Had je ook geen stage hoeven lopenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:49 schreef Runx het volgende:
[..]
ja anders zat ik nu niet hier , zat ik nu tussen de kamelen ...
Dan was je nu een officiele kamelen rijder of bestuurderquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:49 schreef Runx het volgende:
[..]
ja anders zat ik nu niet hier , zat ik nu tussen de kamelen ...
quote:
Wat is dit iedereen eerder vrij...quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:55 schreef tripack het volgende:
mensen ik ben klaar met printen en inbinden... ik ben er vandoorff naar die mooie stad achter de duinen
![]()
mazzel
ps. je echt merken dat het vrijdag is
jij doet mijn werkquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:55 schreef tripack het volgende:
mensen ik ben klaar met printen en inbinden... ik ben er vandoorff naar die mooie stad achter de duinen
![]()
mazzel
ps. je echt merken dat het vrijdag is
nee niet eens vrij.. ga daarna weer naar me werkquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:56 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Wat is dit iedereen eerder vrij...
Doei Tripack
weet van niks ik ben nog steeds om 16:30 vrijquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:56 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Wat is dit iedereen eerder vrij...
Doei Tripack
[KLB] Wie is die baas toch steeds?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:56 schreef Olep het volgende:
Weekend is voor bazen
Ah, dan zit ik allang in de kroegquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:57 schreef Runx het volgende:
[..]
weet van niks ik ben nog steeds om 16:30 vrij
Ohw..quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:56 schreef tripack het volgende:
[..]
nee niet eens vrij.. ga daarna weer naar me werk
krijg je van de rammedan hehquote:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
krijg je van de rammedan heh
nou laat ik wel vertellen dat ik nog niet gegeten heb vandaag. dus ik weet ongeveer wel hoe men dat ervaartquote:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:59 schreef Runx het volgende:
zo nog 30 post's te gaan dan heb ik mijn doel deze dag weer bereikt
Welkom terugquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:01 schreef debbie_19 het volgende:
Ik was ff tijdelijk weg weer voor de verandering
Hoelang ben je onderweg van werk naar huis..quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:03 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik moet nog tot 18:30 vandaag en dan nog terug naar huis
met mazzel een uurtjequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:04 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Hoelang ben je onderweg van werk naar huis..
(Lees: Hoeveel KM of Van waar naar waar)
Lekker dan..quote:
*medelijden heeftquote:
ha kwaliteitsuser!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:08 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
*medelijden heeft
* Sm0keZ werkt tot 14:15
* Sm0keZ gaat dan naar huis
* Sm0keZ gaat dan ff een uurtje pitten en douchen
* Sm0keZ is dan uiterlijk om half5 in de kroeg
* GilaMonyet jaloers op Sm0keZ isquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:08 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
*medelijden heeft
* Sm0keZ werkt tot 14:15
* Sm0keZ gaat dan naar huis
* Sm0keZ gaat dan ff een uurtje pitten en douchen
* Sm0keZ is dan uiterlijk om half5 in de kroeg
GAST!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:08 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
*medelijden heeft
* Sm0keZ swaffeld tot 14:15
* Sm0keZ gaat dan naar de heumeux kont-bonk wedstrijd
* Sm0keZ gaat dan ff een uurtje kringrukken en bukkake
* Sm0keZ is dan uiterlijk om half5 in de kroeg "mijn open aarsje"
Jep!!!!!!!!quote:
Zo mag ik het horenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jep!!!!!!!!
Djeez, ik heb me een partij geen zin meer.......
Moet nog tot half 3, a 3 uur!
Ej Chris Bremer, nou heb ik nog veeeeeeeeul minder zin ja!quote:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ej Chris Bremer, nou heb ik heeeeel veeeeeeeeul zin in jou!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't think, be sure!
jij verneukt het lay-outquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:17 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Smmmmmmmmmmmmmmmeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |