quote:Zeg...die mail naar de bedrijven moet ook maar es gebeuren ofniedan?
Kreeg al een brief van VDM (die van de 100 kilo hondenvoer) namelijk...
Bij je thuis??quote:Op maandag 6 oktober 2008 15:57 schreef oh-oh het volgende:
Heej!
Ik kwam tussen de middag een coole Engelse gast tegen met een supertoffe hond en ik heb net al ff woonruimte voor m geregeld
quote:
pot zit in een normale schoen dan wel maat 40 geproptquote:
IcanC kan er niet bij?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:17 schreef bigbird het volgende:
Jah zo zaten wij hier ook, en Big is ook schattig en Raven en en en en .... shit we hebben er al 5
zielig he?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Die site van Makatsi is echt een en al liefde voor de dieren, dat spat van je scherm af.
Je moet er alleen niet te lang op zitten te lezen
Haha zeker komt dat niet dom over, mooi dat je zo geinteresseerd blijft,quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:37 schreef bigbird het volgende:
Volgens mij kwam ik echt heel dom over, maar goed, het gaat om het idee![]()
Ik hoop voor hem dat ie dan een huisje heeft, maar ik wacht het af
ja, echtquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 22:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Die site van Makatsi is echt een en al liefde voor de dieren, dat spat van je scherm af.
Je moet er alleen niet te lang op zitten te lezen
Oh, wat verschriukkelijk zieligquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:14 schreef Qwea het volgende:
Muis.
Men, heb je icansee gezien?
http://makatsi.nl/icanc.html arm droppie. Als ik Baloe niet had, had ik hem genomen.
Huh, dat klinkt wel als kritiek of zo, dat zal het toch niet zijn?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:34 schreef nokwanda het volgende:
Die twee die je nu hebt kun je toch nauwelijks kneusjes noemen. Okay, Ziggy mankeert het een en ander en is een bejaarde dame, maar een kneusje.... nee.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:09 schreef jora23 het volgende:
[..]
Haha zeker komt dat niet dom over, mooi dat je zo geinteresseerd blijft,![]()
Maar over icantc hoeven jullie je niet heel druk maken, het lijkt namelijk dat ie een heel klein beetje kan zien. Heel weinig, maar toch. En er zijn al geinteresseerden, maar we moeten wel heel duidelijk maken dat ie niet naar buiten mag...
Maar anders blijft ie maar bij ons rondlopen
Groot hequote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:36 schreef bigbird het volgende:
Qwea, dat huis! Sjezus zeg! Hebben ze mooi voor elkaar met die winkel erbij. (Daar zou je een hele mooie dierenopvang in kunnen maken)
Kneusje of niet, Ziggy is tofquote:Op woensdag 8 oktober 2008 09:16 schreef nokwanda het volgende:
Nee, is juist geen kritiek.
Ik zeg juist dat Zigster ondanks haar handicaps een echte lady is die misschien wel in die termen een kneusje is, maar die je op een bepaalde manier ook geen kneusje kunt noemen omdat ze TE tof is.
Heuy, ik ben Ziggy fan
quote:Op woensdag 8 oktober 2008 11:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Groot heik zal zo eens bellen, of ik me nog nuttig kan maken. Schuren, verven, weet ik veel wat. Ze moeten 31 dec klaar zijn
Wat een dag is dit dan voor jouquote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:01 schreef Qwea het volgende:
[..]! er moeten muren uitgebroken worden
Ik heb mn haar geverfdKoperblond
Ik heb ook een nieuw nr ontdektMadonna - Like it or not
Nah, ik voel me alles behalve fit hoor. Maar goed, ik zie wel even.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:29 schreef bigbird het volgende:
[..]
Wat een dag is dit dan voor jou![]()
Is weer wat anders als vast zitten op werk
Hmm, als het goed is hoef je niet meteen op te springen?quote:Op woensdag 8 oktober 2008 12:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nah, ik voel me alles behalve fit hoor. Maar goed, ik zie wel even.
ja, nou, was toch geen lekker idee, kaarsvet op zijn huidje. Die vacht van hem is wel lang, maar niet dik. En hij is dan ook echt een dag van slag door een gebeurtenis.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:20 schreef oh-oh het volgende:
Gelukkig maar dat Merlijn ervan geleerd heeft!
Beter mottig en schoon dan vuil he?
Ik wil ook zoooo graag weer eens naar Londen
![]()
Ik wil met mn beste vriend naar het theater volgend jaar en dat heb ik ook al min of meer beloofd maar ik heb besloten dat ik alleen maar ga als Chico mee kan en ik daar oppas kan regelen dus ik moet eens even wat hele oude bekenden daar gaan mailen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |