Vind je me wel stoer als je hoort dat ik een eitje onder mijn hoofdhuid heb, wat zich ontwikkelt tot een wurmpje?? Ook in turkije opgelopen en dat past dan weer goed in dit forum he? Vraag me af wat de dokter daar van zou zeggen, Ik zie een spoortje worm onder je huid, drink veel water en kom maandag maar ff terug?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
ooh. Aids had ik stoerder gevonden. Nu slinkt mijn beeld van jou wel een beetje
Nee, das zou gewoon kei ranzig zijn.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:27 schreef jora23 het volgende:
[..]
Vind je me wel stoer als je hoort dat ik een eitje onder mijn hoofdhuid heb, wat zich ontwikkelt tot een wurmpje?? Ook in turkije opgelopen en dat past dan weer goed in dit forum he? Vraag me af wat de dokter daar van zou zeggen, Ik zie een spoortje worm onder je huid, drink veel water en kom maandag maar ff terug?
Hm valt het op dat niemand hier meer durft te reageren?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, das zou gewoon kei ranzig zijn.
Ik denk trouwens dat de dokter eerst gaat vragen of je ongesteld bent of moet worden.
Nee joh, hoe kom je erbijquote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:30 schreef jora23 het volgende:
[..]
Hm valt het op dat niemand hier meer durft te reageren?
Zo erg?quote:
Ik krijg straks ontslag als Q te vaak komt.... Wat een vies mens johquote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zo erg?
In de praktijk ging het er ook zo aan toe hoor
Niks mis met jankenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:03 schreef Qwea het volgende:
ik heb nou zelden tot nooit zo'n wijven jankbui
Nix mis met Q als ze komtquote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:52 schreef jora23 het volgende:
[..]
Ik krijg straks ontslag als Q te vaak komt.... Wat een vies mens joh
Wacht, ik kom morgen nog ff 4xquote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:52 schreef jora23 het volgende:
[..]
Hmmmquote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:52 schreef jora23 het volgende:
[..]
nee, precies. Dan is er helemaal niks misquote:
lekker bitchiequote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
nee, precies. Dan is er helemaal niks mis
Chago ben ik wel vaakquote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:53 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Niks mis met jankenbeter dan chagrijnig doen. Tis gewoon een soort emotioneel soort lucht. Het moet er of aan de ene kant uit of aan de andere.
Och man, je wil niet weten. En schreeuwen. Zooooquote:
stil is ook maar saaiquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Och man, je wil niet weten. En schreeuwen. Zoooo
Hallo, trouwens. Moet ik even wat msnlogs plaatsen ofzo?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:52 schreef jora23 het volgende:
[..]
Weltrusten gekke mevrouw Miranda van dierenkliniek Makatsiquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:03 schreef jora23 het volgende:
Haha nou hier kan ik niet tegenop Q, ik ga lekker slapen.
Goedennacht allemaal! En Q zie je morgen
Trustuh Joraquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:03 schreef jora23 het volgende:
Haha nou hier kan ik niet tegenop Q, ik ga lekker slapen.
Goedennacht allemaal! En Q zie je morgen
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:06 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
"Schat, eh...was dat nou een orgasme of moet ik nog doorgaan nu?"
"Dat was lekker mike, euh mark"quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, als het dan "OOOOOOOOOOH FUCK JAAAAAAAAAAAAAA" gaat, dan ist een stuk duidelijker
Haha, nee ik ook niet hoor om zulke dingen. Maar sommige dingen raken me wel snel. Wij waren vandaag bij het huis van mn zwager, die belde op of we even wilden gaan kijken want ze hadden sinds ze op vakantie waren gegaan al niet meer hun konijnenoppas kunnen bereiken (ze hadden iemand betaalt om de konijnen iedere dag te voeren en om de dag hun poepbakje schoon te maken enzo).quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:02 schreef Qwea het volgende:
Chago ben ik wel vaakMaar dat komt altijd omdat mensen het nodig vinden om dingen te gaan opruimen als IK er mee bezig ben. Of als ik 3x wat vertel aan iemand, en hij (ja MM jij ja) na een half u komt vragen wat ik ook allemaal al weer zei
Maar dan ga ik niet janken hoor
quote:
Nee, wat een domme trut/lul.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:17 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Haha, nee ik ook niet hoor om zulke dingen. Maar sommige dingen raken me wel snel. Wij waren vandaag bij het huis van mn zwager, die belde op of we even wilden gaan kijken want ze hadden sinds ze op vakantie waren gegaan al niet meer hun konijnenoppas kunnen bereiken (ze hadden iemand betaalt om de konijnen iedere dag te voeren en om de dag hun poepbakje schoon te maken enzo).
Kwamen we daar, geen brokje eten meer te vinden, drinkfles half leeg, hele bak volgepoept. Er was niemand geweest sinds ze op vakantie waren gegaan. Terwijl het juist bij konijnen zo snel kan gaandus ik heb eerst alles opgeruimd en ze lekker schoon water gegeven en een bakje vol brokjes. Doe konijnen (die nogal schuw zijn) storten zich er meteen bovenop, nou, toen kon je mij opvegen hoor
arme knijntjes. We gaan nu iedere dag voor de zekerheid kijken bij ze. Stomme oppas
zoiets doe je toch niet!!
pfffrrrrttttquote:Op donderdag 9 oktober 2008 21:53 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Niks mis met jankenbeter dan chagrijnig doen. Tis gewoon een soort emotioneel soort lucht. Het moet er of aan de ene kant uit of aan de andere.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |