I know, ik ga er ook vanuit dat het een grap is, alleen ik hou een slag om de arm wat betreft het beschuldigen van Ceriel. Het kan ook best nog iemand anders geweest zijn, maar ik ben wel benieuwd.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 00:36 schreef l3laster het volgende:
Natuurlijk is het een grap,
Als een Arts al begint aan euthanasie moet hij zich aan strikte regels houden. Iemand die euthanasie ondergaat mag zich echt 10 uur van te voren niet gaan kapot zuipen met het een of ander zoals die gast beweerd...
Dat dus.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 00:41 schreef Tomatenboer het volgende:
Overigens kunnen die reacties van zijn vrienden op Hyves die hem weer welkom heten in Nederland na een vakantie ook geënsceneerd zijn, nadat die Ceriel toch geschrokken is wat hij wellicht teweeg heeft gebracht met z'n prankcall dat hij zichzelf een alibi probeert te verschaffen.
Kan jij niet met je camera hem opzoeken en hem confronteren? Wellicht wordt dán duidelijk of hij er wel of niet iets te maken mee heeft.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:35 schreef SunChaser het volgende:
Ceriel vs Otto
Voor:
-knip=
tegen
-knip-
Mijn conclusie. Ceriel maakte een grap voor YT of zn radioshow, voor hij t kon plaatsen zag hij de ophef en de gevoeligheden en ziet af van publicatie van de grap. Wat heel verstandig is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou als hij het gedaan heeft en hij leeft nog, dan is dat met recht.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:14 schreef OldJeller het volgende:
Of die knul het nou wel of niet heeft gedaan, volgens mij (aan reacties te zien) kan hij wel een goed pak slaag verwachten als iemand hem herkent op straat
Jij vindt geweld tegen hem een gepaste straf?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:39 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Nou als hij het gedaan heeft en hij leeft nog, dan is dat met recht.
Hoe sick kun je zijn zeg, in tha brains.
Pfff
Gatverdamme zeg.....kom op dit is toch zieke humor...
Dan ga je wel heel ver...
Zeg! Das toch niet normaal heuh? Wat vind je daar nou zelf van heuh?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:38 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Kan jij niet met je camera hem opzoeken en hem confronteren? Wellicht wordt dán duidelijk of hij er wel of niet iets te maken mee heeft.
Ik zei het tegen SunChaser, niet Willibrord.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:43 schreef Kreupeldicht het volgende:
[..]
Zeg! Das toch niet normaal heuh? Wat vind je daar nou zelf van heuh?
De arts (hoeft geen hoofdletter te hebben hoor) houdt zich aan regels, maar degene die de dood in de ogen ziet hoeft zich écht niet aan regels te houden. Van wie zou hij zich niet 'mogen' kapot zuipen dan? En wat zijn de represailles?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 00:36 schreef l3laster het volgende:
Natuurlijk is het een grap,
Als een Arts al begint aan euthanasie moet hij zich aan strikte regels houden. Iemand die euthanasie ondergaat mag zich echt 10 uur van te voren niet gaan kapot zuipen met het een of ander zoals die gast beweerd...
En als die jongen helemaal naar God getrapt wordt komt het ook door jouw bericht 'die' door alle media is overgeschreven. LOLOLOLOLOLOLOLLL1111!!!!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:04 schreef SunChaser het volgende:
Tong houdt wijselijk zn mond
Hij is de aanstichter van de media hype, zonder zn topic had ik nooit een bericht gemaakt die door alle media is overgeschreven wat weer nieuwe berichten opleverde. En alleen maar omdat Tong in een telefoonprank trapte
Geweld?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:42 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Jij vindt geweld tegen hem een gepaste straf?
Fout. Mijn bericht ging over Otto.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:48 schreef APK het volgende:
[..]
En als die jongen helemaal naar God getrapt wordt komt het ook door jouw bericht 'die' door alle media is overgeschreven. LOLOLOLOLOLOLOLLL1111!!!!![]()
![]()
![]()
En daarna plemp je zoveel mogelijk info over hem op FOK!quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:50 schreef SunChaser het volgende:
Fout. Mijn bericht ging over Otto.
RTL Boulevard kwam vanavond met Ceriel en daarna Spits.
Maar als het nep blijkt is het een grap, met woorden.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:50 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Geweld?
Die knul heeft zijn eigen ziel verkocht aan de duivel met die grap!
Die geen grap is. Er zijn erg veel mensen hierdoor geschokt, verdrietig gemaakt dankzij zijn zieke brein.
Velen krijgen hierdoor verdrietige momenten te verwerken, die niet nodig zouden zijn geweest als hij zichzelf, zijn mega ego niet zo had hoeven opblazen door middel van een zieke grap.
Geweld?
Nou Ik moet zeggen dat ik hem wel een maandje of 2 op een afdeling zou willen zien werken bij terminale patienten, misschien dat hij dan nog wat iq kan kweken, maar ik zie het somber in!
Jawel, afslachten die hap, iedereen enorm serieus nemenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:54 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Maar als het nep blijkt is het een grap, met woorden.
Dan kun je toch niet gaan stellen dat geweld tegen hem te rechtvaardigen is?
Nee ik zag het even voor mequote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:46 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Ik zei het tegen SunChaser, niet Willibrord.
Ik zei dus dit:quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:54 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Maar als het nep blijkt is het een grap, met woorden.
Dan kun je toch niet gaan stellen dat geweld tegen hem te rechtvaardigen is?
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 02:00 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ik zei dus dit:
dat ik hem wel een maandje of 2 op een afdeling zou willen zien werken bij terminale patienten
En dat is heel erg zwaar, tenzij iemand echt nuts in de kop is natuurlijk..wat ik wel verwacht bij zo iemand.
Hij mag wel ff les krijgen, persoonlijk van Balkenende zelf...
jaja
Dit zei je als reactie op:quote:Nou als hij het gedaan heeft en hij leeft nog, dan is dat met recht.
Je kan toch niet voor eigen rechter gaan spelen.quote:Of die knul het nou wel of niet heeft gedaan, volgens mij (aan reacties te zien) kan hij wel een goed pak slaag verwachten als iemand hem herkent op straat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |