quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:18 schreef GilaMonyet het volgende:
Pfft loosheid,
Komt collega naar me toe of ik een afspraak kan overnemen om 11:30..
Want ze heeft wat anders te doen ofzo..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
oppertunitie!
scoren!Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:22 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
DE lay-out, leer eens Nederland ofzo![]()
[..]
Jah de reden was omdat ik die andere klant ook binnen had gehaald en ze was te nerveusquote:
Matig.... erg matig Tinuz.... ga eens wat beter je best doen...quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:17 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Smmmmmmmmmmmmmmmeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerig!
quote:
Lolquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:29 schreef Runx het volgende:
met die radio lukt me niet te connecten lol , ik ben noobanders wou ik wel een Grtdojw radio maken
gewoon hard zijn je bent toch een echte man met borsthaar ?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:30 schreef GilaMonyet het volgende:
Mensen ik ben er weer van tussen..
Wish me luck schijnt wel lastig persoon te zijn dit..![]()
![]()
![]()
![]()
trechteren! deal closen.. en open vragen stellenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:30 schreef GilaMonyet het volgende:
Mensen ik ben er weer van tussen..
Wish me luck schijnt wel lastig persoon te zijn dit..![]()
![]()
![]()
![]()
Of vragen of ze wat opener wil zijnquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
trechteren! deal closen.. en open vragen stellen
gaan we weer met spullen gooien?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:35 schreef Crazy-M het volgende:
zo, 2 uur lang geen internet gehad maar werkt weer.
en die collega ....
die vliegt dadelijk echt naar buiten als het aan mij ligt.
Nee met collega'squote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:36 schreef draculettetje het volgende:
[..]
gaan we weer met spullen gooien?
nee met collega.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:36 schreef draculettetje het volgende:
[..]
gaan we weer met spullen gooien?
ik ook niet zit hier helemaal alleenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:38 schreef draculettetje het volgende:
[..]
die heb ik hier niet bij de hand
waarom zoveel moeite doen om die gast uit de raam te gooien? voer die gast gewoon wat pado's dan denkt die vanzelf wel dat die kan vliegenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee met collega.
echt een ophopping van frustraties vandaag tegen die vent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |