Wauw, mag het een toontje lager misschien?quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:13 schreef BadChoice het volgende:
[..]
Sufkutterige zeikerd
De grap is geslaagd hoe je het ook wendt of keert, beetje stijlloos mischien maar dat mag de pret niet drukken

En ze waren geen van tweeën grappigquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:14 schreef Mr_DG het volgende:
Als dit een grap is dan hebben we in NL 2 van die dikke grappen in ruim een week.

Komop zeg.... subjectieve journalistiek, er staan geen feiten in...
 Komop zeg.... subjectieve journalistiek, er staan geen feiten in...

Klopt !!! Otto'tjuuuuuhhhhhhhhhhhquote:

Ik ga voor optie 2
 Ik ga voor optie 2 

Hm, de vader Ceriel zegt dat het wellicht zijn zoon kan zijn? Rare shit, ik zou meteen bellen :/quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:39 schreef -Hans- het volgende:
http://www.radiofreak.nl/nieuws.php?id=7742

Zo grof ligt dat nou ook niet hoor. Ik bedoel, er gaan zoveel jonge mensen al dood aan dit gedoe, dan heb je toch liever dat zoiets oprecht is dan dat iemand er ook nog es een lolletje mee maakt, toch?quote:

Iddquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:43 schreef Pietmans het volgende:
[..]
Hm, de vader Ceriel zegt dat het wellicht zijn zoon kan zijn? Rare shit, ik zou meteen bellen :/
 Volgens mij zeggen ze daar ook maar wat. Want als iemand die vader heeft gesproken zou die vader z'n zoon 't vast wel gevraagd hebben
  Volgens mij zeggen ze daar ook maar wat. Want als iemand die vader heeft gesproken zou die vader z'n zoon 't vast wel gevraagd hebben   

Stem is niet echt hetzelfde volgens mijquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:43 schreef Westlander het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Afbeelding:Nl-Coldplay-article.ogg
Author MrCeriel
tsjaaa
 .
.

quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:41 schreef Manono het volgende:
Ik snappem nie. Hitler en kanker zijn weer helemaal terug van weggeweest, moeders, negers en moccro's zijn vogelvrij, niemand geeft een fuck om Afrika of armoede, vrouwen worden live op TV bevrucht of uitgehoerd en dan zo'n sentimentele ophef over een jongen die belt dat hij euthenasie zou plegen.. Wat is daar dan zo verschrikkelijk erg aan, in the grand sceme of things?

en een goed pak rammel gevenquote:Op maandag 6 oktober 2008 22:46 schreef jmac het volgende:
[..]
IddVolgens mij zeggen ze daar ook maar wat. Want als iemand die vader heeft gesproken zou die vader z'n zoon 't vast wel gevraagd hebben

Kan je wel eens gelijk in hebben. Beetje ''opleuken'' van het verhaal, een klein nieuw feitje erin stoppen, en dan hopen dat er zoveel mogelijk mensen linken naar de site.quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:46 schreef jmac het volgende:
[..]
IddVolgens mij zeggen ze daar ook maar wat. Want als iemand die vader heeft gesproken zou die vader z'n zoon 't vast wel gevraagd hebben

Waarom publiceren ze dat als ze zelf ook niet zeker weten of het klopt?quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:53 schreef paultjuhhh het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)en_ekdom_gefopt.html

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |