Dat dus.quote:
gelukkig nietquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:17 schreef SCH het volgende: Jasza kent toch iedereen?
Lekker is dat, moet om vijf uur werkenquote:
Ziek meldenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:24 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
Lekker is dat, moet om vijf uur werken
je gaat er bijna op hopenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:58 schreef Suijk het volgende:
Als we maar winnen. En als Heerenveen dan beter is, is het helemaal dolle pret met SCH in dit topic.
Dan ben ik dit topic ineens kwijtquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:58 schreef Suijk het volgende:
Als we maar winnen. En als Heerenveen dan beter is, is het helemaal dolle pret met SCH in dit topic.
Moet je eens op CTRL+D drukken, dan weet je zeker dat je hem niet kwijt raaktquote:
Serieus?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:26 schreef kevin6188 het volgende:
Pff, waarom moet Heracles-uit nu plots weer een combi worden?
Volgens mij omdat hij nog niet genoeg wedstrijdritme heeft. Dacht dat hij maandag weer met de groep mee zou gaan trainen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:16 schreef JOHAN410 het volgende:
Waarom zit Gabri nog steeds niet bij de selectie?
Hij speelt maandag eerst nog met jong Ajax.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:38 schreef S-Two het volgende:
[..]
Volgens mij omdat hij nog niet genoeg wedstrijdritme heeft. Dacht dat hij maandag weer met de groep mee zou gaan trainen.
Inderdaad, anders issssie zo weer 2 maanden weg.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:42 schreef _Mike_ het volgende:
Laat Gabri eerst maar 100% fit worden, Enoh staat er toch momenteel in
Silenus plaatste zoiets in het vorige topic, en ik werd er net ook door een vriend per sms op gewezen. Zou op de site van ticketbox moeten staan. Maar misschien dat je alsnog ergens daar in de buurt kunt parkeren ofzo en dan het laatste stukje met de bus.quote:
quote:Na de celstrafgeruchten en verschillende eisen van Spaanse rechters ging het vandaag weer over het beroep van de geblesseerde profvoetballer Oleguer. Oleguer is reeds enkele weken geblesseerd, maar het gaat langzaam beter met hem. Van Basten: ‘Hij zal waarschijnlijk volgende week weer meetrainen met de groep.’ Gregory van der Wiel nam in de tussentijd de positie van de Catalaan over en deed dat bepaald niet onverdienstelijk.
Vind de verdediging (op papier) zo slecht niet eens nu. Emanuelson is op de goede weg, Vermaelen is een favoriet van me, van der Wiel is een potentiële topper en als Silva z'n niveau van vorig jaar haalt dan zijn deze 4 zeker de beste verdediging. Het verdedigen moet alleen wel echt verbeteren bij corners, vrije trappen en voorzetten, aangezien het positioneren en anticiperen vaak echt zó sleeeeecht gaatquote:
Nog steeds op de weg terug.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:16 schreef JOHAN410 het volgende:
Waarom zit Gabri nog steeds niet bij de selectie?
Dan eet je maar later.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:02 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ja ik ook. We eten meestal rond 16:30![]()
Ik weet het....quote:
En je bent 14quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:25 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ik weet het....Zou zelf ook later willen eten.. maarjaa mn ouders heh.
(Ja k woon thuis!)
5 weken minimaalquote:
dat mag ik toch wel hopen ja, anders ga ik maar voor kaarten in het Heracles vak.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:23 schreef Jasza het volgende:
Zal wel een altenatieve opstapplaats komen?
quote:Vonk op lijstje Ajax
AMSTERDAM - Ajax heeft Hans Vonk (38) op het oog om tijdelijk als tweede keeper te fungeren. De Zuid-Afrikaan stond tussen 2004 en 2006 al onder contract in de ArenA en moet de Amsterdammers tijdens de blessures van Maarten Stekelenburg en Dennis Gentenaar uit de brand helpen.
"Ik ga niet op namen in", zegt manager technische zaken Danny Blind. "Maar we willen een ervaren doelman, die op dit moment contractloos is, een belangrijke rol in de kleedkamer vervult en zich kan schikken in zijn rol als stand-in van Kenneth Vermeer." Criteria waar de oud-speler van RKC, FC Wageningen, FC Den Bosch en SC Heerenveen allemaal aan voldoet.
Vonk stopte een half jaar geleden als doelman van Ajax Cape Town, is keeperstrainer van het Zuid-Afrikaans elftal en staat welwillend tegenover een tijdelijke terugkeer naar Ajax. Tijdens Heerenveen-Ajax wordt het Amsterdamse doel net als afgelopen donderdag verdedigd door Vermeer. "We hebben alle vertrouwen in hem, maar willen niet voor verassingen komen te staan als hij vandaag of morgen door zijn enkel gaat", aldus Blind.
Voor het duel bij Heerenveen is Urby Emanuelson weer opgenomen in de selectie van de Amsterdammers. Zijn terugkeer gaat ten koste van Leonardo, die in Amsterdam achterblijft.
telegraaf
Same herequote:Op zondag 5 oktober 2008 11:38 schreef Pritt het volgende:
Ik heb een slecht voorgevoel. :/
Inderdaadquote:
2 uurquote:
Jezus. Waarom zijn alle nieuwe spelers geblesseerd? Sulejmani, Aissati, Oleguer...quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 23:43 schreef jna het volgende:
Hoelang nog tot Aissati weer kan spelen?
En waarom Sno nietquote:Op zondag 5 oktober 2008 12:35 schreef RayMania het volgende:
[..]
Jezus. Waarom zijn alle nieuwe spelers geblesseerd? Sulejmani, Aissati, Oleguer...
Is daar sprake van dan?quote:Op zondag 5 oktober 2008 12:27 schreef GieJay het volgende:
Waarom heb ik toch zo'n gevoel dat de wedstrijd wordt afgelast
Die nieuwe rolstoelplekken, zit ik daar droog?quote:
Ik weet het niet eigenlijk, weet jij toevallig hoe het veld van SCH er bij ligt? als het strax een waterballet is kan het wel eens afgelast worden, hopelijk niet zeg!quote:
hihiquote:Op zondag 5 oktober 2008 12:50 schreef Leonos het volgende:
Dan gaat iedereen helemaal naar Friesland en dan word het afgelast
Dat zal een grap wezen
Ik vind hem niet ijzersterk ofzo...quote:Op zondag 5 oktober 2008 12:50 schreef Leonos het volgende:
Dan gaat iedereen helemaal naar Friesland en dan word het afgelast
Dat zal een grap wezen
Ik heb geen flauw idee, ik woon net zover van Heerenveen vandaan als jullie. Ik bel mijn ouders straks wel even, die wonen op 500 meterquote:Op zondag 5 oktober 2008 12:45 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Ik weet het niet eigenlijk, weet jij toevallig hoe het veld van SCH er bij ligt? als het strax een waterballet is kan het wel eens afgelast worden, hopelijk niet zeg!
Rolstoelplekken? Die hebben we niet. Wij genezen die mensen altijd even snel voor de wedstrijd en planten ze na afloop weer terug in hun stoel. Afhankelijk van de uitslag uiteraard, anders kruipen ze maarquote:Op zondag 5 oktober 2008 12:45 schreef denthemen het volgende:
[..]
Die nieuwe rolstoelplekken, zit ik daar droog?
Op mijn kaart staat dat ik bij de "zakenclub tegenpartij" hoor.. Ingang E.. Zijn dat die nieuwe plekken of toch een skybox?
Nou, dat zal weer wat worden op weg die kant op. Lijkt altijd wel alsof alle debielen de weg opgaan als het regent. Als je niet durft, blijf dan thuis.quote:
Jullie hebben Jomandaquote:Op zondag 5 oktober 2008 13:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Rolstoelplekken? Die hebben we niet. Wij genezen die mensen altijd even snel voor de wedstrijd en planten ze na afloop weer terug in hun stoel. Afhankelijk van de uitslag uiteraard, anders kruipen ze maar![]()
die rolstoelplekken zijn gewoon aan het veld en overdekt
Ze heet geloof ik Sjoukjequote:Op zondag 5 oktober 2008 13:06 schreef denthemen het volgende:
[..]
Jullie hebben Jomanda? Dan ga ik er nu vast heen..
Gratis tussenstanden-sms?quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:12 schreef Voltreffer het volgende:
Ben benieuwd, zit helaas wel op verjaardag. Iemand een gratis sms service?
Ah dat is wel netjes dus aflassen lijkt me niet aan ordequote:Op zondag 5 oktober 2008 13:06 schreef denthemen het volgende:
[..]
Overigens lees ik op een Heerenveen Forum dat het veld goed tegen regen kan en dat ze bij Heerenveen een groot doek hebben dat ze erop leggen
Herken ik jou aan de roze roos?quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:27 schreef SCH het volgende:
Net even met Heerenveen gebeld, gewoon miezerig en druilerig maar geen enorme regenbuien geweest tot nu, dus niks aan de hand.
Erg jammer voor Perez, hij is toch gewoon een speler die veel heeft gedaan voor Ajax en ok echt van de club hieldquote:
Weekje of 5, dus zeker nog een maand.quote:
Maar heel belangrijk en beslissend was Perez met zijn goals en assists nou ook weer niet.quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:36 schreef denthemen het volgende:
[..]
Erg jammer voor Perez, hij is toch gewoon een speler die veel heeft gedaan voor Ajax en ok echt van de club hield
Misschien kunnen we een lijst met blessures met het het aantal weken in de OP zetten, want iedere keer weer diezelfde vragen wordt een beetje vermoeiend.quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:33 schreef Rumille het volgende:
Hoelang lag Aissati er ook alweer uit?
Nee maar hij heeft wel altijd 200% gegeven, ik snap niet dat mensen op Perez gaan afgevenquote:Op zondag 5 oktober 2008 13:38 schreef RayMania het volgende:
[..]
Maar heel belangrijk en beslissend was Perez met zijn goals en assists nou ook weer niet.
Ik krijg toch sterk het gevoel dat het echt aan hem ligtquote:
Nee, aan mijn rotkop nou goed. Jou aan je roodwitte dekentje en je Lucille Werner button?quote:
True, dat is ook zo. Hij heeft eigenlijk altijd pech gehad vanaf zijn transfer van AZ naar Ajax.quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:43 schreef denthemen het volgende:
[..]
Nee maar hij heeft wel altijd 200% gegeven, ik snap niet dat mensen op Perez gaan afgeven
Ik bedoelde het niet kwetsendquote:Op zondag 5 oktober 2008 13:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, aan mijn rotkop nou goed. Jou aan je roodwitte dekentje en je Lucille Werner button?
Mooi, om 16.00 uur wegsniekenquote:Op zondag 5 oktober 2008 13:12 schreef Voltreffer het volgende:
Ben benieuwd, zit helaas wel op verjaardag. Iemand een gratis sms service?
Ik kan vanwege werk ook een groot deel niet volgen. Ach, dan maar Studio Sport op tijdens het werkquote:
Relax werkquote:Op zondag 5 oktober 2008 15:03 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ik kan vanwege werk ook een groot deel niet volgen. Ach, dan maar Studio Sport op tijdens het werk
Ook ik kan er niks van meekrijgen door het werk... Wel balen, kan in het ziekenhuis moeilijk de radio vol aan zetten...quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:06 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Relax werk!
Verwacht een lastige pot....
Alles is gepermiteerd als t om Ajax gaatquote:Op zondag 5 oktober 2008 15:06 schreef Luco het volgende:
[..]
Ook ik kan er niks van meekrijgen door het werk... Wel balen, kan in het ziekenhuis moeilijk de radio vol aan zetten...
Zeker als je weet, wie er is aangesteld als scheidsrechter; dezelfde die Willem II - Ajax floot en de eindstand bepaalde; BLINDE Vink dus.quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:06 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Relax werk!
Vast wel een patient, waarbij je even de oordopjes kan jattenquote:Op zondag 5 oktober 2008 15:06 schreef Luco het volgende:
[..]
Ook ik kan er niks van meekrijgen door het werk... Wel balen, kan in het ziekenhuis moeilijk de radio vol aan zetten...
Werk in een eetcafe/kroeg, en verwacht vanavond rond etenstijd niet veel druktequote:Op zondag 5 oktober 2008 15:06 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Relax werk!
Noem eens een alternatief?quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:32 schreef getl0st het volgende:
Euhh ik heb iets gemist..
Hans Vonk? Is dat serieus?
Dario weer in de basis.quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:32 schreef Mr.Mills het volgende:
Opstelling:
Vermeer
Silva,VdWiel,Vermaelen,Urby,
Enoh,Sarpong,Vertonghen,
Suarez,Huntelaar,Cvitanich
quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:32 schreef Mr.Mills het volgende:
Opstelling:
Vermeer
Silva,VdWiel,Vermaelen,Urby,
Enoh,Sarpong,Vertonghen,
Suarez,Huntelaar,Cvitanich
Positief iddquote:
Oftewel, het spel wordt niet breed gehoudenquote:
Vermeer blijft gewoon onder de lat staan hoorquote:
quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:40 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Vermeer blijft gewoon onder de lat staan hoor
Neequote:Op zondag 5 oktober 2008 15:41 schreef getl0st het volgende:
[..]
Euuhww.. ik dacht dat Vonk voor de basis werd gehaald
Nee man, heul nietquote:Op zondag 5 oktober 2008 15:41 schreef getl0st het volgende:
[..]
Euuhww.. ik dacht dat Vonk voor de basis werd gehaald
Reken maar van yes.. wordt een lastige potquote:Op zondag 5 oktober 2008 15:44 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Nee man, heul niet
Ben benieuwd of Heerenveen weer zo mega aanvallend gaat spelen
Dit is het Ajax topic.quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:50 schreef Repsak het volgende:
Ik maak me alleen zorgen om de verdediging van Heerenveen.. Middenveld en Aanval staat wel
Pranjic - Vayrynen - Grindheim - Beerens is een prachtig middenveld!
Hallo wij zijn Ajax. de club die al 10 jaar hunkert naar succes en het traditioneel bijna altijd moeilijk heeft in Heerenveen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:16 schreef RayMania het volgende:
Hallo, wij zijn Ajax? Ik verwacht een makkelijke 0-4 overwinning.
quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:16 schreef RayMania het volgende:
'We zijn Ajax'..sadnessquote:Op zondag 5 oktober 2008 16:16 schreef RayMania het volgende:
4-0quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:16 schreef RayMania het volgende:
quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:38 schreef RayMania het volgende:
Wedstrijd hier volgen graag; Live Eredivisieverslagen #27
Idd. Ziet al vanaf minuut een dat ze geen zin hebben om te rennen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:42 schreef DJ_Ryow het volgende:
alles zit tegen. ik voel me niet eens echt boos.
Het zit niet echt tegen voor Ajax. Gewoon een gebrek aan teamgeest en wil. Dat mag Marco aangerekend worden. De kwaliteit is er nl. wel.quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:42 schreef DJ_Ryow het volgende:
alles zit tegen. ik voel me niet eens echt boos.
Het sarcasme droop natuurlijk niet van mijn reactie af, hč.quote:
Dat wordt hem niet...quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:16 schreef RayMania het volgende:
geen dingen verzinnen die er niet zijn. het valt toevallig 2x precies goed voor Heerenveen, thats it.quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:45 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Het zit niet echt tegen voor Ajax. Gewoon een gebrek aan teamgeest en wil. Dat mag Marco aangerekend worden. De kwaliteit is er nl. wel.
lol wat een instelling.quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:44 schreef Urquhart het volgende:
Ik dacht "regen" dat wordt niks, en ja hoor
Nee, dat wist ik je ook wel te vertellen.quote:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:31 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik schijt 'm keihard in m'n broek. Heerenveen uit vind ik één van de akeligste wedstrijden van het seizoen. Dat begon ooit met die dikke 5-1 nederlaag met onder andere Allbäck. 2001/2002 als ik mij goed herinner.
Maar de laatste wedstrijden gingen wel okay. En Sulejmani kan geen paal en lat meer raken.
Ach man Heerenveen speelt tot nu toe met Ajax. Ga de werkelijkheid niet uit de weg aub.quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:47 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
geen dingen verzinnen die er niet zijn. het valt toevallig 2x precies goed voor Heerenveen, thats it.
Ach man Heerenveen speelt tot nu toe met Ajax. Ga de werkelijkheid niet uit de weg aub.quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:47 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
geen dingen verzinnen die er niet zijn. het valt toevallig 2x precies goed voor Heerenveen, thats it.
ja duh, snelle 2-0 en het publiek staat erachter. gek hč?quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:51 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ach man Heerenveen speelt tot nu toe met Ajax. Ga de werkelijkheid niet uit de weg aub.
Er is net voor weet ik veel hoeveel geld aan spelers gehaald door Ajaxquote:Op zondag 5 oktober 2008 16:53 schreef TheJanitor het volgende:
Het is nu eenmaal niet anders. Dit is zo'n beetje het beste elftal maar het is niet goed genoeg. Het wordt eens tijd dat we 40miljoen investeren in de selectie!
Tief lekker op naar je eigen topic, pleurisboerquote:Op zondag 5 oktober 2008 16:54 schreef leolinedance het volgende:
Hup, weer geel Ajax. Nee, gaat lekker! Kampioenen!
quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:54 schreef leolinedance het volgende:
Hup, weer geel Ajax. Nee, gaat lekker! Kampioenen!
Ja, want de jaren voor van Basten deden we het zo geweldig, het moet wel aan de trainer liggenquote:Op zondag 5 oktober 2008 16:49 schreef GieJay het volgende:
VAN BASTEN ROT OP
Ja en dat was het ookquote:Op zondag 5 oktober 2008 16:56 schreef Black-Death het volgende:
Teletekst heeft het over een eigen doelpunt van Silva
Maar die post schreeuwde natuurlijk om een reactie.quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:49 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee, dat wist ik je ook wel te vertellen.
[..]
thnxquote:
Zit jij echt een compleet andere wedstrijd te kijken?? Combinaties gaan kut! Geen BAL komt aan!quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:57 schreef Black-Death het volgende:
Nu even paar goede acties van Ajax, combinaties lopen redelijk.
Jammer dat het weer eens te laat is...quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:57 schreef Black-Death het volgende:
Nu even paar goede acties van Ajax, combinaties lopen redelijk.
komt allemaal omdat we achter de feiten aanlopenquote:Op zondag 5 oktober 2008 16:57 schreef getl0st het volgende:
[..]
Die lange kutballen![]()
Die gele kaarten
Ik zal niet zeggen dat Ajax goed speelt maar net op het moment van die post liepen er wel een paar combinaties goed. Overall blijft het kut natuurlijkquote:Op zondag 5 oktober 2008 16:58 schreef GieJay het volgende:
[..]
Zit jij echt een compleet andere wedstrijd te kijken?? Combinaties gaan kut! Geen BAL komt aan!
quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:01 schreef kalinho het volgende:
Urby speelt eigenlijk als enige niet onaardig
Dus niet onaardig voor Urby begrippen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:03 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Die lul leidde mooi de 2-0 in met die domme rush.
Weet ja wat ik vind dat Bassie ze lekker in de rust moet laten douchen en terug naar amsterdam gaan. Wat een belachelijke wanvertoning.quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:06 schreef tenenkaas het volgende:
dit is niet eerlijk!![]()
![]()
ik vind dat de scheids de wedstrijd overnieuw moet laten spelen
![]()
![]()
En volgende keer ook zelf te raden gaan als die spelers koopt.quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:09 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Weet ja wat ik vind dat Bassie ze lekker in de rust moet laten douchen en terug naar amsterdam gaan. Wat een belachelijke wanvertoning.
Weggespeeld door Heerenveen.
Op hoeveel staan we nu: 12 geblesseerden ofzoquote:Op zondag 5 oktober 2008 17:05 schreef dronkeykong het volgende:
Oh ja alweer een geblesseerde![]()
Wat een giga drama
quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:14 schreef dronkeykong het volgende:
Silva rot lekker een eind op mongool....rendement van 0,0
Kan Silva ook weinig aan doen ze missen creatieve middenvelders.quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:14 schreef dronkeykong het volgende:
Silva rot lekker een eind op mongool....rendement van 0,0
quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:18 schreef getl0st het volgende:
Vink ROT OP
Daar is niks grappigs aan, waarom moet een speler meteen oprotten, doe normaal.quote:
Dat van dat applaudisseren.quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:17 schreef King_of_cubes het volgende:
Goeie inzet van Suarez. Dat hebben we deze wedstrijd hard nodig.
En verdedigersquote:Op zondag 5 oktober 2008 17:18 schreef The_Coach het volgende:
[..]
Kan Silva ook weinig aan doen ze missen creatieve middenvelders.
Wat doe normaal heb ik met je op school gezeten.quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:19 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Daar is niks grappigs aan, waarom moet een speler meteen oprotten, doe normaal.
100% mee eens. Tijdens dit soort wedstrijden mis je spelers als Gabri, Davids en Heitinga die bikkelen en agressief duels ingaan.quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:21 schreef Wooldoor het volgende:
Waar is Vink ook mee bezig wel een kaart voor Vertonghen en van der Wiel maar niet voor Jon-a-pin op die overtreding van achter op Suarez. Verder Ajax is echt fucking dramatisch, ze zijn overal te laat bij en Cvitanich hoef je niet op te stellen want hij heeft wel laten zien dat het gewoon een pure spits is en geen vleugelspeler. Zet dan maar de Jong op 10 en Sarpong of Rommedahl linksbuiten want anders wordt het echt niets meer.
Dat zou niet verkeerd zijn ja als je bij de amateurs een paar van die voorzetten geeft sta je er gewoon naast.quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:20 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
En verdedigers
Je traint er toch op. Als je weet dat je zoveel ruimte krijgt als opkomende back ga je eens leren voorzetten geven.
Gelukkig niet.quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:22 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Wat doe normaal heb ik met je op school gezeten.
Leer het godver dan gewoon of neem geen vrije trap. Wat een domme onzin.
We hebben nog geen een kans gehadquote:Op zondag 5 oktober 2008 17:22 schreef DJ_Ryow het volgende:
Ajax begint heel ongelukkig aan de partij. een eigen goal die rommelig tot stand komt.. dan loop je achter de feiten aan.
de 2-0 binnenkant paal, zo maakt Beerens hem nooit meer. Urby wel matig maar dat zijn we gewend.
daarna een vloedgolf van Heerenveen waarbij Ajax alleen maar kan tackelen en lange ballen kan spelen.
aan het einde van de 1ste helft het initiatief overgenomen. Vermaelen en Huntelaar hadden kunnen scoren maar dat zit nog niet mee.
in de 2de helft kan zeker nog gewonnen worden. moet het wel eventjes net goed vallen voor ons.
Heb jij op school gezeten?quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:22 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Wat doe normaal heb ik met je op school gezeten.
Leer het godver dan gewoon of neem geen vrije trap. Wat een domme onzin.
Vijf dus hij is al bijna geschorstquote:Op zondag 5 oktober 2008 17:22 schreef Cyberia18 het volgende:
Hoeveelste gele kaart voor Suarez is dit inmiddels?
Huntelaar balletje uit de lucht met links vlakvoor het doel (helaas verkeerd geraakt)quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:25 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
We hebben nog geen een kans gehad.
Nou ze hadden net zo goed in Amsterdam kunnen blijven. Je weet als het kutweer is of er gewoon kerels bij de tegenstander staan dat ze niks maar dan ook niks zijn.quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:24 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Gelukkig niet.
Ja nou en, ieder speelt slecht, moet het hele elftal dan maar meteen oprotten?
Mwah, zo rooskleurig zie ik het helaas nietquote:Op zondag 5 oktober 2008 17:22 schreef DJ_Ryow het volgende:
Ajax begint heel ongelukkig aan de partij. een eigen goal die rommelig tot stand komt.. dan loop je achter de feiten aan.
de 2-0 binnenkant paal, zo maakt Beerens hem nooit meer. Urby wel matig maar dat zijn we gewend.
daarna een vloedgolf van Heerenveen waarbij Ajax alleen maar kan tackelen en lange ballen kan spelen.
aan het einde van de 1ste helft het initiatief overgenomen. Vermaelen en Huntelaar hadden kunnen scoren maar dat zit nog niet mee.
in de 2de helft kan zeker nog gewonnen worden. moet het wel eventjes net goed vallen voor ons.
En als je naar de blessures kijkt is het niet zo dat we dat er ook nog wel bij kunnen hebben. Dan is echt alle creativiteit van het veld verdwenen.quote:
Ah dus hij is geschorst tegen groningen? Dat wordt ook een dik verliesquote:Op zondag 5 oktober 2008 17:28 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik heb het even nagekeken. Hij heeft er nu 4.
Als ie nog een gele kaart pakt wel tenminste.quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:29 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Ah dus hij is geschorst tegen groningen? Dat wordt ook een dik verlies
Ik voorzie een zelfde scenario als vandaagquote:Op zondag 5 oktober 2008 17:29 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Ah dus hij is geschorst tegen groningen? Dat wordt ook een dik verlies
Dat maakt het weekend dan nog enigsinds goed.quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:30 schreef toma het volgende:
Sow, Feijenoord is ook lekker genaaid door de scheids zeg.
Probeer alleen even aan te geven dat die jongen veel te makkelijk kaarten incasseert, gewoon oliedom.quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:31 schreef F1Bas het volgende:
We spelen super kut en gaan het hebben over de gele kaarten van Suarez.
Het is weer hetzelfde verhaal als bij WillemII uit. De inzet van de spelers is gewoon matig en alle duels worden verloren. Triest is het gewoon met wat voor mentaliteit de meesten het veld op stappen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:31 schreef Wooldoor het volgende:
Mischien dom maar hij is een van de weinigen die inzet toont. Maar op deze manier is Ajax makkelijk te verdedigen, met meer dan het halve elftal net voor de 16 hangen en heel Ajax komt op. Dan kan Heerenveen er snel uitkomen. Als Heerenveen komt gaat Ajax al vroeg druk zetten waardoor er achterin veel meer ruimte is voor Heerenveen.
Het middenveld is onzichtbaar, Sarpong zakt ook ver terug waardoor KJH alleen staat.quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:31 schreef F1Bas het volgende:
We spelen super kut en gaan het hebben over de gele kaarten van Suarez.
Nou woopidoo zegquote:Op zondag 5 oktober 2008 17:31 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Dat maakt het weekend dan nog enigsinds goed.
Aan de ene kant wel ja. Anderzijds blijkt dat de scheidsrechters overal dramatisch zijn...quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:31 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Dat maakt het weekend dan nog enigsinds goed.
Ja, je moet wat he. Misschien dat hij er nog een vermoeide Fries uit kan rennen, dat is onze hoop dan maar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |