Hoef je niet bang voor te zijn dat is een zekerheidje, maar idd als we maar winnen dat is nu echt belangrijk!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 21:56 schreef _Mike_ het volgende:
Ben bang dat we zondag niet de nul gaan houden, maar 3 punten is het belangrijkst
Het moet niet veel gekker worden. Hopelijk ook weer eens in een uitduel de 0 houden maar ik houd m'n hart vast wanneer Pranjic tegenover Silva staat.quote:
4 zelfs, Roda, Utrecht, Vitesse en Boracquote:
http://www.ajax.nl/web/show/id=154417/contentid=67098quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:27 schreef Cheiron het volgende:
Vorige jaar was er zo een stuk over een boomlange buitenlandse (niet zeker) keeper bij Jong Ajax. Wie was dat dan?
Vijf achter elkaar thuis als je de 0-0 tegen FC Twente meetelt.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:20 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
4 zelfs, Roda, Utrecht, Vitesse en Borac
Neh, nieuw seizoen nieuwe reeksquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 00:40 schreef RayMania het volgende:
[..]
Vijf achter elkaar thuis als je de 0-0 tegen FC Twente meetelt.
AC Milanquote:Pot 1
AC Milan
Sevilla
Valencia
Benfica
Schalke 04
CSKA Moskou
Tottenham Hotspur
Hamburger SV
Pot 2
VfB Stuttgart
Ajax
Olympiakos Piraeus
Deportivo La Coruña
Club Brugge
Spartak Moskou
Paris Saint-Germain
Heerenveen
Pot 3
Rosenborg BK
Udinese
Feyenoord
Sporting Braga
Slavia Praag
Manchester City
Galatasaray
Sampdoria
Pot 4
Hertha BSC
Partizan Belgrado
AS Nancy Lorraine
Portsmouth FC
Aston Villa
Racing Santander
FC Kopenhagen
Dinamo Zagreb
Pot 5
AS Saint-Étienne
VfL Wolfsburg
Standard Luik
FC Twente
NEC Nijmegen
Metalist Kharkiv
Lech Poznan
MSK Zilina
Niet tegenquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 01:14 schreef GieJay het volgende:
[..]
AC Milan
Ajax
Manchester City
Dinamo Zagreb
AS Saint-Étienne
Zo dan maar?
Dat dusquote:
Jammer, had je niet gezien. Was er ook binnen no-time weer vandoorquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 17:27 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Zag je gister nog ff in het home lopen, maar was te laat en toen was ik je alweer kwijt
quote:
Neen, auto'tje hier. Wordt zowiezo een gezellige middag in de stad, en hopelijk aan het einde van de dag, met 3 punten weer naar huis.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 09:10 schreef TimmyAsd het volgende:
Meer mensen die morgen met de bus gaan?
Hij is wel weer fit volgens mijquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 11:33 schreef Oente het volgende:
[..]
Neen, auto'tje hier. Wordt zowiezo een gezellige middag in de stad, en hopelijk aan het einde van de dag, met 3 punten weer naar huis.En wanneer is Gabri eindelijk weer fit? Ik vind het allemaal maar vreemd.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 01:12 schreef Silenus het volgende:
Buscombi Heracles uit wordt 27,40 euro. Deze informatie onder meer voor onze Heracles-geiler HeinekenAFCA.
Dat zou een heerlijke loting zijn voor de portemonneequote:Op zaterdag 4 oktober 2008 11:50 schreef MaxC het volgende:
CSKA Moskou(thuis spelen)
Ajax
Sporting Braga(thuis spelen)
Hertha BSC(uit)
Standard Luik(uit)
Weet je oevallig waar het in Amsterdam verzamelen is? Weet wel de tijd maar ik weet niet meer zeker of het bij de Arena was of bij het oude stadion De Meer..quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 11:33 schreef Oente het volgende:
[..]
Neen, auto'tje hier. Wordt zowiezo een gezellige middag in de stad, en hopelijk aan het einde van de dag, met 3 punten weer naar huis.En wanneer is Gabri eindelijk weer fit? Ik vind het allemaal maar vreemd.
Volgens mij was zijn blessure genezen, maar zat hij er tegen Borac nog niet bij vanwege gebrek aan wedstrijdritme en conditie. Speelde afgelopen maandag nog met Jong Ajax mee.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 11:33 schreef Oente het volgende:
[..]
quote:Door de blessures van Maarten Stekelenburg en Dennis Gentenaar, kampt Ajax met een keepersprobleem. Wanneer ook Kenneth Vermeer weg valt bij de Amsterdammers heeft de club geen doelman meer en zal een jeugdspeler opgesteld moeten worden.
Danny Blind heeft laten weten dat de Amsterdamse club even af zal wachten of er een tijdelijke keeper aangetrokken gaat worden. Deze week zal die beslissing vallen.
In het Algemeen Dagblad zegt Blind: "Vroeger had je de jokerregel en was de keuze nog behoorlijk groot als je als club acuut in de problemen zat qua spelers. Als we nu een extra keeper zouden willen halen, ben je puur afhankelijk van amateurs of keepers die in de laatste transferperiode zonder contract zijn gevallen."
"Nu Stekelenburg en Gentenaar zeker vier tot zes weken wegvallen, gaan zich spontaan mensen melden. Ik kreeg vandaag al sms-jes van buitenlandse keepers die graag willen komen. Ook daarom nemen we even wat tijd," aldus Blind.
quote:
Misschien is Vd Sar wel te porren.quote:
quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:40 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Misschien is Vd Sar wel te porren.
quote:Als we nu een extra keeper zouden willen halen, ben je puur afhankelijk van amateurs of keepers die in de laatste transferperiode zonder contract zijn gevallen.
bron?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:44 schreef Pritt het volgende:
Ochoa heeft zijn contract afgekocht en zich vrijwillig bij ons gemeld.
Ja ff de schaatsbaan kapot trappen jeweetsquote:
Ik hou je in de gaten ouwe relnicht.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij rijdt het beeld van Abe omver?
Ik zit dit keer zo'n beetje naast het uitvak
Doe mij maar een spreekkoortjequote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:17 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ik hou je in de gaten ouwe relnicht.
Ik laat me het veld opgooienquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 16:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij rijdt het beeld van Abe omver?
Ik zit dit keer zo'n beetje naast het uitvak
quote:
Hoorde ze het vorige week in Deventer minutenlang zingen.quote:
Jou herken ik welquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:08 schreef Jasza het volgende:
Sch doe roze aan dan, dan kenne we lache om je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |