Daar heb ik helemaal geen zin inquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:23 schreef ToMaSZ het volgende:
[..]
Nee.
Fijn dat je je standpunt beargumenteert.
Vind je jezelf niet erg zielig?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:54 schreef hoipim het volgende:
Mijn vriendin heeft de stemmen vergeleken, en een stemanalyse gemaakt, later vandaag de uitslag.
Jij bent serieus echt een kankermongool.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ow come fucking on hey. Het ís belachelijk. Daar is geen twijfel over mogelijk. Mensen die om zoiets gaan jankzakken zijn of zwaar autist, of hebben gewoon echt een paar steken los.
Man o man.
Dus juist niet autistisch. Grafjong.quote:au·tis·me het; o ontwikkelingsstoornis waarbij contact met de buitenwereld en communicatie niet of moeizaam plaatsvinden
Scherpquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:18 schreef Rbnn het volgende:
[..]
Jij bent serieus echt een kankermongool.
[..]
Dus juist niet autistisch. Grafjong.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:18 schreef Rbnn het volgende:
[..]
Jij bent serieus echt een kankermongool.
[..]
Dus juist niet autistisch. Grafjong.
Misselijke grap, als het een grap is.
Stel het is echt, wat ik nogsteeds betwijfel, zielig verhaal.
Dat was me eerste post in dit topic, dus even kijken met wat je zegt over dat 'meeslepen'.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:54 schreef Qwea het volgende:
[..]mij een kankermongool noemen terwijl jezelf je laat meeslepen door zoiets. Wie is hier nou een kankermongool. Kneusjes.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:11 schreef Oom_Agent het volgende:
Die film (Simon) op vrijdagavond is denk ik de aanzet geweest. Zoals op deze blog beschreven wordt:
http://www.kovandijkvertelt.nl/?p=1235
Heel die Ceriel is gewoon gebashed.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:09 schreef Rbnn het volgende:
[..]
Dat was me eerste post in dit topic, dus even kijken met wat je zegt over dat 'meeslepen'.
Woorden gebruiken die in strijd zijn tegen de betekenis, dat is inderdaad voor kankermongolen.
Je bent niet 1 v/d slimsten he, sjonnie?quote:Misselijke grap, als het een grap is.
Stel het is echt, wat ik nogsteeds betwijfel, zielig verhaal
Nee hoor, zie mijn eerdere berichtgeving.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:13 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dat is knap..heb je dat nu pas ontdekt?
Dat ik het topic lees betekent niet dat ik me meesleep, of heb je nou alweer een nieuwe definitie bedacht?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
[..]
Je bent niet 1 v/d slimsten he, sjonnie?
heb je daar niet eens een mooi plaatje bijgezocht? Dat vind ik nou oprecht jammerquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 18:16 schreef Rbnn het volgende:
[..]
Dat ik het topic lees betekent niet dat ik me meesleep, of heb je nou alweer een nieuwe definitie bedacht?
Kortom, Qwea is EPIC FAIL![]()
Wat is er gebeurd met dat kwartiertje werk?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 15:54 schreef hoipim het volgende:
Mijn vriendin heeft de stemmen vergeleken, en een stemanalyse gemaakt, later vandaag de uitslag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |