Hij had nog tien uur te gaan, toch? En als hij aangeschoten was bij de aanvraag, dan zou het erg onzorgvuldig zijn om die te honoreren ja.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:24 schreef l3laster het volgende:
[..]
Nou om de volgende regels:
[..]
Iemand die aangeschoten/dronken is om zeep helpen lijkt me niet echt medisch zorgvuldig niet waar!? En aangezien een arts aangeklaagt kan worden als die onzorgvuldig is.... zal die zich wel 2x bedenken voor die daar aan begint....
nee, jij gaat gewoon uit van het goede van de mens. Das op zich wel mooi natuurlijk....quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:06 schreef petraa het volgende:
Ben ik erg naief omdat ik er nog steeds vanuit ga dat het wel ECHT was!
ALS hij het is heh, snap nogsteeds niet dat mensen er zeker van zijn dat hij het isquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:45 schreef DrDentz het volgende:
Bizar dat mensen eerst 'totaal met hem meeleven', en nu lees ik overal dat hij een goed pak slaag verdient en meer. Ik vond het ook zielig voor hem, maar nu ben ik juist blij voor hem. Dat hij dus blijkbaar niet terminaal ziek is.
Welkom in tokkie-Nederland. Goeiemorgen, bij de minste of geringste aanwijzing dat iemand iets schuldigs heeft gedaan wordt heel z'n hyves al volgekankerd en gedreigdquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 11:48 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
Dat is een beetje appels met peren vergelijken, maar goed.
Ben het er wel mee eens dat mensen te ver gaan met die doods verwensingen.
Ja misschien hebben die Hyves-dreigertjes ook wel de zwarte band karate.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 12:57 schreef hersenchirurg het volgende:
voor wat betreft dat pak slaag dat mensen hem willen geven; Misschien heeft die kerel wel een zwarte band karate.
Zn Zwolse radioshow gaat binnenkort landelijk. Al denk ik dat hij niet bij 3FM hoeft te solliciteren.quote:
Al die reacties daaropquote:
Ik denk het wel.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:40 schreef Olep het volgende:
Ik denk niet dat die ceriel het gedaan heeft. Geen idee waarom, maar zo'n idee heb ik.
Man sodemieter op, het bewijs is flinterdunquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk het wel.
Hij heeft bewezen dat hij een ziek gevoel voor humor heeft.
En is die het niet, dan leert die hier misschien iets van.
Ben ik blij dat jij geen rechter bent zeg.. holbewoner.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk het wel.
Hij heeft bewezen dat hij een ziek gevoel voor humor heeft.
En is die het niet, dan leert die hier misschien iets van.
Ik zeg ook niet dat er bewezen is dat hij die 'Otto' is. Maar hij heeft wel bewezen dat hij een ziek gevoel voor humor heeft.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Man sodemieter op, het bewijs is flinterdun
Ik heb echt gezocht, geprobeerd tussen de regels te lezen, maar ik ik zie geen enkele ondersteuning om dit als relevant te zien in dit onderwerp?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat er bewezen is dat hij die 'Otto' is. Maar hij heeft wel bewezen dat hij een ziek gevoel voor humor heeft.
Ik vind het in ieder geval ziek om naar de Efteling te bellen en je voor te doen als iemand die getraumatiseerd is.
Dat is jouw probleem. Waarschijnlijk heb je dat wel vaker in je leven?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:34 schreef ToMaSZ het volgende:
[..]
Ik heb echt gezocht, geprobeerd tussen de regels te lezen, maar ik ik zie geen enkele ondersteuning om dit als relevant te zien in dit onderwerp?
Ik denk nog steeds dat het echt is, maar als het een grap is dan is het logisch, hij speelt een toneelstukje op de Nederlandse radio, dat door ik weet niet hoeveel mensen gehoord wordt. Logisch toch dat je dan heel veel van dit soort reakties krijg.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:11 schreef tutjehola het volgende:
Tjonge wat een ophef.
Ik weet nog dat wij vroeger ook briefjes uit het raam gooiden, help, ik zit opgesloten, of iemand belden, ik ben alleen thuis en mijn vader en moeder komen niet meer terug. De kindertelefoon meerdere malen met een hoop flauwekul bellen. Dat was een fase, is overgegaan. (was geloof ik ook nog wel wat jonger, hooguit 10 jaar)
Gelukkig was er in die tijd geen internet en massahysterie om ons te lynchen. (Er was gelukkig ook geen nummer herkenning)
O.K. grap is niet smakelijk, om nou heel Nederland tegen je te krijgen op deze manier?
Nee.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is jouw probleem. Waarschijnlijk heb je dat wel vaker in je leven?
In het licht van het uitzendingstijdstip (4AM) zal dat ook nog wel meevallen. Het is de volgende dag in de media opgepikt en dat heeft geleid tot de hele hetze.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:20 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat het echt is, maar als het een grap is dan is het logisch, hij speelt een toneelstukje op de Nederlandse radio, dat door ik weet niet hoeveel mensen gehoord wordt. Logisch toch dat je dan heel veel van dit soort reakties krijg.
Daar heb ik helemaal geen zin inquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:23 schreef ToMaSZ het volgende:
[..]
Nee.
Fijn dat je je standpunt beargumenteert.
Vind je jezelf niet erg zielig?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:54 schreef hoipim het volgende:
Mijn vriendin heeft de stemmen vergeleken, en een stemanalyse gemaakt, later vandaag de uitslag.
Jij bent serieus echt een kankermongool.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ow come fucking on hey. Het ís belachelijk. Daar is geen twijfel over mogelijk. Mensen die om zoiets gaan jankzakken zijn of zwaar autist, of hebben gewoon echt een paar steken los.
Man o man.
Dus juist niet autistisch. Grafjong.quote:au·tis·me het; o ontwikkelingsstoornis waarbij contact met de buitenwereld en communicatie niet of moeizaam plaatsvinden
Scherpquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:18 schreef Rbnn het volgende:
[..]
Jij bent serieus echt een kankermongool.
[..]
Dus juist niet autistisch. Grafjong.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:18 schreef Rbnn het volgende:
[..]
Jij bent serieus echt een kankermongool.
[..]
Dus juist niet autistisch. Grafjong.
Misselijke grap, als het een grap is.
Stel het is echt, wat ik nogsteeds betwijfel, zielig verhaal.
Dat was me eerste post in dit topic, dus even kijken met wat je zegt over dat 'meeslepen'.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:54 schreef Qwea het volgende:
[..]mij een kankermongool noemen terwijl jezelf je laat meeslepen door zoiets. Wie is hier nou een kankermongool. Kneusjes.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:11 schreef Oom_Agent het volgende:
Die film (Simon) op vrijdagavond is denk ik de aanzet geweest. Zoals op deze blog beschreven wordt:
http://www.kovandijkvertelt.nl/?p=1235
Heel die Ceriel is gewoon gebashed.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:09 schreef Rbnn het volgende:
[..]
Dat was me eerste post in dit topic, dus even kijken met wat je zegt over dat 'meeslepen'.
Woorden gebruiken die in strijd zijn tegen de betekenis, dat is inderdaad voor kankermongolen.
Je bent niet 1 v/d slimsten he, sjonnie?quote:Misselijke grap, als het een grap is.
Stel het is echt, wat ik nogsteeds betwijfel, zielig verhaal
Nee hoor, zie mijn eerdere berichtgeving.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:13 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dat is knap..heb je dat nu pas ontdekt?
Dat ik het topic lees betekent niet dat ik me meesleep, of heb je nou alweer een nieuwe definitie bedacht?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
[..]
Je bent niet 1 v/d slimsten he, sjonnie?
heb je daar niet eens een mooi plaatje bijgezocht? Dat vind ik nou oprecht jammerquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:16 schreef Rbnn het volgende:
[..]
Dat ik het topic lees betekent niet dat ik me meesleep, of heb je nou alweer een nieuwe definitie bedacht?
Kortom, Qwea is EPIC FAIL![]()
Wat is er gebeurd met dat kwartiertje werk?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:54 schreef hoipim het volgende:
Mijn vriendin heeft de stemmen vergeleken, en een stemanalyse gemaakt, later vandaag de uitslag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |