abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 oktober 2008 @ 20:27:02 #1
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_62183558
Ik zat te lezen op de site van mijn Dierenarts, toen mijn oog op dit viel ;
quote:
Nee Mickey heeft het niet naar haar zin. Haar baasje heeft afstand van haar gedaan omdat ze diabetes heeft gekregen. Een aandoening waar mens en dier anno 2008 heel oud mee kunnen worden dankzij de uitvinding van insuline. Maar dat moet dan wel trouw worden toegediend door een liefdevol baasje.

Mickey heeft het nu zo slecht naar haar zin dat de fotograaf 3 van zijn kostbare 110 kilos is kwijtgeraakt door de capriolen die hij moest uithalen om haar telkens weer onder haar hok vandaan te halen. Het liefst is ze gewoon weer thuis bij iemand in plaats van weg te kwijnen in haar hok, en de manier waarop ze hieronder lijdt is op zijn minst zorgwekkend te noemen.

Het is daarom dat we een oproep doen aan een ieder die kans ziet haar een liefdevol thuis te bieden. Uiteraard krijgt men een goede begeleiding in de verzorging van haar diabetes van Makatsi.

Mickey is een hele zachtaardige poes die nooit een vlieg kwaad zal doen. Ook toen de fotograaf haar menig maal onder haar hok vandaan moest slepen is ze steeds lief gebleven, zonder te grommen of te sissen, laat staan naar hem uit te halen. Verder wordt ze graag geknuffeld, maar omdat de fotograaf foto’s aan het maken was duurde het wachten daarop haar te lang en verstopte ze zich liever.

Goed, van foto’s maken kwam het dus ook niet echt, met als gevolg dat deze ook niet erg fraai zijn geworden, waardoor ze er niet op haar voordeligst op staat helaas. Wel is goed te zien dat ze niet heel erg happy is.... En dat willen we zo spoedig mogelijk veranderen.

Mickey is het waard! Wie brengt een eind aan deze kwelling?
Ik vroeg mij af, of er mensen zijn die Mickey een goed en liefdevol tehuis willen geven

Orginele link ; http://makatsi.nl/page76.html
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_62183750
tvp, ben benieuwd of ze een goed tehuis krijgt
  Moderator maandag 6 oktober 2008 @ 20:48:38 #3
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_62184356
Ik ben ook benieuwd, kun je wat meer vertellen over wat ze precies nodig heeft i.v.m haar suikerziekte, heeft ze nog aparte voeding nodig bijvoorbeeld?

Ze ziet er inderdaad erg ongelukkig uit op de foto's, arm ding.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  maandag 6 oktober 2008 @ 20:50:19 #4
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_62184421
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 20:48 schreef senesta het volgende:
Ik ben ook benieuwd, kun je wat meer vertellen over wat ze precies nodig heeft i.v.m haar suikerziekte, heeft ze nog aparte voeding nodig bijvoorbeeld?

Ze ziet er inderdaad erg ongelukkig uit op de foto's, arm ding.
quote:
Een aandoening waar mens en dier anno 2008 heel oud mee kunnen worden dankzij de uitvinding van insuline

Voor zover ik weet heeft ze verder niks nodig. Maar ik zal Jora23 (de DA assistente) hier even heensturen
  maandag 6 oktober 2008 @ 20:55:10 #5
161347 jora23
Kies mij betaal later
pi_62184604
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 20:50 schreef Qwea het volgende:

[..]

[..]

Voor zover ik weet heeft ze verder niks nodig. Maar ik zal Jora23 (de DA assistente) hier even heensturen
Nou ze moet natuurlijk wel 2 x daags op vaste tijden haar insuline prikjes hebben, maar dat laat ze goed toe. Ik heb zelf ook een suikerspinner en ik geef toe dat het een hele belasting is, maar wel dankbaar
Qua eten niks speciaals verder
  maandag 6 oktober 2008 @ 20:58:50 #6
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_62184738
Je bent helderziend he? Afijn, wie biedt dit lief poesje een goed tehuis
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 03:17:20 #7
133755 Insania
Wederom kritisch
pi_62192633
Kan Mickey met andere poezen? Katers? Honden? Kleine kinderen? Grote kinderen?
Ik kan 't nergens vinden (kijk ik er overheen? ), maar lijkt me belangrijke info
Dunkelheit
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 11:15:50 #8
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62196942
quote:
Op maandag 6 oktober 2008 20:55 schreef jora23 het volgende:

[..]

Nou ze moet natuurlijk wel 2 x daags op vaste tijden haar insuline prikjes hebben, maar dat laat ze goed toe. Ik heb zelf ook een suikerspinner en ik geef toe dat het een hele belasting is, maar wel dankbaar
Qua eten niks speciaals verder
Ik denk dat dat gedeelte in bold wel even goed benadrukt moet worden.
Correct me if I'm wrong, maar dit is niet 'tussen 8 en 10 en tussen 6 en 8, maar echt elke dag om 9 en om 19.00 bijvoorbeeld. Echt vaste tijden dus.
Ik heb begrepen dat het echt heel zielig is voor de poes als je je hier niet aan houdt.
En dus is het idd best een behoorlijke belasting die je op je neemt.
En dat staat nog los van een evt. belasting die je een oppas mee geeft als je eens op vakantie gaat.

Het zou tof zijn als iemand dit beestje bij zich zou nemen uiteraard, maar het is niet niks iig...
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 23:04:52 #9
161347 jora23
Kies mij betaal later
pi_62217758
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 03:17 schreef Insania het volgende:
Kan Mickey met andere poezen? Katers? Honden? Kleine kinderen? Grote kinderen?
Ik kan 't nergens vinden (kijk ik er overheen? ), maar lijkt me belangrijke info
Waar mickey weg komt had mw 3 andere katten en een duitse dog. kinderen weten we niet.
En wat brighteyes zegt klopt wel, je kan weleens een half uurtje verplaatsen maar niet zomaar een uur..
  woensdag 8 oktober 2008 @ 14:39:58 #10
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_62232499
ik hoop dat mickey een goed en lief baasje vind. Zelf heb ik al twee katten maar ik weet wat het is aangezien ik zelf diabetes heb.
patat ftw :)
  woensdag 8 oktober 2008 @ 16:39:20 #11
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_62235723
Hier mag en kan niets meer bij, maar ik wil wel graag meelezen
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_62243234
quote:
Op woensdag 8 oktober 2008 16:39 schreef Harajuku. het volgende:
Hier mag en kan niets meer bij, maar ik wil wel graag meelezen
Wat Hara zegt, geld ook voor ons. Maar wat zou ik graag willen dat Mickey snel een stel lieve blikopeners krijgt, wat ziet ze er triest uit
It ain't over 'till the fat lady sings
La prudencia es la madre de la ciencia.
pi_62281146
Wat een mooie poes is Mickey. Maar ze ziet er echt niet gelukkig uit. En stress is niet goed voor de bloedsuikers.
Ik ben te onregelmatig thuis om haar de benodigde zorg te geven, hopelijk is er iemand anders die dit wel kan. Na er heel goed over nagedacht te hebben, dit is niet iets wat je zomaar op je neemt.

Hoe zit het trouwens met de kosten? Zijn er veel vaste DA bezoekjes nodig en hoe duur is insuline? Ook handig om te weten als toekomstige eigenaar.

En hoe oud is ze?

Suikerspinner
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')