Toeval ook dat Cyryl typetjes doet op de radio?quote:Op maandag 6 oktober 2008 23:56 schreef Druidfather het volgende:
Ceriel (125)
vandaag, 23:54
Mensen, mensen rustig aan!
RTL Boulevard die me belt, mn vader die doodsongerust naar me toe komt, doodsverwensingen hierzo en op YT.
Ik weet niet hoe dit in de wereld is geholpen, noem het toeval, maar laat ik over 1 ding heel duidelijk zijn: ik was die beller naar 3FM N.I.E.T.
Zo. Klaar. En nu de echte dader vinden.
Het wordt wel steeds leuker.quote:Op maandag 6 oktober 2008 23:57 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Toeval ook dat Cyryl typetjes doet op de radio?
Typetjes op de radio... Leuk?
Zet ff op z'n hyvesquote:Op maandag 6 oktober 2008 23:57 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik ken sinds vanavond pas een Ceriel door alle ophef hier.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 00:10 schreef Pietmans het volgende:
He Oom Agent, wellicht kun jij nu misschien een boekje open doen? Jij claimde een ceriel te kennen, en die leed aan een psychotische ziekte. Hij zegt dat hij het niet gedaan heeft.. En het oordeel van de politie is?
Ah oke, je hebt gelijk. Overheen gelezen.. excuus :/quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 00:13 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Ik ken sinds vanavond pas een Ceriel door alle ophef hier.
quote:Op maandag 6 oktober 2008 22:55 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Waarom publiceren ze dat als ze zelf ook niet zeker weten of het klopt?
Aanvaardquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 00:14 schreef Pietmans het volgende:
[..]
Ah oke, je hebt gelijk. Overheen gelezen.. excuus :/
Precies, en als je dan moet rectificeren melk je het nog een keer uitquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 00:16 schreef Manono het volgende:
[..]
hallo, dat doen alle media toch elke dag? brood op de plank enzo?
weet jij of er nog fragmentjes daarvan online staan?quote:Op maandag 6 oktober 2008 23:57 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Stemanalyse?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 00:21 schreef hoipim het volgende:
[..]
weet jij of er nog fragmentjes daarvan online staan?
dan kan ik die vergelijken met de opname`s van 3fm en een stemanalyse uitvoeren.
'' Copy that, we'll send in FOK!'s CSI team.. ''quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 00:21 schreef hoipim het volgende:
[..]
weet jij of er nog fragmentjes daarvan online staan?
dan kan ik die vergelijken met de opname`s van 3fm en een stemanalyse uitvoeren.
maar is de eftelinggrap van deze foK!user?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 00:22 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Stemanalyse?Doe dat met de Eftelinggrap
Van die ceriel die op hyves staat ook.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 00:24 schreef hoipim het volgende:
[..]
maar is de eftelinggrap van deze foK!user?
mijn vriendin zal ze morgen in de computer stoppen en ermee aan de slag gaan.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 00:25 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Van die ceriel die op hyves staat ook.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 00:27 schreef Druidfather het volgende:
Airbook (0)
vandaag, 00:26
Hoi Ceriel,
Ik maak je helemaal af als ik je ooit tegen kom in Amersfoort. Ik zou je ogen maar open houden als ik jou was en ik trek die haren van je uit de lelijke rotkop van je.
Fijn leven nog!
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 00:27 schreef Druidfather het volgende:
Airbook (0)
vandaag, 00:26
Hoi Ceriel,
Ik maak je helemaal af als ik je ooit tegen kom in Amersfoort. Ik zou je ogen maar open houden als ik jou was en ik trek die haren van je uit de lelijke rotkop van je.
Fijn leven nog!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |