Ben benieuwd!!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:12 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Thanks!
Ik heb er nog een paar die ik erop wil zetten, dit had ik even snel gedaan. Mn hele site moet geupdate worden nog
Waar woon jij nog es ???quote:
quote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:16 schreef Maes het volgende:
Ik ben al een keer getrouwd geweest en zou het niet zo gauw weer doen. Samenwonen is ook leuk![]()
Hoi allemaal
quote:
Ik heb even in je fobo gekeken naar je leeftijdquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:20 schreef bigbird het volgende:
[..]
Ik wil die gok wel wagen, dat dit wel de juiste keus is
Volgend jaar om deze tijd hopen we een nestje te treffen. Het wordt toch een chihuahua dus ik heb binnenkort het adres van je fokster nodigquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kom dr maar bij liggen!
Hoe zit het met de puppyplannen?
Oh nou, je weet me te vinden danquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:16 schreef bigbird het volgende:
[..]
Ben benieuwd!!Zit echt helemaal in de stijl die wij ook willen voor ons trouwen, echt super!
Amsterdam.quote:
Ik doe mijn best om van deze beslissing niet zo'n puinhoop te maken als sommige andere keuzes die ik heb gemaaktquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:24 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik heb even in je fobo gekeken naar je leeftijdIk was aanmerkelijk jonger toen ik de keuze maakte die later die zo'n goeie bleek te zijn, wel een prachtzoon aan over gehouden
![]()
Ik denk dat jij veel weloverwogener (is dat een woord) het huwelijk instapt
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh nou, je weet me te vinden dan
Oh jammer, daar kom ik niet zo vaak, neem niet aan dat jij wel es in de buurt van Maastricht bent?quote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:26 schreef Maes het volgende:
[..]
Volgend jaar om deze tijd hopen we een nestje te treffen. Het wordt toch een chihuahua dus ik heb binnenkort het adres van je fokster nodig
Maastrichtquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh jammer, daar kom ik niet zo vaak, neem niet aan dat jij wel es in de buurt van Maastricht bent?
In november ben ik wel een weekend in Delft , en een avond in Amsterdam voor een concert maar hondloos.
Of zal ik ze dan bij jou dumpen?
Ja eigenlijk was ik er al uit maar jij maakt me weer aan het twijfelen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Een chihuahua, weet je dat echt zeker????
Mijnes zijn DOL op poezels...quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
MaastrichtNee, daar kom ik eigenlijk nooit!
Delft zou evt wel kunnen! En nee, dump ze maar niet hierIk denk niet dat de poezels hier dat leuk gaan vinden!
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mijnes zijn DOL op poezels...
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Arme poezels![]()
Dat weekend hopen wel op een beetje leuk strandweer en zo, tegen die tijd zal ik wel contact met je opnemen
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 16:16 schreef Maes het volgende:
Ik ben al een keer getrouwd geweest en zou het niet zo gauw weer doen. Samenwonen is ook leuk![]()
Hoi allemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |