Jij dacht dat ik aan de lijn deed? Zou best wat af mogen, maar ik roep daar af en toe 'Broccoli!' of 'Bleekselderij!' en dan kan ik weer drie topics offtopic blatenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:17 schreef MissBliss het volgende:
Nok, veel succes morgen!
Ik lees wel eens mee in het slanktopic, lijkt me een gezellige groep! Ik wil soms meeposten, maar ik hoef niet af te vallen dus dat slaat nergens opVeel plezier iig morgen, Greys!
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:25 schreef bigbird het volgende:
ik ga het ook maar eens proberen. barst van de koppijn en rsi, dus beter even rust proberen. tot later!
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij dacht dat ik aan de lijn deed? Zou best wat af mogen, maar ik roep daar af en toe 'Broccoli!' of 'Bleekselderij!' en dan kan ik weer drie topics offtopic blatenDus doe gewoon alsof je 3 ons wilt afvallen en doe mee!
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij dacht dat ik aan de lijn deed? Zou best wat af mogen, maar ik roep daar af en toe 'Broccoli!' of 'Bleekselderij!' en dan kan ik weer drie topics offtopic blatenDus doe gewoon alsof je 3 ons wilt afvallen en doe mee!
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan gaat ze met d'r tieten meppen, Nok
* nieuws opzoekt*quote:
Hey Non, die maloot stond weer te schreeuwen vandaag! En erger dan tot nu toe. Hij maakte zelfs Rogier enorm kwaad. Heb hem weg moeten slepen anders ging ie die gast zo ver krijgen dat ie naar beneden kwam!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:05 schreef Nonneke het volgende:
Bink en Boris![]()
Op een of andere manier klinkt dat heel goor oh-oh
bigbirdquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:55 schreef bigbird het volgende:
[..]
Hey Non, die maloot stond weer te schreeuwen vandaag! En erger dan tot nu toe. Hij maakte zelfs Rogier enorm kwaad. Heb hem weg moeten slepen anders ging ie die gast zo ver krijgen dat ie naar beneden kwam!Was echt niet tof!
Een hand is alweer kaal. Mijn tanden werken prima. Heb alleen nagellakremover zonder aceton. Schiet dus niet echt op. De andere hand heb ik nu wel kort geknipt. Nou kosten die nagels geen drol, dus ik ga maar een voorraadje opkopenquote:Op zondag 12 oktober 2008 09:31 schreef Dipkip het volgende:
Gefliciteerd en probeer eens nagellakremover
Wat leuk!quote:Op zondag 12 oktober 2008 09:12 schreef nokwanda het volgende:
Kende alleen de naam, maar niet de vent. Wel tragisch zeg
Hier beter nieuws. Op 6 december sta ik in de finale van het landelijk coc-songfestival in Roermond
Niet omdat ik erg veel concurentie had trouwensEen van de deelnemers kon niet omdat zijn partner plotseling in het ziekenhuis terecht was gekomen.
Maar goed.... kreeg wel anbod om hier en daar te komen optreden en het aanbod van iemand om mee meer te coachen om het echt perfect te maken. Ik hoorde zelf wat onzuiverheidjes die echt met zenuwen te maken hadden. Was al beter toen ik het nummer nog een keer moest doen toen ik eenmaal gewonnen had. ( en okay.... toen had ik wel een bijna een heel glas whisky in mijn giechel) Geen opnames omdat iedereen schriftelij toestemming moest geven en dat niet geregeld was. Ik weet dat iemand anders wel opnames heeft gemaakt met een telefooncamera. Weet niet of dat wel of nie gepubliceerd mag worden voor de finale.
En nu zit ik hier te typen met een hand vol idioot lange zwarte plaknagels die ik voor de gelegenheid gister op had geplakt en die er niet meer af willen
Erg brakjes. Was pas om een uur of 3 thuis. Loge moest vroeg weg en ik ben van de soort die dan koffie zet. Driemaal![]()
![]()
brrrrrak
Huh?quote:Op zondag 12 oktober 2008 00:23 schreef MissBliss het volgende:
Ernst Paul Hasselbach verongelukt
He, dat vond ik zo'n leuke man altijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |