quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:41 schreef Manono het volgende:
Ik snappem nie. Hitler en kanker zijn weer helemaal terug van weggeweest, moeders, negers en moccro's zijn vogelvrij, niemand geeft een fuck om Afrika of armoede, vrouwen worden live op TV bevrucht of uitgehoerd en dan zo'n sentimentele ophef over een jongen die belt dat hij euthenasie zou plegen.. Wat is daar dan zo verschrikkelijk erg aan, in the grand sceme of things?
en een goed pak rammel gevenquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:46 schreef jmac het volgende:
[..]
IddVolgens mij zeggen ze daar ook maar wat. Want als iemand die vader heeft gesproken zou die vader z'n zoon 't vast wel gevraagd hebben
Kan je wel eens gelijk in hebben. Beetje ''opleuken'' van het verhaal, een klein nieuw feitje erin stoppen, en dan hopen dat er zoveel mogelijk mensen linken naar de site.quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:46 schreef jmac het volgende:
[..]
IddVolgens mij zeggen ze daar ook maar wat. Want als iemand die vader heeft gesproken zou die vader z'n zoon 't vast wel gevraagd hebben
Waarom publiceren ze dat als ze zelf ook niet zeker weten of het klopt?quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:53 schreef paultjuhhh het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)en_ekdom_gefopt.html
nee me neitherquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:55 schreef MinderMutsig het volgende:
Maar het is dus waarschijnlijk niet waar? Ik snap er niks meer van.
Snap ik ook niet. Doe dan eerst zelf onderzoek en probeer FEITEN te achterhalen in plaats van het 'nieuws'bericht van één andere site te kopiëren.... Erg slechte journalistiek wordt er weer bedrevenquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:55 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Waarom publiceren ze dat als ze zelf ook niet zeker weten of het klopt?
Zie ook de reacties op die hyves-pagina.... kan me die reacties heel goed voorstellen (of die kerel nu 'Otto' is of niet).quote:Op maandag 6 oktober 2008 23:13 schreef downthedrain het volgende:
dit zou het ettertje zijn:
http://ecards.hyves.nl/
er was trouwens een ding wat niet echt klopte.
die jongen zei dat hij de laatste paar dagen drugs en alcohol en alles probeerde.
dat zijn dingen wat iedereen zegt als je ze vraagt wat je doet als je dood gaat.
maar waarschiijnlijker is het dat je je laatste dagen gewoon alledaagse dingen doet, cafe pakken met je vrienden, eten met vrienden, weekendje weg met je partner, ws niet dit soort dingen.
vind het echt een hele kutgrap.
met zoiets breng je bij heel veel mensen pijnlijke herinneringen boven.
heb zitten janken toen ik het fragment zag, ik vond het zo sneu maar moest ook terug denken aan een hele kuttijd recentelijk.
en nu heb ik weer de tranen in mijn ogen omdat ik eraan denk.
als ik een dergelijke etter tegen zou komen zou ik me vol op zijn smoel meppen, voelt die wat voor kut grappen hij uithaalt
Hoezo nieuw?quote:Op maandag 6 oktober 2008 23:24 schreef insomaniak het volgende:
\ zou dit een nieuwe vorm van terrorisme zijn?
Ach met een zooi borrels en een joint lukt een hoop hoor.quote:Op maandag 6 oktober 2008 23:29 schreef Mr_DG het volgende:
Die gast moet wel toneelschool doen als het een grap is, want klonk wel overtuigend.
Ceriel is online op zn hyvesquote:Op maandag 6 oktober 2008 23:47 schreef Pietmans het volgende:
Nanda (114)
vandaag, 23:45
Wat een kuddedieren zijn jullie allemaal door roekeloos aan te nemen dat Ceriel dat gedaan heeft. Ik zal jullie uit de brand helpen: HIJ HEEFT HET NIET GEDAAN.
Je ziet het goed: NIET.
Ik ben zijn zusje en ik weet het. Heel jammer om een onschuldig iemand zo ontzettend te beschuldigen. Schaam je.
Z'n zusje heeft inmiddels ook gereageerd..!
Wat moet dat kind nog zo laat op?quote:Op maandag 6 oktober 2008 23:47 schreef Pietmans het volgende:
Z'n zusje heeft inmiddels ook gereageerd..!
Fok ofzoquote:Op maandag 6 oktober 2008 21:46 schreef paultjuhhh het volgende:
Hoe komt iedereen op eens aan zijn hyves? geenstijl ofzo
quote:Ceriel (125)
vandaag, 23:54
Mensen, mensen rustig aan!
RTL Boulevard die me belt, mn vader die doodsongerust naar met toe komt, doodsverwensingen hierzo en op YT.
Ik weet niet hoe dat in de wereld is geholpen, noem het toeval, maar laat ik over 1 ding heel duidelijk zijn: ik was die beller naar 3FM N.I.E.T.
Zo. Klaar. En nu de echte dader vinden.
Nou, die telefoongrappen waren toch wel van een wat andere orde. Het doel was mensen aan het lachen te maken. Daar is het belangrijkste verschil al, denk ik. Hilarisch vonden we het destijds met zijn allen trouwens. Ik wil eigenlijk wel weer eens wat van die gesprekken terughoren!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |