www.nederland.fmquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:25 schreef Runx het volgende:
[..]
daar draaien ze nooit wat ik wil horen
Open share?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:22 schreef Runx het volgende:
Het audio archief bevat 36613 bestanden in 1654 mappen, Totaal 190G .....oeps gaat de verkeerde kant op met mij
O ja maar em ik bedoelde ook haar uit de bench laten als je weg bentquote:
Nu we het er toch over hebben kan je het netzogoed zeggenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:23 schreef draculettetje het volgende:
[..]
laten we het daar maar niet over hebben ha ha
Dat was gister...quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:27 schreef debbie_19 het volgende:
Waar om zou sgele eigenlijk naar huis zijn gegaan? Zo ineens?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't think, be sure!
hihi dat had ik toch ook wel gezegd of typ ik weer dingen en voert ie ze niet in?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:28 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
O ja maar em ik bedoelde ook haar uit de bench laten als je weg bentonze spike was al heel snel uit de bench
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:29 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Dat was gister...
Toen ging die om 3uur naar huis enzo.. en dat ik mijn eerste GRTDOJW topic openende..
Is allemaaaaaaaaaal oud!
SMOKEZ FIX IT!Zo beter?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:31 schreef Moozzie het volgende:
En nou kappen
Zo kan ik het toch niet volgensik heb al moeite met lezen
Tja, zeker de eerste vrijdag dat je hier bent?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:31 schreef Moozzie het volgende:
En nou kappen
Zo kan ik het toch niet volgensik heb al moeite met lezen
ik heb winamp al , kan je daar ook radio mee uitzenden ?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:29 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
www.winamp.nl
Download en maak je eigen radio!
jahquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:32 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Tja, zeker de eerste vrijdag dat je hier bent?
Primaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't think, be sure!
quote:
ow ja dat is het, het is vrijdagquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:32 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Tja, zeker de eerste vrijdag dat je hier bent?
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:29 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Dat was gister...
Toen ging die om 3uur naar huis enzo.. en dat ik mijn eerste GRTDOJW topic openende..
Is allemaaaaaaaaaal oud!
SMOKEZ FIX IT!nee nee hij is net ook ineens weggegaan..hij zei goed weekend..was net..zo ineens..wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So you think you got an evil mind? Well i'll tell ya honey...
Ontslagen misschien?Was toch hectisch daaro?!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:33 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
nee nee hij is net ook ineens weggegaan..hij zei goed weekend..was net..zo ineens..weg
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:33 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Prima
Nee... die nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-edit: Als je post nr. 301 maakt in dit topic mag je een nieuwe aanmaken en die zelf erin zetten![]()
Yesquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:32 schreef Runx het volgende:
[..]
ik heb winamp al , kan je daar ook radio mee uitzenden ?alleen heb geen mic op het werk
Mits in goed overleg met lyndaquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:35 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee... die niet
-edit: Als je post nr. 301 maakt in dit topic mag je een nieuwe aanmaken en die zelf erin zetten
ja hallo, het netwerk is al traag, dan kan ik helemaal geen werk meer uitvoerenquote:
Na weekje of 2 kom je wel in de OPquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:36 schreef Runx het volgende:
waarom sta ik niet op de Op bij de posters , ik spam toch al aardigof mogen allochtonen niet daar op staan ?
Nope, Wilders is deze topicreeks begonnenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:36 schreef Runx het volgende:
waarom sta ik niet op de Op bij de posters , ik spam toch al aardigof mogen allochtonen niet daar op staan ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:38 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nope, Wilders is deze topicreeks begonnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., ik heb op hem gestemd en toen moest ik het land uit
![]()
wie is lynda?OOPS! Did my sarcasm hurt your feelings?
get over it.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:38 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nope, Wilders is deze topicreeks begonnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jah die Wilders zit ook overal
Don't think, be sure!
zie ook OPquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:41 schreef Runx het volgende:
[..]
, ik heb op hem gestemd en toen moest ik het land uit
![]()
wie is lynda?
Grapje toch?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:41 schreef Runx het volgende:
[..]
, ik heb op hem gestemd en toen moest ik het land uit
![]()
wie is lynda?
Ahh moet je em ook aandacht geven!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:43 schreef draculettetje het volgende:
en nu wil de hond even wat aandacht geloof ik
ja anders zat ik nu niet hier , zat ik nu tussen de kamelen ...quote:
Had je ook geen stage hoeven lopenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:49 schreef Runx het volgende:
[..]
ja anders zat ik nu niet hier , zat ik nu tussen de kamelen ...
Dan was je nu een officiele kamelen rijder of bestuurderquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:49 schreef Runx het volgende:
[..]
ja anders zat ik nu niet hier , zat ik nu tussen de kamelen ...
quote:
Wat is dit iedereen eerder vrij...quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:55 schreef tripack het volgende:
mensen ik ben klaar met printen en inbinden... ik ben er vandoorff naar die mooie stad achter de duinen
![]()
mazzel
ps. je echt merken dat het vrijdag is
jij doet mijn werkquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:55 schreef tripack het volgende:
mensen ik ben klaar met printen en inbinden... ik ben er vandoorff naar die mooie stad achter de duinen
![]()
mazzel
ps. je echt merken dat het vrijdag is
nee niet eens vrij.. ga daarna weer naar me werkquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:56 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Wat is dit iedereen eerder vrij...
Doei Tripack
weet van niks ik ben nog steeds om 16:30 vrijquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:56 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Wat is dit iedereen eerder vrij...
Doei Tripack
[KLB] Wie is die baas toch steeds?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:56 schreef Olep het volgende:
Weekend is voor bazen
Ah, dan zit ik allang in de kroegquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:57 schreef Runx het volgende:
[..]
weet van niks ik ben nog steeds om 16:30 vrij
Ohw..quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:56 schreef tripack het volgende:
[..]
nee niet eens vrij.. ga daarna weer naar me werk
krijg je van de rammedan hehquote:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
krijg je van de rammedan heh
nou laat ik wel vertellen dat ik nog niet gegeten heb vandaag. dus ik weet ongeveer wel hoe men dat ervaartquote:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:59 schreef Runx het volgende:
zo nog 30 post's te gaan dan heb ik mijn doel deze dag weer bereikt
Welkom terugquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:01 schreef debbie_19 het volgende:
Ik was ff tijdelijk weg weer voor de verandering
Hoelang ben je onderweg van werk naar huis..quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:03 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik moet nog tot 18:30 vandaag en dan nog terug naar huis
met mazzel een uurtjequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:04 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Hoelang ben je onderweg van werk naar huis..
(Lees: Hoeveel KM of Van waar naar waar)
Lekker dan..quote:
*medelijden heeftquote:
ha kwaliteitsuser!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:08 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
*medelijden heeft
* Sm0keZ werkt tot 14:15
* Sm0keZ gaat dan naar huis
* Sm0keZ gaat dan ff een uurtje pitten en douchen
* Sm0keZ is dan uiterlijk om half5 in de kroeg
* GilaMonyet jaloers op Sm0keZ isquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:08 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
*medelijden heeft
* Sm0keZ werkt tot 14:15
* Sm0keZ gaat dan naar huis
* Sm0keZ gaat dan ff een uurtje pitten en douchen
* Sm0keZ is dan uiterlijk om half5 in de kroeg
GAST!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:08 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
*medelijden heeft
* Sm0keZ swaffeld tot 14:15
* Sm0keZ gaat dan naar de heumeux kont-bonk wedstrijd
* Sm0keZ gaat dan ff een uurtje kringrukken en bukkake
* Sm0keZ is dan uiterlijk om half5 in de kroeg "mijn open aarsje"
Jep!!!!!!!!quote:
Zo mag ik het horenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jep!!!!!!!!
Djeez, ik heb me een partij geen zin meer.......
Moet nog tot half 3, a 3 uur!
Ej Chris Bremer, nou heb ik nog veeeeeeeeul minder zin ja!quote:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ej Chris Bremer, nou heb ik heeeeel veeeeeeeeul zin in jou!
quote:
jij verneukt het lay-outquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:17 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Smmmmmmmmmmmmmmmeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerig!
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:18 schreef GilaMonyet het volgende:
Pfft loosheid,
Komt collega naar me toe of ik een afspraak kan overnemen om 11:30..
Want ze heeft wat anders te doen ofzo..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
oppertunitie!
scoren!Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:22 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
DE lay-out, leer eens Nederland ofzo![]()
[..]
Jah de reden was omdat ik die andere klant ook binnen had gehaald en ze was te nerveusquote:
Matig.... erg matig Tinuz.... ga eens wat beter je best doen...quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:17 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Smmmmmmmmmmmmmmmeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerig!
quote:
Lolquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:29 schreef Runx het volgende:
met die radio lukt me niet te connecten lol , ik ben noobanders wou ik wel een Grtdojw radio maken
gewoon hard zijn je bent toch een echte man met borsthaar ?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:30 schreef GilaMonyet het volgende:
Mensen ik ben er weer van tussen..
Wish me luck schijnt wel lastig persoon te zijn dit..![]()
![]()
![]()
![]()
trechteren! deal closen.. en open vragen stellenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:30 schreef GilaMonyet het volgende:
Mensen ik ben er weer van tussen..
Wish me luck schijnt wel lastig persoon te zijn dit..![]()
![]()
![]()
![]()
Of vragen of ze wat opener wil zijnquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
trechteren! deal closen.. en open vragen stellen
gaan we weer met spullen gooien?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:35 schreef Crazy-M het volgende:
zo, 2 uur lang geen internet gehad maar werkt weer.
en die collega ....
die vliegt dadelijk echt naar buiten als het aan mij ligt.
Nee met collega'squote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:36 schreef draculettetje het volgende:
[..]
gaan we weer met spullen gooien?
nee met collega.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:36 schreef draculettetje het volgende:
[..]
gaan we weer met spullen gooien?
ik ook niet zit hier helemaal alleenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:38 schreef draculettetje het volgende:
[..]
die heb ik hier niet bij de hand
waarom zoveel moeite doen om die gast uit de raam te gooien? voer die gast gewoon wat pado's dan denkt die vanzelf wel dat die kan vliegenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee met collega.
echt een ophopping van frustraties vandaag tegen die vent.
ruilen met collega van droxz?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee met collega.
echt een ophopping van frustraties vandaag tegen die vent.
misschien dat we daar nog meer aan hebbenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:44 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ruilen met collega van droxz?
arme jijquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
misschien dat we daar nog meer aan hebben
als ik alle frustraties van die vent van alleen al vandaag hier neerzet is mn post al zolang als een pagina op fok met 50 reacties.
ach jah, mensen die zeggen dat ze een hectische week hebben gehad terwijl ze 2 dagen cursus hebben gehad.quote:
Dude, join the club!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
misschien dat we daar nog meer aan hebben
als ik alle frustraties van die vent van alleen al vandaag hier neerzet is mn post al zolang als een pagina op fok met 50 reacties.
Had je maar met me moeten poolenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:59 schreef Logician het volgende:
Ik heb hoofdpijndie fles rose van gister was wellicht toch niet zo'n goed idee...
naisquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:03 schreef GilaMonyet het volgende:
Zo daar ben ik weer..
Die klant was echt zon ouwe zeikstraal á la de baron van bassie en adriaan
kon geen andere vergelijking bedenken
Maaar.. hij is positief de deur uit gegaan
Wat smeer je mensen aan?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:03 schreef GilaMonyet het volgende:
Zo daar ben ik weer..
Die klant was echt zon ouwe zeikstraal á la de baron van bassie en adriaan
kon geen andere vergelijking bedenken
Maaar.. hij is positief de deur uit gegaan
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:06 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Pindakaas, chocopasta, boter, kruidenboten
toch wel panda pindakaas ?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:06 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Pindakaas, chocopasta, kruidenboter
Wat voor kerels..?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:09 schreef debbie_19 het volgende:
OMG zitten hier gewoon de hele tijd allemaal kerels op kantoor waardoor ik niet kan Fokkenen nu zijn ze heeeeel even weg
awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:09 schreef debbie_19 het volgende:
OMG zitten hier gewoon de hele tijd allemaal kerels op kantoor waardoor ik niet kan Fokkenen nu zijn ze heeeeel even weg
mijn zus had x keer een 3 kilo pot nutella choco pasta uit Frankrijk meegenomen , binnen een maand op gemaaktquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:08 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Neuh![]()
Nutella want dat is gemaakt met echte hazelnoten!
Wuahhah droogheidquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
Oudtdt maar blijft leuk
[ afbeelding ]
Kan je na gaan wat voor impact die hazelnoten hebben!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:10 schreef Runx het volgende:
[..]
mijn zus had x keer een 3 kilo pot nutella choco pasta uit Frankrijk meegenomen , binnen een maand op gemaakt
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:12 schreef Olep het volgende:
[..]
Hoi mede-fokster die ook al weekend heeft
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
Oudtdt maar blijft leuk
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:16 schreef GilaMonyet het volgende:
Runx speciaal voor jou
http://www.grapheine.com/bombaytv/index.php?module=see&lang=uk&code=3e66408616c34f293bc8f8870d73a8a6
omgquote:
Matigquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
http://www.grapheine.com/bombaytv/index.php?module=see&lang=uk&code=88aa7c138ac770986ad230faced41f7e
OEh! heb ik wat gemist?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:24 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Jah uit het raam gooien
Dat is in vandaag
Hahaha probeer maar 1 zin per subtitle te doenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
http://www.grapheine.com/bombaytv/index.php?module=see&lang=uk&code=88aa7c138ac770986ad230faced41f7e
Ok, laatste poging:quote:
Lunchzequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:31 schreef Runx het volgende:
mede fokkers(sters) ik ga pauze houden lekkuh eten je weettoch... ik denk dat ik met een uurtje of anderhalf uurtje wel terug ben
, kan ik weer verder spammen.
tot strax![]()
![]()
p.s ik ga noodels eten lekkuh
Haha die is beterquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ok, laatste poging:
http://www.grapheine.com/bombaytv/index.php?module=see&lang=uk&code=97115aa10cbf89e4c8f82b51f1677f6d
Ik lig dubbel, maarja, je moet toch wat hequote:
oehw noodelsquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:31 schreef Runx het volgende:
mede fokkers(sters) ik ga pauze houden lekkuh eten je weettoch... ik denk dat ik met een uurtje of anderhalf uurtje wel terug ben
, kan ik weer verder spammen.
tot strax![]()
![]()
p.s ik ga noodels eten lekkuh
welke?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:35 schreef Logician het volgende:
En nog krijg ik die stomme smilies niet voor elkaar
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:40 schreef Logician het volgende:
[..]
I'm aaaaa suppeerrrrgirlllllllll tralalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
ok dat weet ik ook nietquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:38 schreef Logician het volgende:
[..]
het posticon door een andere smilie veranderen lukt me niet
Dat moet wel wat langer hoorquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:38 schreef GilaMonyet het volgende:
Nieuwe bombatyTV (totaal in inspiratie vandaag)
http://www.grapheine.com/bombaytv/index.php?module=see&lang=uk&code=16ae2916d61279e735b62094e08a66c0
Ik zie als post icon bij jou nu een andere staan, werkt dus gewoon?...quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:38 schreef Logician het volgende:
[..]
het posticon door een andere smilie veranderen lukt me niet
Nee.. Ja.. Nee.. Maar ik bedoel de onderstaande smilies kan je er ook inzetten,.,quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik zie als post icon bij jou nu een andere staan, werkt dus gewoon?...
hahahha!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat moet wel wat langer hoor
http://www.grapheine.com/bombaytv/index.php?module=see&lang=uk&code=5a6ca8662c6586902e238b4d14e330d1
Wat bedoel je nou, zoals hij nu voor die van mij staat?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:45 schreef Logician het volgende:
[..]
Nee.. Ja.. Nee.. Maar ik bedoel de onderstaande smilies kan je er ook inzetten,.,
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wat bedoel je nou, zoals hij nu voor die van mij staat?
( zou nu dus deze moeten zijn ->)
Ik zie er bij jou nu zo'n jank smile ding staan, dus WAT werkt er nou precies niet?quote:
Inderdaad die bling blingquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:51 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
AHAHAHAHAHHAHAHA Die bling bling
* Dr.Droxz start photoshop opquote:
Ik kan alleen de standaard smilies invoeren daarbovenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik zie er bij jou nu zo'n jank smile ding staan, dus WAT werkt er nou precies niet?
Jaquote:
thx for the info... mental image enzquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:56 schreef debbie_19 het volgende:
En nu ga ik ff plassen..en cup a soup pakken
Succesquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:56 schreef debbie_19 het volgende:
En nu ga ik ff plassen..en cup a soup pakken
Graag gedaan, maar ben nog niet geweestquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:58 schreef Logician het volgende:
[..]
thx for the info... mental image enz
We hebben je gemistquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:55 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja![]()
denk trouwens dat ik de middag hier op het werk wel uit kan zingen
Tjah lastigquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:59 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Graag gedaan, maar ben nog niet geweestheb geen zin om op te staan
Voel me ineens ietsies beter, dus ikhoop dat dat zo blijftquote:
Ja mooi maak het nog ff erger... beentjes samengeperst over elkaar opmerking maar enzoooquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:59 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Graag gedaan, maar ben nog niet geweestheb geen zin om op te staan
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:00 schreef Logician het volgende:
[..]
Ja mooi maak het nog ff erger... beentjes samengeperst over elkaar opmerking maar enzooo
Tot laterquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:03 schreef Logician het volgende:![]()
Ik ga maar eens douchen/aankleden/ontbijten etc.............
tot later![]()
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:59 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Voel me ineens ietsies beter, dus ikhoop dat dat zo blijft
Die hond moet nog een joint en een bril denk ik... meer suggesties?quote:
Krijg ik daar een reactie "leuk man!" wtf heb ik daar nou aan, ik doe ook maar mijn bestquote:
Sommige mensen zijn echt te serieus op fok!quote:
Bier en Tieten!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Die hond moet nog een joint en een bril denk ik... meer suggesties?
Serieus en FOK!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn echt te serieus op fok!
Dat vind ik dan wel weer grappigquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn echt te serieus op fok!
quote:
Ik zit op de fotovakschoolquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:22 schreef Moozzie het volgende:
[..]
School![]()
Waarom
wat voor studie?
Heeft iedereen lekker weekend ga jij naar school
Neu het gaat wel, dus ik blijf dan toch maar werkenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:27 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Nog niet naar huis?
Niet dat ik dat niet erg vind hoor!!
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:29 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Neu het gaat wel, dus ik blijf dan toch maar werken
Om leren op te gaan met een fototoestel. Ik wist niet dat vrouwen daar een studie voor moesten volgen. is toch gewoon om een knopje drukkenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:25 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik zit op de fotovakschoolen tja ik ben het gewend, maar ik kan nu niet echt zeggen dat ik er zin in heb
maar ja heb assessment morgen dus ik moet wel anders krijg ik geen studiepunten
Denk maar wat jij wiltquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:30 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Om leren op te gaan met een fototoestel. Ik wist niet dat vrouwen daar een studie voor moesten volgen. is toch gewoon om een knopje drukken
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:30 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Om leren op te gaan met een fototoestel. Ik wist niet dat vrouwen daar een studie voor moesten volgen. is toch gewoon om een knopje drukken
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:31 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
So you think you got an evil mind? Well i'll tell ya honey...
Laat maar lullenquote:
Tjah ik krijg ook geen verdere uitlegquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Laat maar lullen
Wij weten wel beter.
Is ook nie nodig.. het is vrijdag dus we doen rustig aanquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:33 schreef Runx het volgende:
Hoi ik ben er weernog niet eens een nieuwe grtopjw topic , shame on you guy's
Hoe kunnen we het topic nou vol krijgen zonder jouquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:33 schreef Runx het volgende:
Hoi ik ben er weernog niet eens een nieuwe grtopjw topic , shame on you guy's
Google is your friendquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:34 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Tjah ik krijg ook geen betere uitleg
Eetse enne.. fijn weekendquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Google is your friend
Ik ben lunchen... dan een half uurtje zitten ,en weekend!
Google en ik hebben wel eens een menings verschilquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Google is your friend
Enschede , lees dan ook mijn geweldige bio ook even doorquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:37 schreef Moozzie het volgende:
Waar komt Runxie eigenlijk vandaan?
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Google is your friend
het is geen grolsch bier dus hoef ik het niet , wat de boer nie kent dat fret die niet !quote:
Was ff cup a soup pakkenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Laat maar lullen
Wij weten wel beter.
Welkom allochtoonse tukkerquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:40 schreef Runx het volgende:
ik ben een allochtoonse tukkerzeggen ze '
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:41 schreef GilaMonyet het volgende:
Mijn kansloze hond creatie
[ afbeelding ]
Laat Moozzie maar onwetend achter...quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:41 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Was ff cup a soup pakken![]()
Idd Droxz
jij kan gedachten lezenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:43 schreef GilaMonyet het volgende:
Wats up met iedereen die 3x achter elkaar posts.. schande je kan editen hoor!
Daar ben ik te lui voorquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:43 schreef GilaMonyet het volgende:
Wats up met iedereen die 3x achter elkaar posts.. schande je kan editen hoor!
oké jij je zinquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:40 schreef Runx het volgende:
[..]
het is geen grolsch bier dus hoef ik het niet , wat de boer nie kent dat fret die niet !
fok en snel gaat niet samenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:45 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Daar ben ik te lui voor
Berichten Quoten gaat sneller en is makkelijker...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |