Zat ik laatst lekker een potje oldschool mario te spelen, jeweetsch, ben ik éindelijk bij die eindbaas aangekomen die ik al de hele week wilde verslaan, tref ik dit aan;
![]()
Nou, ik had natuurlijk al gegeten en gedronken, want dat hoort helemaal niet zo

Ik besloot vervolgens maar eens wat moderners te halen. Dus ik naar de supermarkt he, want daar kun je alles kopen! Loop ik naar zo'n figuur toe die daar vakken aan het vullen is, en vraag hem om een moderne spelcomputer. Want Mario begint te vervelen! De vakkenvuller in kwestie wist mij te vertellen dat die niet werden verkocht in de supermarkt. Daar was ik natuurlijk niet blij mee! Vol overtuiging vertelde ik hem dat hij er dan maar voor moest zorgen dat ze verkocht werden. Heb natuurlijk geen zin om naar de Bart Smit te lopen, da's 6 winkels verderop namelijk. Meneer zou zijn baas erbij halen. Prima, misschien komen we er dan uit!

En jahoor, ik knipper eenmaal met m'n ogen en ik zie dit voor me;
![]()
Uit pure ellende ben ik dan toch maar wel naar de Bart Smit gelopen, en een splinternieuwe Xbox 360 gehaald

Hier zat ook nog een gratis spel bij! Dat leek me wel wat! Eenmaal thuis gekomen maak ik de verpakking open, trek zo snel mogelijk die Xbox eruit, sluit hem op de TV aan, en werp vervolgens een blik op het gratis bijgeleverde spel;
![]()
Klacht: Ik kom die baas steeds tegen
Klacht2: Ik weet nog steeds niet wie het is
Klacht3: Het is nog veel te vroeg

Samenvatting: