Had je ook geen stage hoeven lopenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:49 schreef Runx het volgende:
[..]
ja anders zat ik nu niet hier , zat ik nu tussen de kamelen ...
Dan was je nu een officiele kamelen rijder of bestuurderquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:49 schreef Runx het volgende:
[..]
ja anders zat ik nu niet hier , zat ik nu tussen de kamelen ...
quote:
Wat is dit iedereen eerder vrij...quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:55 schreef tripack het volgende:
mensen ik ben klaar met printen en inbinden... ik ben er vandoorff naar die mooie stad achter de duinen
![]()
mazzel
ps. je echt merken dat het vrijdag is
jij doet mijn werkquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:55 schreef tripack het volgende:
mensen ik ben klaar met printen en inbinden... ik ben er vandoorff naar die mooie stad achter de duinen
![]()
mazzel
ps. je echt merken dat het vrijdag is
nee niet eens vrij.. ga daarna weer naar me werkquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:56 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Wat is dit iedereen eerder vrij...
Doei Tripack
weet van niks ik ben nog steeds om 16:30 vrijquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:56 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Wat is dit iedereen eerder vrij...
Doei Tripack
[KLB] Wie is die baas toch steeds?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:56 schreef Olep het volgende:
Weekend is voor bazen
Ah, dan zit ik allang in de kroegquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:57 schreef Runx het volgende:
[..]
weet van niks ik ben nog steeds om 16:30 vrij
Ohw..quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:56 schreef tripack het volgende:
[..]
nee niet eens vrij.. ga daarna weer naar me werk
krijg je van de rammedan hehquote:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
krijg je van de rammedan heh
nou laat ik wel vertellen dat ik nog niet gegeten heb vandaag. dus ik weet ongeveer wel hoe men dat ervaartquote:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:59 schreef Runx het volgende:
zo nog 30 post's te gaan dan heb ik mijn doel deze dag weer bereikt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |