Ja en dat was het ookquote:Op zondag 5 oktober 2008 16:56 schreef Black-Death het volgende:
Teletekst heeft het over een eigen doelpunt van Silva
Maar die post schreeuwde natuurlijk om een reactie.quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:49 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee, dat wist ik je ook wel te vertellen.
[..]
thnxquote:
Zit jij echt een compleet andere wedstrijd te kijken?? Combinaties gaan kut! Geen BAL komt aan!quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:57 schreef Black-Death het volgende:
Nu even paar goede acties van Ajax, combinaties lopen redelijk.
Jammer dat het weer eens te laat is...quote:Op zondag 5 oktober 2008 16:57 schreef Black-Death het volgende:
Nu even paar goede acties van Ajax, combinaties lopen redelijk.
komt allemaal omdat we achter de feiten aanlopenquote:Op zondag 5 oktober 2008 16:57 schreef getl0st het volgende:
[..]
Die lange kutballen![]()
Die gele kaarten
Ik zal niet zeggen dat Ajax goed speelt maar net op het moment van die post liepen er wel een paar combinaties goed. Overall blijft het kut natuurlijkquote:Op zondag 5 oktober 2008 16:58 schreef GieJay het volgende:
[..]
Zit jij echt een compleet andere wedstrijd te kijken?? Combinaties gaan kut! Geen BAL komt aan!
quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:01 schreef kalinho het volgende:
Urby speelt eigenlijk als enige niet onaardig
Dus niet onaardig voor Urby begrippen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:03 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Die lul leidde mooi de 2-0 in met die domme rush.
Weet ja wat ik vind dat Bassie ze lekker in de rust moet laten douchen en terug naar amsterdam gaan. Wat een belachelijke wanvertoning.quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:06 schreef tenenkaas het volgende:
dit is niet eerlijk!![]()
![]()
ik vind dat de scheids de wedstrijd overnieuw moet laten spelen
![]()
![]()
En volgende keer ook zelf te raden gaan als die spelers koopt.quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:09 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Weet ja wat ik vind dat Bassie ze lekker in de rust moet laten douchen en terug naar amsterdam gaan. Wat een belachelijke wanvertoning.
Weggespeeld door Heerenveen.
Op hoeveel staan we nu: 12 geblesseerden ofzoquote:Op zondag 5 oktober 2008 17:05 schreef dronkeykong het volgende:
Oh ja alweer een geblesseerde![]()
Wat een giga drama
quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:14 schreef dronkeykong het volgende:
Silva rot lekker een eind op mongool....rendement van 0,0
Kan Silva ook weinig aan doen ze missen creatieve middenvelders.quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:14 schreef dronkeykong het volgende:
Silva rot lekker een eind op mongool....rendement van 0,0
quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:18 schreef getl0st het volgende:
Vink ROT OP
Daar is niks grappigs aan, waarom moet een speler meteen oprotten, doe normaal.quote:
Dat van dat applaudisseren.quote:Op zondag 5 oktober 2008 17:17 schreef King_of_cubes het volgende:
Goeie inzet van Suarez. Dat hebben we deze wedstrijd hard nodig.
En verdedigersquote:Op zondag 5 oktober 2008 17:18 schreef The_Coach het volgende:
[..]
Kan Silva ook weinig aan doen ze missen creatieve middenvelders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |