Ja dus flink de zweep erover muggezifterdquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 02:12 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
[..]
Dit zei je als reactie op:
[..]
Je kan toch niet voor eigen rechter gaan spelen.
Overigens hoezo?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 02:12 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
[..]
Dit zei je als reactie op:
[..]
Je kan toch niet voor eigen rechter gaan spelen.
Nee hoor, ik keur die dreigementen gewoon af.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 02:18 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Overigens hoezo?
is het je broer? Of deed jij het zelf soms?
Beetje vreemd je manier van opkomen voor....enzo
nog ff iets meer dan een uurtje vol houdenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:55 schreef Morwen het volgende:
*zucht*
Wanneer valt die astroide op dees aardkloot, we zijn klaar
Ik zou hem graag willen voordragen voor een lintje, omdat ik me kostelijk heb vermaakt met de 'geschokte' reacties van al die bekrompen idioten die zich vanachter hun toetsenbord 'heel betrokken voelden' en 'persoonlijk werden geraakt'. Dat soort hypocrisie (waarvan jij het een prachtig voorbeeld bent) kan niet vaak genoeg en hard genoeg aan de kaak worden gesteld.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 02:18 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Overigens hoezo?
is het je broer? Of deed jij het zelf soms?
Beetje vreemd je manier van opkomen voor....enzo
Wat is er hypocriet aan om mee te leven met iemand die kanker heeft of iets anders verschrikkelijks mee maakt?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 06:19 schreef Shivo het volgende:
[..]
Ik zou hem graag willen voordragen voor een lintje, omdat ik me kostelijk heb vermaakt met de 'geschokte' reacties van al die bekrompen idioten die zich vanachter hun toetsenbord 'heel betrokken voelden' en 'persoonlijk werden geraakt'. Dat soort hypocrisie (waarvan jij het een prachtig voorbeeld bent) kan niet vaak genoeg en hard genoeg aan de kaak worden gesteld.
Chapeau voor de bedenker hiervan!
Volgens de statistieken gaan er wereldwijd dit jaar rond de 8 miljoen mensen dood aan kanker. Lekker meeleven met die mensen! Hebben ze ook veel aan! Daarnaast hebben er ook een heleboel mensen AIDS, TBC, dengue, malaria, polio, Alzheimer, Parkinson, Crohn, etc.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 07:01 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
Wat is er hypocriet aan om mee te leven met iemand die kanker heeft of iets anders verschrikkelijks mee maakt?
Verder is het natuurlijk heel stoer en rebels ( lees : puberaal ) om deze grap de hemel in te prijzen, en dus verbaast het mij dan ook niet dat sommige mongolen dat hier doen.
Dus het is hypocriet om met iemand mee te leven omdat er meer mensen zijn die vervelende dingen mee maken? Dat raakt kant nog wal.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 07:27 schreef Shivo het volgende:
[..]
Volgens de statistieken gaan er wereldwijd dit jaar rond de 8 miljoen mensen dood aan kanker. Lekker meeleven met die mensen! Hebben ze ook veel aan! Daarnaast hebben er ook een heleboel mensen AIDS, TBC, dengue, malaria, polio, Alzheimer, Parkinson, Crohn, etc.
Ik vermoed echter dat het aantal mensen dat afgelopen zaterdagavond een biertje minder heeft gedronken vanwege dit verhaal, nihil is. Maar oh oh, wat zijn we goed want we leven tenslotte wel mee! On the internetz!
Ik ging niet huilen bij het horen van dat gesprek.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 08:42 schreef MikeyMo het volgende:
mensen die gingen huilen toen ze dat gesprek horen![]()
Nou, ik heb niet gehuild. Maar de mensen die wel gehuild hebben, zijn mensen die in staat zijn om met iemand anders mee te leven.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 08:42 schreef MikeyMo het volgende:
wees blij dat je nog niet snapt waarom mensen gaan huilen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 08:42 schreef MikeyMo het volgende:
wat is daar mis meequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 08:42 schreef MikeyMo het volgende:
"moeten"?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:45 schreef MikeyMo het volgende:
oh god, moeten we collectief gaan huilen als er iets ergs gebeurd
ik kan er wel om janken!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:51 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
"moeten"?
je trekt je wel veel aan he. moeilijk he, emoties.
Ow come fucking on hey. Het ís belachelijk. Daar is geen twijfel over mogelijk. Mensen die om zoiets gaan jankzakken zijn of zwaar autist, of hebben gewoon echt een paar steken los.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nou, ik heb niet gehuild. Maar de mensen die wel gehuild hebben, zijn mensen die in staat zijn om met iemand anders mee te leven.
Als je dat belachelijk vind, dan zegt dat meer over jou dan over hen.
Janken om een wildvreemde die je niet kentquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:39 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
wat is daar mis mee
problemen hebben met huilen als man zijnde is zooooo 20ste eeuw.
Neen, maar het mag wel, het is tegenwoordig niet verboden meer om je emoties te tonen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:45 schreef MikeyMo het volgende:
oh god, moeten we collectief gaan huilen als er iets ergs gebeurd
Het niet kunnen in of meeleven met een ander is juist een kenmerk van autisme. Dus grappig dat je juist autist kies als benaming voor de mensen die wel kunnen meeleven.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 09:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ow come fucking on hey. Het ís belachelijk. Daar is geen twijfel over mogelijk. Mensen die om zoiets gaan jankzakken zijn of zwaar autist, of hebben gewoon echt een paar steken los.
Man o man.
Ja klopt, ik loop er graag als een kuddedier achteraan, net als iedereen hier in dit topic doet. Stel randdebielen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 10:17 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
Het niet kunnen in of meeleven met een ander is juist een kenmerk van autisme. Dus grappig dat je juist autist kies als benaming voor de mensen die wel kunnen meeleven.
Maar je gebruikte waarschijnlijk het woordje autist omdat je dat anderen vaak ziet doen tegenwoordig, dan moet je dat natuurlijk ook gaan gebruiken om mee te doen met de massa.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |