Die fuckers kun je hier pas om 20u bereikenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:43 schreef babipangang het volgende:
bel even naar de huisartsenpost, informatie inwinnen kan nooit geen kwaad
Proberen niet te wrijven/eraf te blijven. Goeie kans dat het morgenochtend over isquote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:36 schreef Qwea het volgende:
Wat nuzou dat er gewoon bij horen? Of heeft de HA iets gemist?
En het nog steeds wat wazig zien/ soms een vliesje wat langsdrijft hoort daar ook bij?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:57 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Proberen niet te wrijven/eraf te blijven. Goeie kans dat het morgenochtend over is
Kan zijn dat je nog iets an gruis in je oog hebt; dat is geen drama, dat gaat er vanzelf uit. Wrijven maakt het alleen maar geirriteerder.
Er is trouwens ook een goede kans dat er inderdaad niets meer inzit en dat je oog gewoon een beetje kriebelig is van het gepoer en gepulk. Maar ook dat gaat enkel over als je eraf blijft.
Je ogen zijn hartstikke gevoelig en snel geirriteerd. Ik denk dat dat je klachten veroorzaakt.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 17:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
En het nog steeds wat wazig zien/ soms een vliesje wat langsdrijft hoort daar ook bij?
*afblijft
De huisartsenpost is bedoeld voor wat meer urgente gevallenquote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:00 schreef SuperwormJim het volgende:
Inderdaad gewoon even langs de huisartsenpost gaan
Dat zeg ik, gewoon even langsgaan.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:03 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
De huisartsenpost is bedoeld voor wat meer urgente gevallen
Je moet bij de huisartsenpost sowieso vantevoren even bellen. Omdat TS vanmiddag al bij een dokter is geweest en er sindsdien niet veel is veranderd, hoeft ze echt niet op stel en sprong naar de huisartsenpostquote:Op woensdag 8 oktober 2008 18:07 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat zeg ik, gewoon even langsgaan.
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 19:37 schreef nokwanda het volgende:
Niet bukken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |