Ze gaan jou steeds laten weten dat Ajax voor staat, terwijl ze eigenlijk achter staan!quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:37 schreef RayMania het volgende:
Denk niet dat iemand er ervaring mee heeft als het een nieuw initiatief is.
Mij lijkt het wel handig, maar eigenlijk heb ik geen zin om aan zoiets m'n nummer te geven. Je weet nooit waarvoor het gebruikt wordt.
Van Ajax mis ik geen minuut. Het gaat meer om de nederlagen van PSV en Feyenoordquote:Op maandag 25 augustus 2008 21:01 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ze gaan jou steeds laten weten dat Ajax voor staat, terwijl ze eigenlijk achter staan!
quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:05 schreef RayMania het volgende:
[..]
Van Ajax mis ik geen minuut. Het gaat meer om de nederlagen van PSV en Feyenoord.
quote:Heracles-Feyenoord 3-1, goal Pieckenhagen.
Deze boodschap wordt u aangeboden door Bakkerij Het Lekkere Puntje
Ook maar aangemeld, vind het wel genoeg zo.quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:47 schreef TerroRobbie het volgende:
Je kunt maar 10 clubs uitkiezen. Matig.
Dat is wel jammer. Ik laat mijn telefoonnummer dus nog even niet achter. Zijn er meer mensen die de smsjes pas erg laat binnen kregen?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:21 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Tis verdomme al 0-4 en heb alleen de 0-1 doorgekregen tot nu toe. Werkt nog niet super dus.
Oh...quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:21 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Tis verdomme al 0-4 en heb alleen de 0-1 doorgekregen tot nu toe. Werkt nog niet super dus.
Of je checkt de site even...quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:21 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
quote:Helaas is het wegens een technisch mankement niet mogelijk geweest vandaag (vrijdag 29 augustus) op een correcte manier iedereen van de actuele live voetbalstanden te voorzien. Onze excuses hiervoor. Het probleem is inmiddels opgelost en vanaf morgen zal de dienst gewoon correct functioneren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |