abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62191430
Die internet bedreigingen en verwensingen zijn zo mogelijk nog triester dan de 'grappenmaker' zelf, zeker omdat er al een heksenjacht is ontketend terwijl het niet eens zeker is of we met z'n allen de juiste persoon voor ons hebben.

Waarschijnlijk is Ceriel het wel overigens, het lijkt me althans heel aannemelijk, teveel toevalligheden en zijn stem en manier van praten lijkt er ook gewoon op, maar toch blijft die twijfel knagen (en terecht, er is nog niets onomstotelijk vastgesteld).

Maar ik hoop dat er snel iemand duidelijkheid kan verschaffen komende dagen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_62191438
Natuurlijk is het een grap,

Als een Arts al begint aan euthanasie moet hij zich aan strikte regels houden. Iemand die euthanasie ondergaat mag zich echt 10 uur van te voren niet gaan kapot zuipen met het een of ander zoals die gast beweerd...
I'm not the man you think I am!
pi_62191502
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 00:36 schreef l3laster het volgende:

Als een Arts al begint aan euthanasie moet hij zich aan strikte regels houden. Iemand die euthanasie ondergaat mag zich echt 10 uur van te voren niet gaan kapot zuipen met het een of ander zoals die gast beweerd...
I know, ik ga er ook vanuit dat het een grap is, alleen ik hou een slag om de arm wat betreft het beschuldigen van Ceriel. Het kan ook best nog iemand anders geweest zijn, maar ik ben wel benieuwd.

Overigens kunnen die reacties van zijn vrienden op Hyves die hem weer welkom heten in Nederland na een vakantie ook geënsceneerd zijn, nadat die Ceriel toch geschrokken is wat hij wellicht teweeg heeft gebracht met z'n prankcall dat hij zichzelf een alibi probeert te verschaffen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  Redactie Frontpage dinsdag 7 oktober 2008 @ 00:43:39 #184
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_62191532
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 00:41 schreef Tomatenboer het volgende:

Overigens kunnen die reacties van zijn vrienden op Hyves die hem weer welkom heten in Nederland na een vakantie ook geënsceneerd zijn, nadat die Ceriel toch geschrokken is wat hij wellicht teweeg heeft gebracht met z'n prankcall dat hij zichzelf een alibi probeert te verschaffen.
Dat dus.
pi_62191634
zijn zus Nanda http://thenanny82.hyves.nl is al eind september teruggekomen van vakantie
Tuurlijk. waar een wil is, is een weg. Helaas zijn er op de mijne wegwerkzaamheden.
  Redactie Frontpage dinsdag 7 oktober 2008 @ 01:04:55 #186
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_62191742
Tong houdt wijselijk zn mond

Hij is de aanstichter van de media hype, zonder zn topic had ik nooit een bericht gemaakt die door alle media is overgeschreven wat weer nieuwe berichten opleverde. En alleen maar omdat Tong in een telefoonprank trapte
  Redactie Frontpage dinsdag 7 oktober 2008 @ 01:08:18 #187
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_62191789
Typetjes van Ceriel http://www.pieterenceriel.com/
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 01:09:01 #188
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_62191804
Druk op die site.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_62191878
Of die knul het nou wel of niet heeft gedaan, volgens mij (aan reacties te zien) kan hij wel een goed pak slaag verwachten als iemand hem herkent op straat
  Redactie Frontpage dinsdag 7 oktober 2008 @ 01:19:27 #190
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_62191933
Een feuileton van Ceriel met een hoofdstuk genaamd valse melding

http://www.girlsonly.nl/forum/index.php?s=14a034c031e8a0e2a9e8e215e0735a41&showforum=56
pi_62192022
Ik hoop echt dat ze die mensen kunnen vervolgen voor smaad... wat voor bedreigingen en zulks er wel niet wordt geuit, verschrikkelijk! Het zijn die mensen die ik graag aangepakt zie worden.
  Redactie Frontpage dinsdag 7 oktober 2008 @ 01:35:42 #192
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_62192093
Ceriel vs Otto

Voor:
Ceriel is een creatieve schrijver, presentator en acteur
Heeft een radioshow
Doet daar typetjes
Maakt bizarre youtubefilmpjes waarin hij acteert
Deed eerder een prank waarbij hij slachtoffer was van een ongeluk
Deed dat met een zachte G
Die stem lijkt enorm op die van Otto
Zijn vader zegt dat Ceriel het best eens kan zijn.
Ceriel is enorme Coldplayfan,
Vindt Viva La Vida een erg goed nummer, het nummer dat Otto op zn sterfbed aanvroeg

tegen
Ceriel ontkent en zegt dat dit alles toeval is

Mijn conclusie. Ceriel maakte een grap voor YT of zn radioshow, voor hij t kon plaatsen zag hij de ophef en de gevoeligheden en ziet af van publicatie van de grap. Wat heel verstandig is.
pi_62192124
Een of andere idioot haalt in het holst van de nacht een zieke grap uit op de radio en wordt bijna vogelvrij verklaart

een dj van de publieke omroep roept na die anthraxhype van een tijdje terug op tot het sturen van poederbrieven en is nu ongeveer de populairste dj van nederland

ach het zal ook allemaal wel
pi_62192125
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 01:35 schreef SunChaser het volgende:
Ceriel vs Otto

Voor:
-knip=
tegen
-knip-

Mijn conclusie. Ceriel maakte een grap voor YT of zn radioshow, voor hij t kon plaatsen zag hij de ophef en de gevoeligheden en ziet af van publicatie van de grap. Wat heel verstandig is.
Kan jij niet met je camera hem opzoeken en hem confronteren? Wellicht wordt dán duidelijk of hij er wel of niet iets te maken mee heeft.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_62192141
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 01:14 schreef OldJeller het volgende:
Of die knul het nou wel of niet heeft gedaan, volgens mij (aan reacties te zien) kan hij wel een goed pak slaag verwachten als iemand hem herkent op straat
Nou als hij het gedaan heeft en hij leeft nog, dan is dat met recht.
Hoe sick kun je zijn zeg, in tha brains.
Pfff
Gatverdamme zeg.....kom op dit is toch zieke humor...
Dan ga je wel heel ver...
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_62192171
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 01:39 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Hoe sick kun je zijn zeg, in tha brains.
Pfff
Gatverdamme zeg.....kom op dit is toch zieke humor...
Dan ga je wel heel ver...
Jij vindt geweld tegen hem een gepaste straf?
pi_62192188
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 01:38 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Kan jij niet met je camera hem opzoeken en hem confronteren? Wellicht wordt dán duidelijk of hij er wel of niet iets te maken mee heeft.
Zeg! Das toch niet normaal heuh? Wat vind je daar nou zelf van heuh?
pi_62192206
Zelf denk ik aan een grap vanwege de volgende reden:
in dat stukje waarin 'otto' in het radioprogramma in gesprek is met die DJ's zegt hij dat hij met z'n familie veel of een groot bericht(en) in de krant(en) heeft geplaatst over hem (dus 'otto').

Als dit echt zo was, dan hadden genoeg mensen dit krantenbericht gezien of gevonden en werd er wat meer duidelijk en ook nog eens bevestigd, maar aangezien niemand iets dergelijks heeft gevonden (anders was het allang op internet bekend geworden) denk ik niet dat die krantenberichten bestaan, wat zou betekenen dat de persoon in het radioprogramma niet helemaal de waarheid vertelde. En als de situatie echt was, dan ga je niet iets dergelijks (krantenbericht in een krant over jezelf zetten) verzinnen.
pi_62192208
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 01:43 schreef Kreupeldicht het volgende:

[..]

Zeg! Das toch niet normaal heuh? Wat vind je daar nou zelf van heuh?
Ik zei het tegen SunChaser, niet Willibrord.
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 01:46:18 #200
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_62192212
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 00:36 schreef l3laster het volgende:

De arts (hoeft geen hoofdletter te hebben hoor) houdt zich aan regels, maar degene die de dood in de ogen ziet hoeft zich écht niet aan regels te houden. Van wie zou hij zich niet 'mogen' kapot zuipen dan? En wat zijn de represailles?

Feitelijk is het wel zo dat geen mens euthanasie ook maar overweegt totdat het lijden elke menselijke grens overschrijdt. Zelfdoding druist tegen de menselijke natuur in, dus het moet van ver komen. Zelfs als je het aanvraagt, is het nog een hele stap om het daadwerkelijk te laten uitvoeren. Een arts vertelde mij ooit dat het cijfer van de jaarlijkse euthanasie-aanvragen absoluut niet representatief is voor het aantal daadwerkelijke begeleid-sterven. De meeste mensen die het hebben geregeld, wachten zó lang, dat het niet eens meer nodig is. Het blijkt een enorme mentale stap te zijn om je aanvraag te effectueren.

Ik vind het verhaal van deze Oscar dan ook behoorlijk ongeloofwaardig, want je kán het niet eens zo snel regelen als hij het pretendeerde en je bent toch écht wel doodziek, wil je eraan toe zijn. Dat was hij, als ik het geluidsfragment zo hoor, toch echt niet.
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 01:48:09 #201
6941 APK
Factual, I think.
pi_62192220
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 01:04 schreef SunChaser het volgende:
Tong houdt wijselijk zn mond

Hij is de aanstichter van de media hype, zonder zn topic had ik nooit een bericht gemaakt die door alle media is overgeschreven wat weer nieuwe berichten opleverde. En alleen maar omdat Tong in een telefoonprank trapte
En als die jongen helemaal naar God getrapt wordt komt het ook door jouw bericht 'die' door alle media is overgeschreven. LOLOLOLOLOLOLOLLL1111!!!!
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_62192232
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 01:42 schreef Vodkadruppel het volgende:

[..]

Jij vindt geweld tegen hem een gepaste straf?
Geweld?
Die knul heeft zijn eigen ziel verkocht aan de duivel met die grap!
Die geen grap is. Er zijn erg veel mensen hierdoor geschokt, verdrietig gemaakt dankzij zijn zieke brein.
Velen krijgen hierdoor verdrietige momenten te verwerken, die niet nodig zouden zijn geweest als hij zichzelf, zijn mega ego niet zo had hoeven opblazen door middel van een zieke grap.
Geweld?
Nou Ik moet zeggen dat ik hem wel een maandje of 2 op een afdeling zou willen zien werken bij terminale patienten, misschien dat hij dan nog wat iq kan kweken, maar ik zie het somber in!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  Redactie Frontpage dinsdag 7 oktober 2008 @ 01:50:30 #203
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_62192236
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 01:48 schreef APK het volgende:

[..]

En als die jongen helemaal naar God getrapt wordt komt het ook door jouw bericht 'die' door alle media is overgeschreven. LOLOLOLOLOLOLOLLL1111!!!!
Fout. Mijn bericht ging over Otto.
RTL Boulevard kwam vanavond met Ceriel en daarna Spits.
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 01:52:24 #204
6941 APK
Factual, I think.
pi_62192249
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 01:50 schreef SunChaser het volgende:

Fout. Mijn bericht ging over Otto.
RTL Boulevard kwam vanavond met Ceriel en daarna Spits.
En daarna plemp je zoveel mogelijk info over hem op FOK!
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_62192262
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 01:50 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Geweld?
Die knul heeft zijn eigen ziel verkocht aan de duivel met die grap!
Die geen grap is. Er zijn erg veel mensen hierdoor geschokt, verdrietig gemaakt dankzij zijn zieke brein.
Velen krijgen hierdoor verdrietige momenten te verwerken, die niet nodig zouden zijn geweest als hij zichzelf, zijn mega ego niet zo had hoeven opblazen door middel van een zieke grap.
Geweld?
Nou Ik moet zeggen dat ik hem wel een maandje of 2 op een afdeling zou willen zien werken bij terminale patienten, misschien dat hij dan nog wat iq kan kweken, maar ik zie het somber in!
Maar als het nep blijkt is het een grap, met woorden.
Dan kun je toch niet gaan stellen dat geweld tegen hem te rechtvaardigen is?
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 01:55:28 #206
84524 Morwen
I got life
pi_62192279
*zucht*

Wanneer valt die astroide op dees aardkloot, we zijn klaar
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 01:57:29 #207
84524 Morwen
I got life
pi_62192296
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 01:54 schreef Vodkadruppel het volgende:

[..]

Jawel, afslachten die hap, iedereen enorm serieus nemen
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_62192301
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 01:46 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Ik zei het tegen SunChaser, niet Willibrord.
Nee ik zag het even voor me

Maar ik kan me nog herinneren van een jaar of 8 geleden dat iemand in een nachtuitzending ook zo´n verhaal ophing, die dj (ken z´n naam niet maar was steengoed) begon hem ook te geloven maar die was zo slim om aan het eind het een en ander nog na te checken, toen hing die ineens op.

Tegenwoordig staat zoiets binnen 5 minuten op internet en wordt er een drama van gemaakt. Maar ook dit is zo nep als het maar kan, toen die over drank begon wist ik het echt zeker.
pi_62192313
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 01:54 schreef Vodkadruppel het volgende:

[..]

Ik zei dus dit:

dat ik hem wel een maandje of 2 op een afdeling zou willen zien werken bij terminale patienten

En dat is heel erg zwaar, tenzij iemand echt nuts in de kop is natuurlijk..wat ik wel verwacht bij zo iemand.

Hij mag wel ff les krijgen, persoonlijk van Balkenende zelf...
jaja
pi_62192389
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 02:00 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Ik zei dus dit:

dat ik hem wel een maandje of 2 op een afdeling zou willen zien werken bij terminale patienten

En dat is heel erg zwaar, tenzij iemand echt nuts in de kop is natuurlijk..wat ik wel verwacht bij zo iemand.

Hij mag wel ff les krijgen, persoonlijk van Balkenende zelf...
jaja
quote:
Dit zei je als reactie op:
quote:
Je kan toch niet voor eigen rechter gaan spelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')