dat mag ik toch wel hopen ja, anders ga ik maar voor kaarten in het Heracles vak.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 20:23 schreef Jasza het volgende:
Zal wel een altenatieve opstapplaats komen?
quote:Vonk op lijstje Ajax
AMSTERDAM - Ajax heeft Hans Vonk (38) op het oog om tijdelijk als tweede keeper te fungeren. De Zuid-Afrikaan stond tussen 2004 en 2006 al onder contract in de ArenA en moet de Amsterdammers tijdens de blessures van Maarten Stekelenburg en Dennis Gentenaar uit de brand helpen.
"Ik ga niet op namen in", zegt manager technische zaken Danny Blind. "Maar we willen een ervaren doelman, die op dit moment contractloos is, een belangrijke rol in de kleedkamer vervult en zich kan schikken in zijn rol als stand-in van Kenneth Vermeer." Criteria waar de oud-speler van RKC, FC Wageningen, FC Den Bosch en SC Heerenveen allemaal aan voldoet.
Vonk stopte een half jaar geleden als doelman van Ajax Cape Town, is keeperstrainer van het Zuid-Afrikaans elftal en staat welwillend tegenover een tijdelijke terugkeer naar Ajax. Tijdens Heerenveen-Ajax wordt het Amsterdamse doel net als afgelopen donderdag verdedigd door Vermeer. "We hebben alle vertrouwen in hem, maar willen niet voor verassingen komen te staan als hij vandaag of morgen door zijn enkel gaat", aldus Blind.
Voor het duel bij Heerenveen is Urby Emanuelson weer opgenomen in de selectie van de Amsterdammers. Zijn terugkeer gaat ten koste van Leonardo, die in Amsterdam achterblijft.
telegraaf
Same herequote:Op zondag 5 oktober 2008 11:38 schreef Pritt het volgende:
Ik heb een slecht voorgevoel. :/
Inderdaadquote:
2 uurquote:
Jezus. Waarom zijn alle nieuwe spelers geblesseerd? Sulejmani, Aissati, Oleguer...quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 23:43 schreef jna het volgende:
Hoelang nog tot Aissati weer kan spelen?
En waarom Sno nietquote:Op zondag 5 oktober 2008 12:35 schreef RayMania het volgende:
[..]
Jezus. Waarom zijn alle nieuwe spelers geblesseerd? Sulejmani, Aissati, Oleguer...
Is daar sprake van dan?quote:Op zondag 5 oktober 2008 12:27 schreef GieJay het volgende:
Waarom heb ik toch zo'n gevoel dat de wedstrijd wordt afgelast
Die nieuwe rolstoelplekken, zit ik daar droog?quote:
Ik weet het niet eigenlijk, weet jij toevallig hoe het veld van SCH er bij ligt? als het strax een waterballet is kan het wel eens afgelast worden, hopelijk niet zeg!quote:
hihiquote:Op zondag 5 oktober 2008 12:50 schreef Leonos het volgende:
Dan gaat iedereen helemaal naar Friesland en dan word het afgelast
Dat zal een grap wezen
Ik vind hem niet ijzersterk ofzo...quote:Op zondag 5 oktober 2008 12:50 schreef Leonos het volgende:
Dan gaat iedereen helemaal naar Friesland en dan word het afgelast
Dat zal een grap wezen
Ik heb geen flauw idee, ik woon net zover van Heerenveen vandaan als jullie. Ik bel mijn ouders straks wel even, die wonen op 500 meterquote:Op zondag 5 oktober 2008 12:45 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Ik weet het niet eigenlijk, weet jij toevallig hoe het veld van SCH er bij ligt? als het strax een waterballet is kan het wel eens afgelast worden, hopelijk niet zeg!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |