quote:Zeg...die mail naar de bedrijven moet ook maar es gebeuren ofniedan?
Kreeg al een brief van VDM (die van de 100 kilo hondenvoer) namelijk...
Bij je thuis??quote:Op maandag 6 oktober 2008 15:57 schreef oh-oh het volgende:
Heej!
Ik kwam tussen de middag een coole Engelse gast tegen met een supertoffe hond en ik heb net al ff woonruimte voor m geregeld
quote:
pot zit in een normale schoen dan wel maat 40 geproptquote:
IcanC kan er niet bij?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:17 schreef bigbird het volgende:
Jah zo zaten wij hier ook, en Big is ook schattig en Raven en en en en .... shit we hebben er al 5
zielig he?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Die site van Makatsi is echt een en al liefde voor de dieren, dat spat van je scherm af.
Je moet er alleen niet te lang op zitten te lezen
Haha zeker komt dat niet dom over, mooi dat je zo geinteresseerd blijft,quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:37 schreef bigbird het volgende:
Volgens mij kwam ik echt heel dom over, maar goed, het gaat om het idee![]()
Ik hoop voor hem dat ie dan een huisje heeft, maar ik wacht het af
ja, echtquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Die site van Makatsi is echt een en al liefde voor de dieren, dat spat van je scherm af.
Je moet er alleen niet te lang op zitten te lezen
Oh, wat verschriukkelijk zieligquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:14 schreef Qwea het volgende:
Muis.
Men, heb je icansee gezien?
http://makatsi.nl/icanc.html arm droppie. Als ik Baloe niet had, had ik hem genomen.
Huh, dat klinkt wel als kritiek of zo, dat zal het toch niet zijn?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:34 schreef nokwanda het volgende:
Die twee die je nu hebt kun je toch nauwelijks kneusjes noemen. Okay, Ziggy mankeert het een en ander en is een bejaarde dame, maar een kneusje.... nee.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:09 schreef jora23 het volgende:
[..]
Haha zeker komt dat niet dom over, mooi dat je zo geinteresseerd blijft,![]()
Maar over icantc hoeven jullie je niet heel druk maken, het lijkt namelijk dat ie een heel klein beetje kan zien. Heel weinig, maar toch. En er zijn al geinteresseerden, maar we moeten wel heel duidelijk maken dat ie niet naar buiten mag...
Maar anders blijft ie maar bij ons rondlopen
Groot hequote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:36 schreef bigbird het volgende:
Qwea, dat huis! Sjezus zeg! Hebben ze mooi voor elkaar met die winkel erbij. (Daar zou je een hele mooie dierenopvang in kunnen maken)
Kneusje of niet, Ziggy is tofquote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:16 schreef nokwanda het volgende:
Nee, is juist geen kritiek.
Ik zeg juist dat Zigster ondanks haar handicaps een echte lady is die misschien wel in die termen een kneusje is, maar die je op een bepaalde manier ook geen kneusje kunt noemen omdat ze TE tof is.
Heuy, ik ben Ziggy fan
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Groot heik zal zo eens bellen, of ik me nog nuttig kan maken. Schuren, verven, weet ik veel wat. Ze moeten 31 dec klaar zijn
Wat een dag is dit dan voor jouquote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:01 schreef Qwea het volgende:
[..]! er moeten muren uitgebroken worden
Ik heb mn haar geverfdKoperblond
Ik heb ook een nieuw nr ontdektMadonna - Like it or not
Nah, ik voel me alles behalve fit hoor. Maar goed, ik zie wel even.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:29 schreef bigbird het volgende:
[..]
Wat een dag is dit dan voor jou![]()
Is weer wat anders als vast zitten op werk
Hmm, als het goed is hoef je niet meteen op te springen?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nah, ik voel me alles behalve fit hoor. Maar goed, ik zie wel even.
ja, nou, was toch geen lekker idee, kaarsvet op zijn huidje. Die vacht van hem is wel lang, maar niet dik. En hij is dan ook echt een dag van slag door een gebeurtenis.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:20 schreef oh-oh het volgende:
Gelukkig maar dat Merlijn ervan geleerd heeft!
Beter mottig en schoon dan vuil he?
Ik wil ook zoooo graag weer eens naar Londen
![]()
Ik wil met mn beste vriend naar het theater volgend jaar en dat heb ik ook al min of meer beloofd maar ik heb besloten dat ik alleen maar ga als Chico mee kan en ik daar oppas kan regelen dus ik moet eens even wat hele oude bekenden daar gaan mailen
Mogge!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:02 schreef Nonneke het volgende:*doet alle deuren en ramen op slot en bind zichzelf vast aan de stoel*
Wat doet Vla bij Makatsi ?![]()
![]()
![]()
![]()
Oh lord wat een plaatje![]()
![]()
![]()
Ik vind IcanC maar eng eerlijk gezegd
Is dat de woon of winkelruimte?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:17 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje brakke foto, maar het stikte daar dan ook van het stof.
Ja, niet dusquote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:15 schreef nokwanda het volgende:
@Dipkip, da's wel een tegenvaller, maar een nieuw muurtje is er best snel tussengezet.
Doe er maar gelijk flink wat geluidsisolatie tussen, dan kun je later tenminste flink losgaan terwijl de baby lekker slaapt
Fietsenwinkelquote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:00 schreef bigbird het volgende:
Wat voor winkel wordt het eigenlijk Qwea?
Dit is de winkel. De woonruimte is nog veeeeeeeeel groter. Met glas in lood deuren enzoquote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Is dat de woon of winkelruimte?
Mooi pand. Lekker als je opnieuw kunt gaan indelen
veel is zacht uitgedrukt. Er moest iets van 6 of 7 muren uit, er moet geschuurd, geverfd, gespakt, getegelt worden. Internet/telefoon moet aangelegd worden, winkel moet ingericht worden evenals het huis zelf. Er moeten keuken, wc's en een bad in. Er moet behang in, er moet gebroken worden, er moet getimmert worden, etc.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:47 schreef nokwanda het volgende:
Moet misschien veel gebeuren, maar man, wat gaaf. Naar eigen inzicht alles kunnen indelen is okay
Icanc is echt niet engquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:22 schreef Qwea het volgende:
IcanC is ook eng, maar dat maakt hem weer zo cute
Vlaja, ik denk dat ze een beetje door de namen beginnen te raken
Ik wacht nog op pudding, havermout en gerst
God, hebben we haar ook weer. Blijf je me nou stalken?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:38 schreef jora23 het volgende:
[..]
Icanc is echt niet engNu hij is geopereerd aan zijn oogjes valt het enorm mee...
Ik moest vandaag wel lachen om mijn collega, Icanc stond boven op een tafel dus zij: Oh als ie echt helemaal niks zou kunnen zien dondert ie wel van die tafel... En precies op dat moment pok![]()
Maar hij doet het nog hoor :p
Hij heeft ondertussen al een flink harde schedel.
Wat betreft die namen. We hadden vla samen met flip, jelly en pudding![]()
En ja best waar dat we moeite krijgen met namen verzinnen...
Jij doet alsof je medicijnen bent vergeten om mij 2 x te zien...quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
God, hebben we haar ook weer. Blijf je me nou stalken?.
Stiekem ben ik haske verliefd op je.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:54 schreef jora23 het volgende:
[..]
Jij doet alsof je medicijnen bent vergeten om mij 2 x te zien...
Nietus want er stond niks op de patientenkaart, dat kan ik toch niet ruikenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Stiekem ben ik haske verliefd op je.
Valt het op?
En trouwens, jij had die medicijnen mee moeten gevenEn dat is dan DA assistente
![]()
![]()
Ik kon jou wel ruikenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:58 schreef jora23 het volgende:
[..]
Nietus want er stond niks op de patientenkaart, dat kan ik toch niet ruiken![]()
En ik ben ook vellieft op jou
Nou dippen, dippen, toch meer een stevig soort roeren dan he.quote:
Staafmixerenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:02 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Nou dippen, dippen, toch meer een stevig soort roeren dan he.
het dippen slaat meer op sporadische wijvige jankbuien mijnerzijds
Ja ik rook naar bloemetjes he???quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik kon jou wel ruiken
Shirley wilde gewoon niet van dr hydro af
Zullen we trouwen en kindjes maken?![]()
?
Krent? Shirley is Dagonbert Duck in eigen persoonquote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:03 schreef jora23 het volgende:
[..]
Ja ik rook naar bloemetjes he???
Shirley is een dikke krent![]()
En als jij maar zwanger wordt, mag je mijn eitjes wel gebruiken![]()
Ps stomme huisartsen
Ik heb uit protest niet meer gedronken en ga dat ook niet meer doen, ik zal ze die huisartsenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Krent? Shirley is Dagonbert Duck in eigen persoonGrapje hoor shir
En ik wil niet zwanger worden. Daag. Draag jij die pens maar. Ik vond je meer naar plas ruiken eigenlijk. Heb je veel gedronken ofzo?
Met name water?
Die mag jij dragen. Ik heb immers al grotere memmenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:17 schreef jora23 het volgende:
[..]
Ik heb uit protest niet meer gedronken en ga dat ook niet meer doen, ik zal ze die huisartsen![]()
Maar nee ik wil geen pens... En aangezien jouw tietties groter bennen, heb je vast ook meer melk, dus jij mag dragen.
Gaan we ook ruzie maken over de trouwjurk, wie die mag dragen??
Haha nee ik heb in Turkije hepatitis opgelopen johquote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:20 schreef Qwea het volgende:
http://www.mirates.nl/productgroup/88 bestel die even Jora.
Kom je er zo achter of Daphne het bij het juuste end had. Want ja, al die turken, je weet maar nooit
Maar mijn kont is dikker!!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die mag jij dragen. Ik heb immers al grotere memmen
ooh. Aids had ik stoerder gevonden. Nu slinkt mijn beeld van jou wel een beetjequote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:21 schreef jora23 het volgende:
[..]
Haha nee ik heb in Turkije hepatitis opgelopen joh
Vind je me wel stoer als je hoort dat ik een eitje onder mijn hoofdhuid heb, wat zich ontwikkelt tot een wurmpje?? Ook in turkije opgelopen en dat past dan weer goed in dit forum he? Vraag me af wat de dokter daar van zou zeggen, Ik zie een spoortje worm onder je huid, drink veel water en kom maandag maar ff terug?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
ooh. Aids had ik stoerder gevonden. Nu slinkt mijn beeld van jou wel een beetje
Nee, das zou gewoon kei ranzig zijn.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:27 schreef jora23 het volgende:
[..]
Vind je me wel stoer als je hoort dat ik een eitje onder mijn hoofdhuid heb, wat zich ontwikkelt tot een wurmpje?? Ook in turkije opgelopen en dat past dan weer goed in dit forum he? Vraag me af wat de dokter daar van zou zeggen, Ik zie een spoortje worm onder je huid, drink veel water en kom maandag maar ff terug?
Hm valt het op dat niemand hier meer durft te reageren?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, das zou gewoon kei ranzig zijn.
Ik denk trouwens dat de dokter eerst gaat vragen of je ongesteld bent of moet worden.
Nee joh, hoe kom je erbijquote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:30 schreef jora23 het volgende:
[..]
Hm valt het op dat niemand hier meer durft te reageren?
Zo erg?quote:
Ik krijg straks ontslag als Q te vaak komt.... Wat een vies mens johquote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zo erg?
In de praktijk ging het er ook zo aan toe hoor
Niks mis met jankenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:03 schreef Qwea het volgende:
ik heb nou zelden tot nooit zo'n wijven jankbui
Nix mis met Q als ze komtquote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:52 schreef jora23 het volgende:
[..]
Ik krijg straks ontslag als Q te vaak komt.... Wat een vies mens joh
Wacht, ik kom morgen nog ff 4xquote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:52 schreef jora23 het volgende:
[..]
Hmmmquote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:52 schreef jora23 het volgende:
[..]
nee, precies. Dan is er helemaal niks misquote:
lekker bitchiequote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
nee, precies. Dan is er helemaal niks mis
Chago ben ik wel vaakquote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:53 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Niks mis met jankenbeter dan chagrijnig doen. Tis gewoon een soort emotioneel soort lucht. Het moet er of aan de ene kant uit of aan de andere.
Och man, je wil niet weten. En schreeuwen. Zooooquote:
stil is ook maar saaiquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Och man, je wil niet weten. En schreeuwen. Zoooo
Hallo, trouwens. Moet ik even wat msnlogs plaatsen ofzo?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:52 schreef jora23 het volgende:
[..]
Weltrusten gekke mevrouw Miranda van dierenkliniek Makatsiquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:03 schreef jora23 het volgende:
Haha nou hier kan ik niet tegenop Q, ik ga lekker slapen.
Goedennacht allemaal! En Q zie je morgen
Trustuh Joraquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:03 schreef jora23 het volgende:
Haha nou hier kan ik niet tegenop Q, ik ga lekker slapen.
Goedennacht allemaal! En Q zie je morgen
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:06 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
"Schat, eh...was dat nou een orgasme of moet ik nog doorgaan nu?"
"Dat was lekker mike, euh mark"quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, als het dan "OOOOOOOOOOH FUCK JAAAAAAAAAAAAAA" gaat, dan ist een stuk duidelijker
Haha, nee ik ook niet hoor om zulke dingen. Maar sommige dingen raken me wel snel. Wij waren vandaag bij het huis van mn zwager, die belde op of we even wilden gaan kijken want ze hadden sinds ze op vakantie waren gegaan al niet meer hun konijnenoppas kunnen bereiken (ze hadden iemand betaalt om de konijnen iedere dag te voeren en om de dag hun poepbakje schoon te maken enzo).quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:02 schreef Qwea het volgende:
Chago ben ik wel vaakMaar dat komt altijd omdat mensen het nodig vinden om dingen te gaan opruimen als IK er mee bezig ben. Of als ik 3x wat vertel aan iemand, en hij (ja MM jij ja) na een half u komt vragen wat ik ook allemaal al weer zei
Maar dan ga ik niet janken hoor
quote:
Nee, wat een domme trut/lul.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:17 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Haha, nee ik ook niet hoor om zulke dingen. Maar sommige dingen raken me wel snel. Wij waren vandaag bij het huis van mn zwager, die belde op of we even wilden gaan kijken want ze hadden sinds ze op vakantie waren gegaan al niet meer hun konijnenoppas kunnen bereiken (ze hadden iemand betaalt om de konijnen iedere dag te voeren en om de dag hun poepbakje schoon te maken enzo).
Kwamen we daar, geen brokje eten meer te vinden, drinkfles half leeg, hele bak volgepoept. Er was niemand geweest sinds ze op vakantie waren gegaan. Terwijl het juist bij konijnen zo snel kan gaandus ik heb eerst alles opgeruimd en ze lekker schoon water gegeven en een bakje vol brokjes. Doe konijnen (die nogal schuw zijn) storten zich er meteen bovenop, nou, toen kon je mij opvegen hoor
arme knijntjes. We gaan nu iedere dag voor de zekerheid kijken bij ze. Stomme oppas
zoiets doe je toch niet!!
pfffrrrrttttquote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:53 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Niks mis met jankenbeter dan chagrijnig doen. Tis gewoon een soort emotioneel soort lucht. Het moet er of aan de ene kant uit of aan de andere.
quote:
Kom jij altijd als ik net wegga ofzo?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:54 schreef nokwanda het volgende:
Hey you, dat was wel effe mijn emotionele lucht, he
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:59 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Kom jij altijd als ik net wegga ofzo?
Bitchquote:
Klopt, ben een heel tijdje niet meer geweestquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:06 schreef nokwanda het volgende:
[..]Daar lijkt het wel op ja.
Maar zo vaak zien we jou niet. Jij mij ook niet op msn trouwens.
Hear hearquote:
Ja, Qwea, hebben jullie dat al? En jullie, Bigbird?quote:
heyquote:
ik val meer op brunettequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:42 schreef Qwea het volgende:
morgen om 22u hear no evil met Marlee Matin (Jodi in the l word).
Zien!
Wat is dat eigk ook een lekker wijf
[ afbeelding ]
Mijn god, das 1 grote hoaxquote:
Wij hopen na zondag meer duidelijkheid te hebben over een datum. Ben op van de zenuwenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:25 schreef verita het volgende:
[..]
Ja, Qwea, hebben jullie dat al? En jullie, Bigbird?
Iweddingpictures
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:26 schreef Frutsel het volgende:
wat een leuke collega's heb ik toch
ik heb een burostoel waar een wiel vanaf gebroken is, dus ik ging kijken of we ergens nog een reserve wieltje hadden liggen. Kon er niet één vinden en de magazijnchef zou zo niet weten of er nog wat reserveonderdelen lagen van die stoelen.
Krijg ik net telefoon van Euromaster (bandenservice) dat ze een telefoontje hadden gehad en dat er problemen waren met een wiel en of ze van dienst kunnen zijn
Hihi, dat van die baby had ik al door maar dat trouwen niet hoorquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mijn god, das 1 grote hoaxnet als die baby
We willen heul nooit trouwen. Samenlevingscontract ftw
MikeyMo en trouwenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:28 schreef bigbird het volgende:
[..]
Hihi, dat van die baby had ik al door maar dat trouwen niet hoor
Eum, ik kan me nog een post herinneren in het trouwtopic waarin je zei dat MM graag in een Ferrari wilde trouwen. En waarbij ik je toen een hele opsomming heb gegeven van de voors-en tegens van het hebben van/gebruik van zo'n auto.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mijn god, das 1 grote hoaxnet als die baby
We willen heul nooit trouwen. Samenlevingscontract ftw
Das zeker niet misquote:
Hij is erg leukquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:28 schreef Qwea het volgende:
[..]!!!!!!!!!
Geef toe, hij is best leuk.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:31 schreef verita het volgende:
[..]
Eum, ik kan me nog een post herinneren in het trouwtopic waarin je zei dat MM graag in een Ferrari wilde trouwen. En waarbij ik je toen een hele opsomming heb gegeven van de voors-en tegens van het hebben van/gebruik van zo'n auto.
Nah. En ik maar denken dat je serieus was
Katequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:32 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Das zeker niet mis![]()
![]()
Evangeline Lilly van de serie Lost vind ik ook wel een aantrekkelijke dame
[..]
Hij is erg leukZit me te beraden op een tegenaktie
Take it or leave itquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:33 schreef Frutsel het volgende:
100 euro maar?
daar koop je geen bruiloft voor
Ik post enkel mn tetten op fokquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Pics
![]()
![]()
alhoewel... dat kan ik Tubwanda niet aan doen
Waar moet je op wachten? Op iets wat jullie zelf niet in de hand hebben, begrijp ik. Veel sterkte, heb je nog nagels over?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:27 schreef bigbird het volgende:
[..]
Wij hopen na zondag meer duidelijkheid te hebben over een datum. Ben op van de zenuwen
Da's serieus een goede bak. Dat zal ik eens gaan doenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kate![]()
Tegenaktie, hmmm. Nou ja, hijs erg flauw. Maar als ze pauze hebben maakt je een screenshot van hun bureaublad, pleur je alle icons in een mapje en die zet je op C. En dan stel je de screenshot als achtergrond in.
dit zijn 'magazijn mens grappen', die hebben niet eens ene pcquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kate![]()
Tegenaktie, hmmm. Nou ja, hijs erg flauw. Maar als ze pauze hebben maakt je een screenshot van hun bureaublad, pleur je alle icons in een mapje en die zet je op C. En dan stel je de screenshot als achtergrond in.
Ach jezus.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:42 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dit zijn 'magazijn mens grappen', die hebben niet eens ene pc
Nee. Mijn bruine haar laat mn tetten helemaal koud.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:46 schreef Frutsel het volgende:
[..]
is je (bruine) haar niet lang genoeg zodat het over je tetten valt?
Offerte van de locatiequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:38 schreef verita het volgende:
[..]
Waar moet je op wachten? Op iets wat jullie zelf niet in de hand hebben, begrijp ik. Veel sterkte, heb je nog nagels over?
Ik geloof niet dat ik het leuk had gevonden om zolang te wachten.
Dinooo vroeg me na drie weken of ik zijn vrouw wilde worden, en we kenden elkaar net geen halfjaar toen we trouwden. Nu alweer ruim twee-en-een-halfjaar stikgelukkig. Ik kan me geen betere man wensen![]()
Houd je smoel, verita, tis geen trouwtopic
quote:
Coolquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Trouwverhalen![]()
Gewoon blijven kleppen hier hoor, Bigbird!![]()
Ik las net dat Arko inmiddels ook een baasje heeft
Thanks!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:46 schreef bigbird het volgende:
[..]
Ik vind de trouwfoto's op jouw site errrug mooi
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:48 schreef oh-oh het volgende:
Ik zat net ook te spieken ja![]()
Wil je geen mooie hondjes shooten voor in je portfolio
Ben benieuwd!!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:12 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Thanks!
Ik heb er nog een paar die ik erop wil zetten, dit had ik even snel gedaan. Mn hele site moet geupdate worden nog
Waar woon jij nog es ???quote:
quote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:16 schreef Maes het volgende:
Ik ben al een keer getrouwd geweest en zou het niet zo gauw weer doen. Samenwonen is ook leuk![]()
Hoi allemaal
quote:
Ik heb even in je fobo gekeken naar je leeftijdquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:20 schreef bigbird het volgende:
[..]
Ik wil die gok wel wagen, dat dit wel de juiste keus is
Volgend jaar om deze tijd hopen we een nestje te treffen. Het wordt toch een chihuahua dus ik heb binnenkort het adres van je fokster nodigquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kom dr maar bij liggen!
Hoe zit het met de puppyplannen?
Oh nou, je weet me te vinden danquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:16 schreef bigbird het volgende:
[..]
Ben benieuwd!!Zit echt helemaal in de stijl die wij ook willen voor ons trouwen, echt super!
Amsterdam.quote:
Ik doe mijn best om van deze beslissing niet zo'n puinhoop te maken als sommige andere keuzes die ik heb gemaaktquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:24 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik heb even in je fobo gekeken naar je leeftijdIk was aanmerkelijk jonger toen ik de keuze maakte die later die zo'n goeie bleek te zijn, wel een prachtzoon aan over gehouden
![]()
Ik denk dat jij veel weloverwogener (is dat een woord) het huwelijk instapt
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh nou, je weet me te vinden dan
Oh jammer, daar kom ik niet zo vaak, neem niet aan dat jij wel es in de buurt van Maastricht bent?quote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:26 schreef Maes het volgende:
[..]
Volgend jaar om deze tijd hopen we een nestje te treffen. Het wordt toch een chihuahua dus ik heb binnenkort het adres van je fokster nodig
Maastrichtquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh jammer, daar kom ik niet zo vaak, neem niet aan dat jij wel es in de buurt van Maastricht bent?
In november ben ik wel een weekend in Delft , en een avond in Amsterdam voor een concert maar hondloos.
Of zal ik ze dan bij jou dumpen?
Ja eigenlijk was ik er al uit maar jij maakt me weer aan het twijfelen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Een chihuahua, weet je dat echt zeker????
Mijnes zijn DOL op poezels...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
MaastrichtNee, daar kom ik eigenlijk nooit!
Delft zou evt wel kunnen! En nee, dump ze maar niet hierIk denk niet dat de poezels hier dat leuk gaan vinden!
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mijnes zijn DOL op poezels...
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Arme poezels![]()
Dat weekend hopen wel op een beetje leuk strandweer en zo, tegen die tijd zal ik wel contact met je opnemen
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:16 schreef Maes het volgende:
Ik ben al een keer getrouwd geweest en zou het niet zo gauw weer doen. Samenwonen is ook leuk![]()
Hoi allemaal
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 17:05 schreef oh-oh het volgende:
Okido!
Zucht, morgen worden mn twee logeerchihuahua's weer opgehaald , ik zal ze gaan missen, die lieve teven. Maar wel lekker om maar weer gewoon 4 hondjes te hebben, net iets handiger met wandelen...
Ik ookquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 22:32 schreef Qwea het volgende:
turkse pizza. Had de AH alleen niet
Dus morgen ff bij de Deka halen
Ik laptop vanuit bed. En eigenlijk ben ik doodmoe
quote:
We sporen je gewoon weer op hoorquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:36 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik was de SC een beetje uit het oog verloren ja
Maar niet uit het hart hoor!
Das leuk, dan kan hij lekker klimmen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:37 schreef Greys het volgende:
Oh enneh....Turkse pizza
![]()
Morgen gaan we in het bos proberen een grote tak/boomstronk te vinden voor de ren van Boris!
Kijk je uit voor de boswachter?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:37 schreef Greys het volgende:
Oh enneh....Turkse pizza
![]()
Morgen gaan we in het bos proberen een grote tak/boomstronk te vinden voor de ren van Boris!
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Kijk je uit voor de boswachter?
Ik zie het al helemaal voor me; jullie twee rennend met een grote tak met een boze boswachter achter je aan
Neeee, je hebt toch niet voor niets van die heel foute charmante rubber laarsjesquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:55 schreef Greys het volgende:
Op hakjes in het bos? Ik ben èrg, maar niet zo erg hoor
Ik heb trouwens vandaag ook de Gemeente gebeld. De dame verbond me door met een meneer van de groenvoorziening. Toen hij nogal bruut opnam 'Met Visserrrrrrrrrrrr!' was ik bijna bang om het te vragen. Helemaal uitgelegd van die ren en de kat enzo, jullie kennen me wel een beetje
Toen zei hij 'Ja hoor meissie, ik heb nu niets, maar ik ga van het weekend weer bomen snoeien. Doe me je adres en telefoonnr even en dan zorg ik dat ik iets voor je heb'.![]()
Dus als er morgen in het bos niets is, dan hebben we altijd Heer Visser nog!
Ik weet ook niet waar die hakjes vandaan kwamen hoorquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:55 schreef Greys het volgende:
Op hakjes in het bos? Ik ben èrg, maar niet zo erg hoor
Ik heb trouwens vandaag ook de Gemeente gebeld. De dame verbond me door met een meneer van de groenvoorziening. Toen hij nogal bruut opnam 'Met Visserrrrrrrrrrrr!' was ik bijna bang om het te vragen. Helemaal uitgelegd van die ren en de kat enzo, jullie kennen me wel een beetje
Toen zei hij 'Ja hoor meissie, ik heb nu niets, maar ik ga van het weekend weer bomen snoeien. Doe me je adres en telefoonnr even en dan zorg ik dat ik iets voor je heb'.![]()
Dus als er morgen in het bos niets is, dan hebben we altijd Heer Visser nog!
Oh ja! er gaat ineens een lichtje branden.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Neeee, je hebt toch niet voor niets van die heel foute charmante rubber laarsjes
Daar was Mr. Greys toch zo dol op?
Wat tof!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:07 schreef nokwanda het volgende:
en owwww, ladies, morgenavond.... wish me luck.
Vervroegde voorrondes voor het COC songfestival. Ik ga meedingen in Arnhem. Mijn eerste podiumervaring als zangeres
Morgenochtend nog flink oefenen, morgenmiddag even de hort op om de composer van mijn liedje aan te moedigen in een ander project en om 19.00 uur moeten we daar zijn.
En ik schijt nog steeds 7 kleuren.
Wat leuk! Succes!!!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:07 schreef nokwanda het volgende:
en owwww, ladies, morgenavond.... wish me luck.
Vervroegde voorrondes voor het COC songfestival. Ik ga meedingen in Arnhem. Mijn eerste podiumervaring als zangeres
Morgenochtend nog flink oefenen, morgenmiddag even de hort op om de composer van mijn liedje aan te moedigen in een ander project en om 19.00 uur moeten we daar zijn.
En ik schijt nog steeds 7 kleuren.
SHEquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:09 schreef Greys het volgende:
Die laarzen! Dat je die gevonden hebt!
Maar morgen is het zonnig, dan ga ik die niet aandoen hoor
Succes morgen Nok!
Ik ga ook iets engs doen, ik ga met 18 vrouwen uit de Slanktopics uit eten morgenavond. O.a. met Conleche, SHE, Vivi, k_i_m, Merel en nog heel veel anderen. Wat een kippenhok
Vervelend is dat he?quote:
Ja das lastigquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:11 schreef senesta het volgende:
[..]
Vervelend is dat he?
Dat heb ik ook op het moment
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:09 schreef Greys het volgende:Die laarzen! Dat je die gevonden hebt!
Maar morgen is het zonnig, dan ga ik die niet aandoen hoor
Succes morgen Nok!
Ik ga ook iets engs doen, ik ga met 18 vrouwen uit de Slanktopics uit eten morgenavond. O.a. met Conleche, SHE, Vivi, k_i_m, Merel en nog heel veel anderen. Wat een kippenhok
Ik zal foto's makenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:10 schreef senesta het volgende:
[..]
SHE![]()
Doe je haar de groetjes van me?
Ik ben benieuwd Greys, is vast gezellig
Ja, want wie morgen aan de lijn denkt krijgt klappen van de bonbonella's van SHE!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Uit eten met dames uit een slanktopic
Veel plezier en gewoon een sas dag, he!!!!
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, want wie morgen aan de lijn denkt krijgt klappen van de bonbonella's van SHE!
Ja precies, dat heb ik dus ookquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:14 schreef bigbird het volgende:
[..]
Ja das lastigEn morgen ben ik gaar en kan ik wel slapen, maar dan heb ik natuurlijk weer geen tijd
Leukquote:
Ik ben heel benieuwdquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:15 schreef nokwanda het volgende:
Als er opnames gemaakt worden die online komen dan geef ik hier wel een linkje.
Zal er wel een tikkie anders uitzien dan in mijn dagelijkse kloffie
Jij dacht dat ik aan de lijn deed? Zou best wat af mogen, maar ik roep daar af en toe 'Broccoli!' of 'Bleekselderij!' en dan kan ik weer drie topics offtopic blatenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:17 schreef MissBliss het volgende:
Nok, veel succes morgen!
Ik lees wel eens mee in het slanktopic, lijkt me een gezellige groep! Ik wil soms meeposten, maar ik hoef niet af te vallen dus dat slaat nergens opVeel plezier iig morgen, Greys!
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:25 schreef bigbird het volgende:
ik ga het ook maar eens proberen. barst van de koppijn en rsi, dus beter even rust proberen. tot later!
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij dacht dat ik aan de lijn deed? Zou best wat af mogen, maar ik roep daar af en toe 'Broccoli!' of 'Bleekselderij!' en dan kan ik weer drie topics offtopic blatenDus doe gewoon alsof je 3 ons wilt afvallen en doe mee!
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij dacht dat ik aan de lijn deed? Zou best wat af mogen, maar ik roep daar af en toe 'Broccoli!' of 'Bleekselderij!' en dan kan ik weer drie topics offtopic blatenDus doe gewoon alsof je 3 ons wilt afvallen en doe mee!
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan gaat ze met d'r tieten meppen, Nok
* nieuws opzoekt*quote:
Hey Non, die maloot stond weer te schreeuwen vandaag! En erger dan tot nu toe. Hij maakte zelfs Rogier enorm kwaad. Heb hem weg moeten slepen anders ging ie die gast zo ver krijgen dat ie naar beneden kwam!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:05 schreef Nonneke het volgende:
Bink en Boris![]()
Op een of andere manier klinkt dat heel goor oh-oh
bigbirdquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:55 schreef bigbird het volgende:
[..]
Hey Non, die maloot stond weer te schreeuwen vandaag! En erger dan tot nu toe. Hij maakte zelfs Rogier enorm kwaad. Heb hem weg moeten slepen anders ging ie die gast zo ver krijgen dat ie naar beneden kwam!Was echt niet tof!
Een hand is alweer kaal. Mijn tanden werken prima. Heb alleen nagellakremover zonder aceton. Schiet dus niet echt op. De andere hand heb ik nu wel kort geknipt. Nou kosten die nagels geen drol, dus ik ga maar een voorraadje opkopenquote:Op zondag 12 oktober 2008 09:31 schreef Dipkip het volgende:
Gefliciteerd en probeer eens nagellakremover
Wat leuk!quote:Op zondag 12 oktober 2008 09:12 schreef nokwanda het volgende:
Kende alleen de naam, maar niet de vent. Wel tragisch zeg
Hier beter nieuws. Op 6 december sta ik in de finale van het landelijk coc-songfestival in Roermond
Niet omdat ik erg veel concurentie had trouwensEen van de deelnemers kon niet omdat zijn partner plotseling in het ziekenhuis terecht was gekomen.
Maar goed.... kreeg wel anbod om hier en daar te komen optreden en het aanbod van iemand om mee meer te coachen om het echt perfect te maken. Ik hoorde zelf wat onzuiverheidjes die echt met zenuwen te maken hadden. Was al beter toen ik het nummer nog een keer moest doen toen ik eenmaal gewonnen had. ( en okay.... toen had ik wel een bijna een heel glas whisky in mijn giechel) Geen opnames omdat iedereen schriftelij toestemming moest geven en dat niet geregeld was. Ik weet dat iemand anders wel opnames heeft gemaakt met een telefooncamera. Weet niet of dat wel of nie gepubliceerd mag worden voor de finale.
En nu zit ik hier te typen met een hand vol idioot lange zwarte plaknagels die ik voor de gelegenheid gister op had geplakt en die er niet meer af willen
Erg brakjes. Was pas om een uur of 3 thuis. Loge moest vroeg weg en ik ben van de soort die dan koffie zet. Driemaal![]()
![]()
brrrrrak
Huh?quote:Op zondag 12 oktober 2008 00:23 schreef MissBliss het volgende:
Ernst Paul Hasselbach verongelukt
He, dat vond ik zo'n leuke man altijd.
Wat een dingquote:
Tuurlijk heb je het etentje overleefdquote:Op zondag 12 oktober 2008 14:32 schreef Greys het volgende:
Ik heb Bink wel eens horen grommen, als je haar 's nachts op een ander plekje in bed neerlegt. Lees: als ze in de weg ligt en ze van een warm plekje op een kouder plekje wordt geschoven![]()
Of als de poes haar eten wil pakken![]()
Ik heb het etentje met 18 (!) Fok-vrouwen overleefd en er was géén wijvennijd! Daar was ik een beetje bang voor namelijk met zoveel vrouwen bij elkaar
Nou het stomme was... er stonden op die lange tafel drie borden met vlees en wij mekkeren tegen de bediening dat het te weinig was, dat er nog een bord bij moest. Aan het einde waren alle borden met vlees nog meer dan de helft volquote:Op zondag 12 oktober 2008 14:41 schreef Qwea het volgende:
gatverdamme wat klinkt dat goor GreysHebben jullie er niks van gezegd?
Zelfgeschreven nummer door een vriend, Rene. Hij had het al op de plank liggen en liet het me eerder dit jaar horen. Samen de tekst veranderd en het arrangement een heeel klein beetje. Nu heet het With or without you. Soort ballad vol dramaquote:Op zondag 12 oktober 2008 13:55 schreef MissBliss het volgende:
[]
Ja, erg he...
[]
Nok, welk nummer zong je eigenlijk? Of lees ik daar overheen?
Heb em snel uitgezet. Purrr keek echtquote:Op zondag 12 oktober 2008 14:21 schreef senesta het volgende:
Whehehe, deze hond heeft echt een hekel aan in bad gaan![]()
http://www.garagetv.be/vi(...)il_niet_douchen.aspx
Zit mee te lezen. Was wel een cute meetquote:Op zondag 12 oktober 2008 14:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou het stomme was... er stonden op die lange tafel drie borden met vlees en wij mekkeren tegen de bediening dat het te weinig was, dat er nog een bord bij moest. Aan het einde waren alle borden met vlees nog meer dan de helft vol![]()
![]()
We hebben nog fooi gegeven ook, maar dat was omdat we zó blij waren dat het afrekenen/bon delen in één keer lukte, er geen ingewikkelde wisseltrucs uitgehaald hoefde te worden met zoveel mensen en dat we in één keer genoeg geld hadden in de pot, dat we het maar zo gelaten hebben. Meer uit luiheid dus![]()
Vind die hond engquote:Op zondag 12 oktober 2008 14:21 schreef senesta het volgende:
Whehehe, deze hond heeft echt een hekel aan in bad gaan![]()
http://www.garagetv.be/vi(...)il_niet_douchen.aspx
Hoi liefjequote:Op zondag 12 oktober 2008 18:00 schreef Greys het volgende:
Maes![]()
Ik heb je gisteren niet gebeldHet was weer zó hectisch!
![]()
Moest onverwachts Merel nog even ophalen omdat haar trein niet reed naar Utrecht, dus het was iets haastiger dan verwacht allemaal. En de Smart moest nog weggebracht voor een beurt (het Smartcentrum bij jou is niet meer!) en we moesten een grote tak/boom zoeken voor Boris in de ren. Tot nu toe klimt hij er niet in trouwens, maar dat komt vast nog wel.
En nu ga ik zo even een dutje doen denk ik
Heer G is aan het spelen met de band en die is niet laat thuis, gelukkig maar, want we zijn haast nooit meer samen thuis.
Alles goed in Huize Maes?
Ik ben het met Greys eens, heb je het zo druk Ing?quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:30 schreef Greys het volgende:
Ing, gaat alles goed?
Ik vind je zo weinig posten lately, of lijkt dat maar zo?
Gelukkig is ze niet bang om te zeggen wat ze het wil ook niet tegen vreemden. Het gesprek is met de kinderrechter en de griffier, verder zit er niemand bij.quote:Op zondag 12 oktober 2008 18:50 schreef nokwanda het volgende:
Maar het is ook erg moeilijk om dat hardop zo te moeten zeggen voor zo'n meiske.
Ik wens haar veel sterkte en wens dat ze kan zeggen wat ze echt meent en wil.
quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:16 schreef Maes het volgende:
[..]
Gelukkig is ze niet bang om te zeggen wat ze het wil ook niet tegen vreemden. Het gesprek is met de kinderrechter en de griffier, verder zit er niemand bij.
geen lekkere vent?quote:Op maandag 13 oktober 2008 08:51 schreef Qwea het volgende:
ik ben net ruw uit mijn slaap gehaald door de man van de woningstichting die mijn raam komt vervangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |