quote:
Kom jij altijd als ik net wegga ofzo?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:54 schreef nokwanda het volgende:
Hey you, dat was wel effe mijn emotionele lucht, he
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 09:59 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Kom jij altijd als ik net wegga ofzo?
Bitchquote:
Klopt, ben een heel tijdje niet meer geweestquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 10:06 schreef nokwanda het volgende:
[..]Daar lijkt het wel op ja.
Maar zo vaak zien we jou niet. Jij mij ook niet op msn trouwens.
Hear hearquote:
Ja, Qwea, hebben jullie dat al? En jullie, Bigbird?quote:
heyquote:
ik val meer op brunettequote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:42 schreef Qwea het volgende:
morgen om 22u hear no evil met Marlee Matin (Jodi in the l word).
Zien!
Wat is dat eigk ook een lekker wijf
[ afbeelding ]
Mijn god, das 1 grote hoaxquote:
Wij hopen na zondag meer duidelijkheid te hebben over een datum. Ben op van de zenuwenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:25 schreef verita het volgende:
[..]
Ja, Qwea, hebben jullie dat al? En jullie, Bigbird?
Iweddingpictures
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:26 schreef Frutsel het volgende:
wat een leuke collega's heb ik toch
ik heb een burostoel waar een wiel vanaf gebroken is, dus ik ging kijken of we ergens nog een reserve wieltje hadden liggen. Kon er niet één vinden en de magazijnchef zou zo niet weten of er nog wat reserveonderdelen lagen van die stoelen.
Krijg ik net telefoon van Euromaster (bandenservice) dat ze een telefoontje hadden gehad en dat er problemen waren met een wiel en of ze van dienst kunnen zijn
Hihi, dat van die baby had ik al door maar dat trouwen niet hoorquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mijn god, das 1 grote hoaxnet als die baby
We willen heul nooit trouwen. Samenlevingscontract ftw
MikeyMo en trouwenquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:28 schreef bigbird het volgende:
[..]
Hihi, dat van die baby had ik al door maar dat trouwen niet hoor
Eum, ik kan me nog een post herinneren in het trouwtopic waarin je zei dat MM graag in een Ferrari wilde trouwen. En waarbij ik je toen een hele opsomming heb gegeven van de voors-en tegens van het hebben van/gebruik van zo'n auto.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mijn god, das 1 grote hoaxnet als die baby
We willen heul nooit trouwen. Samenlevingscontract ftw
Das zeker niet misquote:
Hij is erg leukquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:28 schreef Qwea het volgende:
[..]!!!!!!!!!
Geef toe, hij is best leuk.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 12:31 schreef verita het volgende:
[..]
Eum, ik kan me nog een post herinneren in het trouwtopic waarin je zei dat MM graag in een Ferrari wilde trouwen. En waarbij ik je toen een hele opsomming heb gegeven van de voors-en tegens van het hebben van/gebruik van zo'n auto.
Nah. En ik maar denken dat je serieus was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |