Tuurlijk heb je het etentje overleefdquote:Op zondag 12 oktober 2008 14:32 schreef Greys het volgende:
Ik heb Bink wel eens horen grommen, als je haar 's nachts op een ander plekje in bed neerlegt. Lees: als ze in de weg ligt en ze van een warm plekje op een kouder plekje wordt geschoven![]()
Of als de poes haar eten wil pakken![]()
Ik heb het etentje met 18 (!) Fok-vrouwen overleefd en er was géén wijvennijd! Daar was ik een beetje bang voor namelijk met zoveel vrouwen bij elkaar
Nou het stomme was... er stonden op die lange tafel drie borden met vlees en wij mekkeren tegen de bediening dat het te weinig was, dat er nog een bord bij moest. Aan het einde waren alle borden met vlees nog meer dan de helft volquote:Op zondag 12 oktober 2008 14:41 schreef Qwea het volgende:
gatverdamme wat klinkt dat goor GreysHebben jullie er niks van gezegd?
Zelfgeschreven nummer door een vriend, Rene. Hij had het al op de plank liggen en liet het me eerder dit jaar horen. Samen de tekst veranderd en het arrangement een heeel klein beetje. Nu heet het With or without you. Soort ballad vol dramaquote:Op zondag 12 oktober 2008 13:55 schreef MissBliss het volgende:
[]
Ja, erg he...
[]
Nok, welk nummer zong je eigenlijk? Of lees ik daar overheen?
Heb em snel uitgezet. Purrr keek echtquote:Op zondag 12 oktober 2008 14:21 schreef senesta het volgende:
Whehehe, deze hond heeft echt een hekel aan in bad gaan![]()
http://www.garagetv.be/vi(...)il_niet_douchen.aspx
Zit mee te lezen. Was wel een cute meetquote:Op zondag 12 oktober 2008 14:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou het stomme was... er stonden op die lange tafel drie borden met vlees en wij mekkeren tegen de bediening dat het te weinig was, dat er nog een bord bij moest. Aan het einde waren alle borden met vlees nog meer dan de helft vol![]()
![]()
We hebben nog fooi gegeven ook, maar dat was omdat we zó blij waren dat het afrekenen/bon delen in één keer lukte, er geen ingewikkelde wisseltrucs uitgehaald hoefde te worden met zoveel mensen en dat we in één keer genoeg geld hadden in de pot, dat we het maar zo gelaten hebben. Meer uit luiheid dus![]()
Vind die hond engquote:Op zondag 12 oktober 2008 14:21 schreef senesta het volgende:
Whehehe, deze hond heeft echt een hekel aan in bad gaan![]()
http://www.garagetv.be/vi(...)il_niet_douchen.aspx
Hoi liefjequote:Op zondag 12 oktober 2008 18:00 schreef Greys het volgende:
Maes![]()
Ik heb je gisteren niet gebeldHet was weer zó hectisch!
![]()
Moest onverwachts Merel nog even ophalen omdat haar trein niet reed naar Utrecht, dus het was iets haastiger dan verwacht allemaal. En de Smart moest nog weggebracht voor een beurt (het Smartcentrum bij jou is niet meer!) en we moesten een grote tak/boom zoeken voor Boris in de ren. Tot nu toe klimt hij er niet in trouwens, maar dat komt vast nog wel.
En nu ga ik zo even een dutje doen denk ik
Heer G is aan het spelen met de band en die is niet laat thuis, gelukkig maar, want we zijn haast nooit meer samen thuis.
Alles goed in Huize Maes?
Ik ben het met Greys eens, heb je het zo druk Ing?quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:30 schreef Greys het volgende:
Ing, gaat alles goed?
Ik vind je zo weinig posten lately, of lijkt dat maar zo?
Gelukkig is ze niet bang om te zeggen wat ze het wil ook niet tegen vreemden. Het gesprek is met de kinderrechter en de griffier, verder zit er niemand bij.quote:Op zondag 12 oktober 2008 18:50 schreef nokwanda het volgende:
Maar het is ook erg moeilijk om dat hardop zo te moeten zeggen voor zo'n meiske.
Ik wens haar veel sterkte en wens dat ze kan zeggen wat ze echt meent en wil.
quote:Op zondag 12 oktober 2008 22:16 schreef Maes het volgende:
[..]
Gelukkig is ze niet bang om te zeggen wat ze het wil ook niet tegen vreemden. Het gesprek is met de kinderrechter en de griffier, verder zit er niemand bij.
geen lekkere vent?quote:Op maandag 13 oktober 2008 08:51 schreef Qwea het volgende:
ik ben net ruw uit mijn slaap gehaald door de man van de woningstichting die mijn raam komt vervangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |