Mogge!quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:02 schreef Nonneke het volgende:*doet alle deuren en ramen op slot en bind zichzelf vast aan de stoel*
Wat doet Vla bij Makatsi ?![]()
![]()
![]()
![]()
Oh lord wat een plaatje![]()
![]()
![]()
Ik vind IcanC maar eng eerlijk gezegd
Is dat de woon of winkelruimte?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:17 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje brakke foto, maar het stikte daar dan ook van het stof.
Ja, niet dusquote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:15 schreef nokwanda het volgende:
@Dipkip, da's wel een tegenvaller, maar een nieuw muurtje is er best snel tussengezet.
Doe er maar gelijk flink wat geluidsisolatie tussen, dan kun je later tenminste flink losgaan terwijl de baby lekker slaapt
Fietsenwinkelquote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:00 schreef bigbird het volgende:
Wat voor winkel wordt het eigenlijk Qwea?
Dit is de winkel. De woonruimte is nog veeeeeeeeel groter. Met glas in lood deuren enzoquote:Op donderdag 9 oktober 2008 10:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Is dat de woon of winkelruimte?
Mooi pand. Lekker als je opnieuw kunt gaan indelen
veel is zacht uitgedrukt. Er moest iets van 6 of 7 muren uit, er moet geschuurd, geverfd, gespakt, getegelt worden. Internet/telefoon moet aangelegd worden, winkel moet ingericht worden evenals het huis zelf. Er moeten keuken, wc's en een bad in. Er moet behang in, er moet gebroken worden, er moet getimmert worden, etc.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 15:47 schreef nokwanda het volgende:
Moet misschien veel gebeuren, maar man, wat gaaf. Naar eigen inzicht alles kunnen indelen is okay
Icanc is echt niet engquote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:22 schreef Qwea het volgende:
IcanC is ook eng, maar dat maakt hem weer zo cute
Vlaja, ik denk dat ze een beetje door de namen beginnen te raken
Ik wacht nog op pudding, havermout en gerst
God, hebben we haar ook weer. Blijf je me nou stalken?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:38 schreef jora23 het volgende:
[..]
Icanc is echt niet engNu hij is geopereerd aan zijn oogjes valt het enorm mee...
Ik moest vandaag wel lachen om mijn collega, Icanc stond boven op een tafel dus zij: Oh als ie echt helemaal niks zou kunnen zien dondert ie wel van die tafel... En precies op dat moment pok![]()
Maar hij doet het nog hoor :p
Hij heeft ondertussen al een flink harde schedel.
Wat betreft die namen. We hadden vla samen met flip, jelly en pudding![]()
En ja best waar dat we moeite krijgen met namen verzinnen...
Jij doet alsof je medicijnen bent vergeten om mij 2 x te zien...quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
God, hebben we haar ook weer. Blijf je me nou stalken?.
Stiekem ben ik haske verliefd op je.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:54 schreef jora23 het volgende:
[..]
Jij doet alsof je medicijnen bent vergeten om mij 2 x te zien...
Nietus want er stond niks op de patientenkaart, dat kan ik toch niet ruikenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Stiekem ben ik haske verliefd op je.
Valt het op?
En trouwens, jij had die medicijnen mee moeten gevenEn dat is dan DA assistente
![]()
![]()
Ik kon jou wel ruikenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:58 schreef jora23 het volgende:
[..]
Nietus want er stond niks op de patientenkaart, dat kan ik toch niet ruiken![]()
En ik ben ook vellieft op jou
Nou dippen, dippen, toch meer een stevig soort roeren dan he.quote:
Staafmixerenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:02 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Nou dippen, dippen, toch meer een stevig soort roeren dan he.
het dippen slaat meer op sporadische wijvige jankbuien mijnerzijds
Ja ik rook naar bloemetjes he???quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik kon jou wel ruiken
Shirley wilde gewoon niet van dr hydro af
Zullen we trouwen en kindjes maken?![]()
?
Krent? Shirley is Dagonbert Duck in eigen persoonquote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:03 schreef jora23 het volgende:
[..]
Ja ik rook naar bloemetjes he???
Shirley is een dikke krent![]()
En als jij maar zwanger wordt, mag je mijn eitjes wel gebruiken![]()
Ps stomme huisartsen
Ik heb uit protest niet meer gedronken en ga dat ook niet meer doen, ik zal ze die huisartsenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Krent? Shirley is Dagonbert Duck in eigen persoonGrapje hoor shir
En ik wil niet zwanger worden. Daag. Draag jij die pens maar. Ik vond je meer naar plas ruiken eigenlijk. Heb je veel gedronken ofzo?
Met name water?
Die mag jij dragen. Ik heb immers al grotere memmenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:17 schreef jora23 het volgende:
[..]
Ik heb uit protest niet meer gedronken en ga dat ook niet meer doen, ik zal ze die huisartsen![]()
Maar nee ik wil geen pens... En aangezien jouw tietties groter bennen, heb je vast ook meer melk, dus jij mag dragen.
Gaan we ook ruzie maken over de trouwjurk, wie die mag dragen??
Haha nee ik heb in Turkije hepatitis opgelopen johquote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:20 schreef Qwea het volgende:
http://www.mirates.nl/productgroup/88 bestel die even Jora.
Kom je er zo achter of Daphne het bij het juuste end had. Want ja, al die turken, je weet maar nooit
Maar mijn kont is dikker!!quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die mag jij dragen. Ik heb immers al grotere memmen
ooh. Aids had ik stoerder gevonden. Nu slinkt mijn beeld van jou wel een beetjequote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:21 schreef jora23 het volgende:
[..]
Haha nee ik heb in Turkije hepatitis opgelopen joh
Vind je me wel stoer als je hoort dat ik een eitje onder mijn hoofdhuid heb, wat zich ontwikkelt tot een wurmpje?? Ook in turkije opgelopen en dat past dan weer goed in dit forum he? Vraag me af wat de dokter daar van zou zeggen, Ik zie een spoortje worm onder je huid, drink veel water en kom maandag maar ff terug?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
ooh. Aids had ik stoerder gevonden. Nu slinkt mijn beeld van jou wel een beetje
Nee, das zou gewoon kei ranzig zijn.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:27 schreef jora23 het volgende:
[..]
Vind je me wel stoer als je hoort dat ik een eitje onder mijn hoofdhuid heb, wat zich ontwikkelt tot een wurmpje?? Ook in turkije opgelopen en dat past dan weer goed in dit forum he? Vraag me af wat de dokter daar van zou zeggen, Ik zie een spoortje worm onder je huid, drink veel water en kom maandag maar ff terug?
Hm valt het op dat niemand hier meer durft te reageren?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, das zou gewoon kei ranzig zijn.
Ik denk trouwens dat de dokter eerst gaat vragen of je ongesteld bent of moet worden.
Nee joh, hoe kom je erbijquote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:30 schreef jora23 het volgende:
[..]
Hm valt het op dat niemand hier meer durft te reageren?
Zo erg?quote:
Ik krijg straks ontslag als Q te vaak komt.... Wat een vies mens johquote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zo erg?
In de praktijk ging het er ook zo aan toe hoor
Niks mis met jankenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:03 schreef Qwea het volgende:
ik heb nou zelden tot nooit zo'n wijven jankbui
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |