Ik kan vanwege werk ook een groot deel niet volgen. Ach, dan maar Studio Sport op tijdens het werkquote:
Relax werkquote:Op zondag 5 oktober 2008 15:03 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ik kan vanwege werk ook een groot deel niet volgen. Ach, dan maar Studio Sport op tijdens het werk
Ook ik kan er niks van meekrijgen door het werk... Wel balen, kan in het ziekenhuis moeilijk de radio vol aan zetten...quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:06 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Relax werk!
Verwacht een lastige pot....
Alles is gepermiteerd als t om Ajax gaatquote:Op zondag 5 oktober 2008 15:06 schreef Luco het volgende:
[..]
Ook ik kan er niks van meekrijgen door het werk... Wel balen, kan in het ziekenhuis moeilijk de radio vol aan zetten...
Zeker als je weet, wie er is aangesteld als scheidsrechter; dezelfde die Willem II - Ajax floot en de eindstand bepaalde; BLINDE Vink dus.quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:06 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Relax werk!
Vast wel een patient, waarbij je even de oordopjes kan jattenquote:Op zondag 5 oktober 2008 15:06 schreef Luco het volgende:
[..]
Ook ik kan er niks van meekrijgen door het werk... Wel balen, kan in het ziekenhuis moeilijk de radio vol aan zetten...
Werk in een eetcafe/kroeg, en verwacht vanavond rond etenstijd niet veel druktequote:Op zondag 5 oktober 2008 15:06 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Relax werk!
Noem eens een alternatief?quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:32 schreef getl0st het volgende:
Euhh ik heb iets gemist..
Hans Vonk? Is dat serieus?
Dario weer in de basis.quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:32 schreef Mr.Mills het volgende:
Opstelling:
Vermeer
Silva,VdWiel,Vermaelen,Urby,
Enoh,Sarpong,Vertonghen,
Suarez,Huntelaar,Cvitanich
quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:32 schreef Mr.Mills het volgende:
Opstelling:
Vermeer
Silva,VdWiel,Vermaelen,Urby,
Enoh,Sarpong,Vertonghen,
Suarez,Huntelaar,Cvitanich
Positief iddquote:
Oftewel, het spel wordt niet breed gehoudenquote:
Vermeer blijft gewoon onder de lat staan hoorquote:
quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:40 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Vermeer blijft gewoon onder de lat staan hoor
Neequote:Op zondag 5 oktober 2008 15:41 schreef getl0st het volgende:
[..]
Euuhww.. ik dacht dat Vonk voor de basis werd gehaald
Nee man, heul nietquote:Op zondag 5 oktober 2008 15:41 schreef getl0st het volgende:
[..]
Euuhww.. ik dacht dat Vonk voor de basis werd gehaald
Reken maar van yes.. wordt een lastige potquote:Op zondag 5 oktober 2008 15:44 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Nee man, heul niet
Ben benieuwd of Heerenveen weer zo mega aanvallend gaat spelen
Dit is het Ajax topic.quote:Op zondag 5 oktober 2008 15:50 schreef Repsak het volgende:
Ik maak me alleen zorgen om de verdediging van Heerenveen.. Middenveld en Aanval staat wel
Pranjic - Vayrynen - Grindheim - Beerens is een prachtig middenveld!
Hallo wij zijn Ajax. de club die al 10 jaar hunkert naar succes en het traditioneel bijna altijd moeilijk heeft in Heerenveen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:16 schreef RayMania het volgende:
Hallo, wij zijn Ajax? Ik verwacht een makkelijke 0-4 overwinning.
quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:16 schreef RayMania het volgende:
'We zijn Ajax'..sadnessquote:Op zondag 5 oktober 2008 16:16 schreef RayMania het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |