Nee, dat zeg ik. Vandaar mijn vraag.quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:04 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dan kun je dus het koploperschap niet verlengen.
Ging prima volgens mij. Ouderwets avondje Europa Cupquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 00:05 schreef SCH het volgende:
Moest wel erg lachen om dat ventje met microfoon bij Nieuw Noord - moet nog even aan gewerkt worden denk ik
Was dat nieuw met die kapo? Ik heb er wel een mening over maar die wil je vast niet horenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 00:20 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Ging prima volgens mij. Ouderwets avondje Europa Cup
Niet helemaal waar, ik vind het wel grappig maar zet er dan iemand neer met over(ge)wicht en die er talent voor heeft en aub zonder microfoon/megafoon. Hij had nauwelijks gezag. Maar de sfeer is echt veel beter dat doen jullie goed.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 00:22 schreef MaxPower het volgende:
Ik weet dat jij het niks vindt, maakt niet uit. Voor de sfeer werkt het in ieder geval prima en dat is het belangrijkste.
soms ben je best wel nutteloosquote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:49 schreef methodmich het volgende:
Jonge speler van Heerenveen in selectie IJsland
Misschien dus wel spelend tegen Oranje!
Bronquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:06 schreef MaxPower het volgende:
[..]
haha echt? heb je een lijstje bij de hand?
Wat een prutser die Alves... Geraldinho en Elyounoussi zijn pas helden, respectievelijk 5 uit 4 en 3 uit 2quote:Sibon Europees topscorer aller tijden van SC Heerenveen
03/10/2008 11:37
Gerald Sibon heeft zich donderdag door zijn twee doelpunten in de UEFA Cup-wedstrijd tegen Vitória Setúbal (5-2 zege) gekroond tot Europees topscorer aller tijden van SC Heerenveen.
De 34-jarige aanvaller maakte tegen de Portugezen zijn vierde en vijfde Europa Cup-doelpunt namens de Friese club. Dat zijn er evenveel als oud-spelers Klaas-Jan Huntelaar en Arnold Bruggink, maar Sibon had er aanmerkelijk minder duels voor nodig (zie kader).
Sibons tweede treffer van de avond betekende voorts het vijftigste doelpunt in de Europa Cup-historie. De Friezen zijn na Roda JC, Sparta Rotterdam, FC Twente, AZ, Feyenoord, PSV en Ajax de achtste Nederlandse club met minimaal vijftig treffers in Europees verband.
Topscorers SC Heerenveen in Europa
Speler Duels Goals
Gerald Sibon* 4 5
Klaas-Jan Huntelaar 13 5
Arnold Bruggink 13 5
Ugur Yildirim 19 4
Tarik Elyounoussi (Noo)* 2 3
Afonso Alves (Bra) 7 3
Yildirim heeft er maar 4 gescoord. Lezen zou toch een vereiste moeten zijn voor journalisten!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:44 schreef SCH het volgende:
4 gemaakt en topscorer aller tijden? Rare manier van statistiek bedrijven.
Zo te zien is Yildirim topscorer aller tijden.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:44 schreef SCH het volgende:
4 gemaakt en topscorer aller tijden? Rare manier van statistiek bedrijven.
Zo te zien is Yildirim topscorer aller tijden.
Ik schijt 'm keihard in m'n broek. Heerenveen uit vind ik één van de akeligste wedstrijden van het seizoen. Dat begon ooit met die dikke 5-1 nederlaag met onder andere Allbäck. 2001/2002 als ik mij goed herinner.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 14:12 schreef _Mike_ het volgende:
Wat gaat het worden zondag? Ik heb echt geen idee wat we kunnen verwachten daar in Heerenveen
Die 5-1 herinner ik me nog scherp, was een doordeweekse wedstrijd, zat thuis te teleteksten en iedere keer weer doelpuntje erbijquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:31 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik schijt 'm keihard in m'n broek. Heerenveen uit vind ik één van de akeligste wedstrijden van het seizoen. Dat begon ooit met die dikke 5-1 nederlaag met onder andere Allbäck. 2001/2002 als ik mij goed herinner.
Maar de laatste wedstrijden gingen wel okay. En Sulejmani kan geen paal en lat meer raken.
ach, bang zijn hoeft echt niet. ze hebben geen Allback, Huntelaar of Sulejmani meer.. echte klasbakken. bovendien spelen we eindelijk eens niet met -3 graden Celsius in de sneeuw deze keer.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 23:31 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik schijt 'm keihard in m'n broek. Heerenveen uit vind ik één van de akeligste wedstrijden van het seizoen. Dat begon ooit met die dikke 5-1 nederlaag met onder andere Allbäck. 2001/2002 als ik mij goed herinner.
Maar de laatste wedstrijden gingen wel okay. En Sulejmani kan geen paal en lat meer raken.
We hebben Elyounoussi jippiejee, we hebben Pranjic, we hebben Sibon. We hebben altijd nieuwe sterke spelers, dat is het probleem niet.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:20 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
ach, bang zijn hoeft echt niet. ze hebben geen Allback, Huntelaar of Sulejmani meer.. echte klasbakken. bovendien spelen we eindelijk eens niet met -3 graden Celsius in de sneeuw deze keer.
Hij speelt weliswaar wat meer op het middenveld, maar ik wil toch pranjic even aankaartenquote:
Pranjic is in supervorm momenteel, tot nu toe iedere week de beste speler bij Heerenveen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:42 schreef Prosac het volgende:
Pranjic tegen Silva.. dat wordt interessant. Silva werd vrijwel altijd dolgedraaid
Dat dus.quote:Op zondag 5 oktober 2008 18:32 schreef Cyberia18 het volgende:
Congrats boys.
Valt helemaal niets aan te merken op deze overwinning.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |