Ik vroeg mij af, of er mensen zijn die Mickey een goed en liefdevol tehuis willen gevenquote:Nee Mickey heeft het niet naar haar zin. Haar baasje heeft afstand van haar gedaan omdat ze diabetes heeft gekregen. Een aandoening waar mens en dier anno 2008 heel oud mee kunnen worden dankzij de uitvinding van insuline. Maar dat moet dan wel trouw worden toegediend door een liefdevol baasje.
Mickey heeft het nu zo slecht naar haar zin dat de fotograaf 3 van zijn kostbare 110 kilos is kwijtgeraakt door de capriolen die hij moest uithalen om haar telkens weer onder haar hok vandaan te halen. Het liefst is ze gewoon weer thuis bij iemand in plaats van weg te kwijnen in haar hok, en de manier waarop ze hieronder lijdt is op zijn minst zorgwekkend te noemen.
Het is daarom dat we een oproep doen aan een ieder die kans ziet haar een liefdevol thuis te bieden. Uiteraard krijgt men een goede begeleiding in de verzorging van haar diabetes van Makatsi.
Mickey is een hele zachtaardige poes die nooit een vlieg kwaad zal doen. Ook toen de fotograaf haar menig maal onder haar hok vandaan moest slepen is ze steeds lief gebleven, zonder te grommen of te sissen, laat staan naar hem uit te halen. Verder wordt ze graag geknuffeld, maar omdat de fotograaf foto’s aan het maken was duurde het wachten daarop haar te lang en verstopte ze zich liever.
Goed, van foto’s maken kwam het dus ook niet echt, met als gevolg dat deze ook niet erg fraai zijn geworden, waardoor ze er niet op haar voordeligst op staat helaas. Wel is goed te zien dat ze niet heel erg happy is.... En dat willen we zo spoedig mogelijk veranderen.
Mickey is het waard! Wie brengt een eind aan deze kwelling?
quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:48 schreef senesta het volgende:
Ik ben ook benieuwd, kun je wat meer vertellen over wat ze precies nodig heeft i.v.m haar suikerziekte, heeft ze nog aparte voeding nodig bijvoorbeeld?
Ze ziet er inderdaad erg ongelukkig uit op de foto's, arm ding.
quote:Een aandoening waar mens en dier anno 2008 heel oud mee kunnen worden dankzij de uitvinding van insuline
Nou ze moet natuurlijk wel 2 x daags op vaste tijden haar insuline prikjes hebben, maar dat laat ze goed toe. Ik heb zelf ook een suikerspinner en ik geef toe dat het een hele belasting is, maar wel dankbaarquote:Op maandag 6 oktober 2008 20:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
[..]
Voor zover ik weet heeft ze verder niks nodig. Maar ik zal Jora23 (de DA assistente) hier even heensturen
Ik denk dat dat gedeelte in bold wel even goed benadrukt moet worden.quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:55 schreef jora23 het volgende:
[..]
Nou ze moet natuurlijk wel 2 x daags op vaste tijden haar insuline prikjes hebben, maar dat laat ze goed toe. Ik heb zelf ook een suikerspinner en ik geef toe dat het een hele belasting is, maar wel dankbaar![]()
Qua eten niks speciaals verder
Waar mickey weg komt had mw 3 andere katten en een duitse dog. kinderen weten we niet.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 03:17 schreef Insania het volgende:
Kan Mickey met andere poezen? Katers? Honden? Kleine kinderen? Grote kinderen?
Ik kan 't nergens vinden (kijk ik er overheen?), maar lijkt me belangrijke info
Wat Hara zegt, geld ook voor ons. Maar wat zou ik graag willen dat Mickey snel een stel lieve blikopeners krijgt, wat ziet ze er triest uitquote:Op woensdag 8 oktober 2008 16:39 schreef Harajuku. het volgende:
Hier mag en kan niets meer bij, maar ik wil wel graag meelezen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |