Katequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:32 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Das zeker niet mis![]()
![]()
Evangeline Lilly van de serie Lost vind ik ook wel een aantrekkelijke dame
[..]
Hij is erg leukZit me te beraden op een tegenaktie
Take it or leave itquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:33 schreef Frutsel het volgende:
100 euro maar?
daar koop je geen bruiloft voor
Ik post enkel mn tetten op fokquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Pics
![]()
![]()
alhoewel... dat kan ik Tubwanda niet aan doen
Waar moet je op wachten? Op iets wat jullie zelf niet in de hand hebben, begrijp ik. Veel sterkte, heb je nog nagels over?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:27 schreef bigbird het volgende:
[..]
Wij hopen na zondag meer duidelijkheid te hebben over een datum. Ben op van de zenuwen
Da's serieus een goede bak. Dat zal ik eens gaan doenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kate![]()
Tegenaktie, hmmm. Nou ja, hijs erg flauw. Maar als ze pauze hebben maakt je een screenshot van hun bureaublad, pleur je alle icons in een mapje en die zet je op C. En dan stel je de screenshot als achtergrond in.
dit zijn 'magazijn mens grappen', die hebben niet eens ene pcquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kate![]()
Tegenaktie, hmmm. Nou ja, hijs erg flauw. Maar als ze pauze hebben maakt je een screenshot van hun bureaublad, pleur je alle icons in een mapje en die zet je op C. En dan stel je de screenshot als achtergrond in.
Ach jezus.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:42 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dit zijn 'magazijn mens grappen', die hebben niet eens ene pc
Nee. Mijn bruine haar laat mn tetten helemaal koud.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:46 schreef Frutsel het volgende:
[..]
is je (bruine) haar niet lang genoeg zodat het over je tetten valt?
Offerte van de locatiequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:38 schreef verita het volgende:
[..]
Waar moet je op wachten? Op iets wat jullie zelf niet in de hand hebben, begrijp ik. Veel sterkte, heb je nog nagels over?
Ik geloof niet dat ik het leuk had gevonden om zolang te wachten.
Dinooo vroeg me na drie weken of ik zijn vrouw wilde worden, en we kenden elkaar net geen halfjaar toen we trouwden. Nu alweer ruim twee-en-een-halfjaar stikgelukkig. Ik kan me geen betere man wensen![]()
Houd je smoel, verita, tis geen trouwtopic
quote:
Coolquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Trouwverhalen![]()
Gewoon blijven kleppen hier hoor, Bigbird!![]()
Ik las net dat Arko inmiddels ook een baasje heeft
Thanks!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:46 schreef bigbird het volgende:
[..]
Ik vind de trouwfoto's op jouw site errrug mooi
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 15:48 schreef oh-oh het volgende:
Ik zat net ook te spieken ja![]()
Wil je geen mooie hondjes shooten voor in je portfolio
Ben benieuwd!!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:12 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Thanks!
Ik heb er nog een paar die ik erop wil zetten, dit had ik even snel gedaan. Mn hele site moet geupdate worden nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |