Wat leuk! Succes!!!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:07 schreef nokwanda het volgende:
en owwww, ladies, morgenavond.... wish me luck.
Vervroegde voorrondes voor het COC songfestival. Ik ga meedingen in Arnhem. Mijn eerste podiumervaring als zangeres
Morgenochtend nog flink oefenen, morgenmiddag even de hort op om de composer van mijn liedje aan te moedigen in een ander project en om 19.00 uur moeten we daar zijn.
En ik schijt nog steeds 7 kleuren.
SHEquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:09 schreef Greys het volgende:
Die laarzen! Dat je die gevonden hebt!
Maar morgen is het zonnig, dan ga ik die niet aandoen hoor
Succes morgen Nok!
Ik ga ook iets engs doen, ik ga met 18 vrouwen uit de Slanktopics uit eten morgenavond. O.a. met Conleche, SHE, Vivi, k_i_m, Merel en nog heel veel anderen. Wat een kippenhok
Vervelend is dat he?quote:
Ja das lastigquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:11 schreef senesta het volgende:
[..]
Vervelend is dat he?
Dat heb ik ook op het moment
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:09 schreef Greys het volgende:Die laarzen! Dat je die gevonden hebt!
Maar morgen is het zonnig, dan ga ik die niet aandoen hoor
Succes morgen Nok!
Ik ga ook iets engs doen, ik ga met 18 vrouwen uit de Slanktopics uit eten morgenavond. O.a. met Conleche, SHE, Vivi, k_i_m, Merel en nog heel veel anderen. Wat een kippenhok
Ik zal foto's makenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:10 schreef senesta het volgende:
[..]
SHE![]()
Doe je haar de groetjes van me?
Ik ben benieuwd Greys, is vast gezellig
Ja, want wie morgen aan de lijn denkt krijgt klappen van de bonbonella's van SHE!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Uit eten met dames uit een slanktopic
Veel plezier en gewoon een sas dag, he!!!!
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, want wie morgen aan de lijn denkt krijgt klappen van de bonbonella's van SHE!
Ja precies, dat heb ik dus ookquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:14 schreef bigbird het volgende:
[..]
Ja das lastigEn morgen ben ik gaar en kan ik wel slapen, maar dan heb ik natuurlijk weer geen tijd
Leukquote:
Ik ben heel benieuwdquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:15 schreef nokwanda het volgende:
Als er opnames gemaakt worden die online komen dan geef ik hier wel een linkje.
Zal er wel een tikkie anders uitzien dan in mijn dagelijkse kloffie
Jij dacht dat ik aan de lijn deed? Zou best wat af mogen, maar ik roep daar af en toe 'Broccoli!' of 'Bleekselderij!' en dan kan ik weer drie topics offtopic blatenquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:17 schreef MissBliss het volgende:
Nok, veel succes morgen!
Ik lees wel eens mee in het slanktopic, lijkt me een gezellige groep! Ik wil soms meeposten, maar ik hoef niet af te vallen dus dat slaat nergens opVeel plezier iig morgen, Greys!
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:25 schreef bigbird het volgende:
ik ga het ook maar eens proberen. barst van de koppijn en rsi, dus beter even rust proberen. tot later!
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij dacht dat ik aan de lijn deed? Zou best wat af mogen, maar ik roep daar af en toe 'Broccoli!' of 'Bleekselderij!' en dan kan ik weer drie topics offtopic blatenDus doe gewoon alsof je 3 ons wilt afvallen en doe mee!
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij dacht dat ik aan de lijn deed? Zou best wat af mogen, maar ik roep daar af en toe 'Broccoli!' of 'Bleekselderij!' en dan kan ik weer drie topics offtopic blatenDus doe gewoon alsof je 3 ons wilt afvallen en doe mee!
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 00:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan gaat ze met d'r tieten meppen, Nok
* nieuws opzoekt*quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |