Dat dus.quote:
gelukkig nietquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:17 schreef SCH het volgende: Jasza kent toch iedereen?
Lekker is dat, moet om vijf uur werkenquote:
Ziek meldenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:24 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
Lekker is dat, moet om vijf uur werken
je gaat er bijna op hopenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:58 schreef Suijk het volgende:
Als we maar winnen. En als Heerenveen dan beter is, is het helemaal dolle pret met SCH in dit topic.
Dan ben ik dit topic ineens kwijtquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:58 schreef Suijk het volgende:
Als we maar winnen. En als Heerenveen dan beter is, is het helemaal dolle pret met SCH in dit topic.
Moet je eens op CTRL+D drukken, dan weet je zeker dat je hem niet kwijt raaktquote:
Serieus?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:26 schreef kevin6188 het volgende:
Pff, waarom moet Heracles-uit nu plots weer een combi worden?
Volgens mij omdat hij nog niet genoeg wedstrijdritme heeft. Dacht dat hij maandag weer met de groep mee zou gaan trainen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:16 schreef JOHAN410 het volgende:
Waarom zit Gabri nog steeds niet bij de selectie?
Hij speelt maandag eerst nog met jong Ajax.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:38 schreef S-Two het volgende:
[..]
Volgens mij omdat hij nog niet genoeg wedstrijdritme heeft. Dacht dat hij maandag weer met de groep mee zou gaan trainen.
Inderdaad, anders issssie zo weer 2 maanden weg.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:42 schreef _Mike_ het volgende:
Laat Gabri eerst maar 100% fit worden, Enoh staat er toch momenteel in
Silenus plaatste zoiets in het vorige topic, en ik werd er net ook door een vriend per sms op gewezen. Zou op de site van ticketbox moeten staan. Maar misschien dat je alsnog ergens daar in de buurt kunt parkeren ofzo en dan het laatste stukje met de bus.quote:
quote:Na de celstrafgeruchten en verschillende eisen van Spaanse rechters ging het vandaag weer over het beroep van de geblesseerde profvoetballer Oleguer. Oleguer is reeds enkele weken geblesseerd, maar het gaat langzaam beter met hem. Van Basten: ‘Hij zal waarschijnlijk volgende week weer meetrainen met de groep.’ Gregory van der Wiel nam in de tussentijd de positie van de Catalaan over en deed dat bepaald niet onverdienstelijk.
Vind de verdediging (op papier) zo slecht niet eens nu. Emanuelson is op de goede weg, Vermaelen is een favoriet van me, van der Wiel is een potentiële topper en als Silva z'n niveau van vorig jaar haalt dan zijn deze 4 zeker de beste verdediging. Het verdedigen moet alleen wel echt verbeteren bij corners, vrije trappen en voorzetten, aangezien het positioneren en anticiperen vaak echt zó sleeeeecht gaatquote:
Nog steeds op de weg terug.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 18:16 schreef JOHAN410 het volgende:
Waarom zit Gabri nog steeds niet bij de selectie?
Dan eet je maar later.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:02 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ja ik ook. We eten meestal rond 16:30![]()
Ik weet het....quote:
En je bent 14quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:25 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ik weet het....Zou zelf ook later willen eten.. maarjaa mn ouders heh.
(Ja k woon thuis!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |