quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 00:27 schreef Druidfather het volgende:
Airbook (0)
vandaag, 00:26
Hoi Ceriel,
Ik maak je helemaal af als ik je ooit tegen kom in Amersfoort. Ik zou je ogen maar open houden als ik jou was en ik trek die haren van je uit de lelijke rotkop van je.
Fijn leven nog!
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 00:27 schreef Druidfather het volgende:
Airbook (0)
vandaag, 00:26
Hoi Ceriel,
Ik maak je helemaal af als ik je ooit tegen kom in Amersfoort. Ik zou je ogen maar open houden als ik jou was en ik trek die haren van je uit de lelijke rotkop van je.
Fijn leven nog!
I know, ik ga er ook vanuit dat het een grap is, alleen ik hou een slag om de arm wat betreft het beschuldigen van Ceriel. Het kan ook best nog iemand anders geweest zijn, maar ik ben wel benieuwd.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 00:36 schreef l3laster het volgende:
Natuurlijk is het een grap,
Als een Arts al begint aan euthanasie moet hij zich aan strikte regels houden. Iemand die euthanasie ondergaat mag zich echt 10 uur van te voren niet gaan kapot zuipen met het een of ander zoals die gast beweerd...
Dat dus.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 00:41 schreef Tomatenboer het volgende:
Overigens kunnen die reacties van zijn vrienden op Hyves die hem weer welkom heten in Nederland na een vakantie ook geënsceneerd zijn, nadat die Ceriel toch geschrokken is wat hij wellicht teweeg heeft gebracht met z'n prankcall dat hij zichzelf een alibi probeert te verschaffen.
Kan jij niet met je camera hem opzoeken en hem confronteren? Wellicht wordt dán duidelijk of hij er wel of niet iets te maken mee heeft.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:35 schreef SunChaser het volgende:
Ceriel vs Otto
Voor:
-knip=
tegen
-knip-
Mijn conclusie. Ceriel maakte een grap voor YT of zn radioshow, voor hij t kon plaatsen zag hij de ophef en de gevoeligheden en ziet af van publicatie van de grap. Wat heel verstandig is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou als hij het gedaan heeft en hij leeft nog, dan is dat met recht.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:14 schreef OldJeller het volgende:
Of die knul het nou wel of niet heeft gedaan, volgens mij (aan reacties te zien) kan hij wel een goed pak slaag verwachten als iemand hem herkent op straat
Jij vindt geweld tegen hem een gepaste straf?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:39 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Nou als hij het gedaan heeft en hij leeft nog, dan is dat met recht.
Hoe sick kun je zijn zeg, in tha brains.
Pfff
Gatverdamme zeg.....kom op dit is toch zieke humor...
Dan ga je wel heel ver...
Zeg! Das toch niet normaal heuh? Wat vind je daar nou zelf van heuh?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:38 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Kan jij niet met je camera hem opzoeken en hem confronteren? Wellicht wordt dán duidelijk of hij er wel of niet iets te maken mee heeft.
Ik zei het tegen SunChaser, niet Willibrord.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 01:43 schreef Kreupeldicht het volgende:
[..]
Zeg! Das toch niet normaal heuh? Wat vind je daar nou zelf van heuh?
De arts (hoeft geen hoofdletter te hebben hoor) houdt zich aan regels, maar degene die de dood in de ogen ziet hoeft zich écht niet aan regels te houden. Van wie zou hij zich niet 'mogen' kapot zuipen dan? En wat zijn de represailles?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 00:36 schreef l3laster het volgende:
Natuurlijk is het een grap,
Als een Arts al begint aan euthanasie moet hij zich aan strikte regels houden. Iemand die euthanasie ondergaat mag zich echt 10 uur van te voren niet gaan kapot zuipen met het een of ander zoals die gast beweerd...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |