzakken zijn of zwaar autist, of hebben gewoon echt een paar steken los.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nou, ik heb niet gehuild. Maar de mensen die wel gehuild hebben, zijn mensen die in staat zijn om met iemand anders mee te leven.
Als je dat belachelijk vind, dan zegt dat meer over jou dan over hen.
Janken om een wildvreemde die je niet kentquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:39 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
wat is daar mis mee
problemen hebben met huilen als man zijnde is zooooo 20ste eeuw.
Neen, maar het mag wel, het is tegenwoordig niet verboden meer om je emoties te tonen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:45 schreef MikeyMo het volgende:
oh god, moeten we collectief gaan huilen als er iets ergs gebeurd
Het niet kunnen in of meeleven met een ander is juist een kenmerk van autisme. Dus grappig dat je juist autist kies als benaming voor de mensen die wel kunnen meeleven.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ow come fucking on hey. Het ís belachelijk. Daar is geen twijfel over mogelijk. Mensen die om zoiets gaan jankzakken zijn of zwaar autist, of hebben gewoon echt een paar steken los.
Man o man.
Ja klopt, ik loop er graag als een kuddedier achteraan, net als iedereen hier in dit topic doet. Stel randdebielen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:17 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
Het niet kunnen in of meeleven met een ander is juist een kenmerk van autisme. Dus grappig dat je juist autist kies als benaming voor de mensen die wel kunnen meeleven.
Maar je gebruikte waarschijnlijk het woordje autist omdat je dat anderen vaak ziet doen tegenwoordig, dan moet je dat natuurlijk ook gaan gebruiken om mee te doen met de massa.
Wat snap je niet?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:10 schreef BloodyLotte het volgende:
ja hallo, ik snap er geen fuck van.
Nou om de volgende regels:quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:46 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
De arts (hoeft geen hoofdletter te hebben hoor) houdt zich aan regels, maar degene die de dood in de ogen ziet hoeft zich écht niet aan regels te houden. Van wie zou hij zich niet 'mogen' kapot zuipen dan? En wat zijn de represailles?![]()
Iemand die aangeschoten/dronken is om zeep helpen lijkt me niet echt medisch zorgvuldig niet waar!? En aangezien een arts aangeklaagt kan worden als die onzorgvuldig is.... zal die zich wel 2x bedenken voor die daar aan begint....quote:De zorgvuldigheidseisen houden in dat de arts:
a. de overtuiging heeft gekregen dat er sprake was van een vrijwillig en weloverwogen verzoek van de patiënt,
b. de overtuiging heeft gekregen dat er sprake was van uitzichtloos en ondraaglijk lijden van de patiënt,
c. de patiënt heeft voorgelicht over de situatie waarin deze zich bevond en over diens vooruitzichten,
d. met de patiënt tot de overtuiging is gekomen dat er voor de situatie waarin deze zich bevond geen redelijke andere oplossing was,
e. ten minste één andere, onafhankelijke arts heeft geraadpleegd, die de patiënt heeft gezien en schriftelijk zijn oordeel heeft gegeven over de zorgvuldigheidseisen, bedoeld in de onderdelen a tot en met d, en
f. de levensbeëindiging of hulp bij zelfdoding medisch zorgvuldig heeft uitgevoerd.
Dat is een beetje appels met peren vergelijken, maar goed.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:34 schreef hersenchirurg het volgende:
Ik heb gisteren ook een paar reacties ten gunste van ceriel geplaatst; het was geen slechte grap, wel een grove. het is helemaal niet duidelijk of hij uberhaupt wel iets te maken heeft gehad met de grap. Het gros van dat stelletje lenen.nl plasmatelevisiebezitters dat doodsverwensingen uit heeft kilo's boter op het hoofd; Zijn grap o zo erg vinden maar de grappenmaker in kweste de kanker toewensen. Bovendien; zullen deze mensen ook nooit schelden met kanker dan?
Mee eens. Kanker is een modewoord tegenwoordig. De grap ging ver maar is in feite dus geslaagd en niet strafbaar.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:34 schreef hersenchirurg het volgende:
Ik heb gisteren ook een paar reacties ten gunste van ceriel geplaatst; het was geen slechte grap, wel een grove. het is helemaal niet duidelijk of hij uberhaupt wel iets te maken heeft gehad met de grap. Het gros van dat stelletje lenen.nl plasmatelevisiebezitters dat doodsverwensingen uit heeft kilo's boter op het hoofd; Zijn grap o zo erg vinden maar de grappenmaker in kweste de kanker toewensen. Bovendien; zullen deze mensen ook nooit schelden met kanker dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |