Ik zie als post icon bij jou nu een andere staan, werkt dus gewoon?...quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:38 schreef Logician het volgende:
[..]
het posticon door een andere smilie veranderen lukt me niet
Nee.. Ja.. Nee.. Maar ik bedoel de onderstaande smilies kan je er ook inzetten,.,quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik zie als post icon bij jou nu een andere staan, werkt dus gewoon?...
hahahha!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat moet wel wat langer hoor
http://www.grapheine.com/bombaytv/index.php?module=see&lang=uk&code=5a6ca8662c6586902e238b4d14e330d1
Wat bedoel je nou, zoals hij nu voor die van mij staat?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:45 schreef Logician het volgende:
[..]
Nee.. Ja.. Nee.. Maar ik bedoel de onderstaande smilies kan je er ook inzetten,.,
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wat bedoel je nou, zoals hij nu voor die van mij staat?
( zou nu dus deze moeten zijn ->)
Ik zie er bij jou nu zo'n jank smile ding staan, dus WAT werkt er nou precies niet?quote:
Inderdaad die bling blingquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:51 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
AHAHAHAHAHHAHAHA Die bling bling
* Dr.Droxz start photoshop opquote:
Ik kan alleen de standaard smilies invoeren daarbovenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik zie er bij jou nu zo'n jank smile ding staan, dus WAT werkt er nou precies niet?
Jaquote:
thx for the info... mental image enzquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:56 schreef debbie_19 het volgende:
En nu ga ik ff plassen..en cup a soup pakken
Succesquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:56 schreef debbie_19 het volgende:
En nu ga ik ff plassen..en cup a soup pakken
Graag gedaan, maar ben nog niet geweestquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:58 schreef Logician het volgende:
[..]
thx for the info... mental image enz
We hebben je gemistquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:55 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja![]()
denk trouwens dat ik de middag hier op het werk wel uit kan zingen
Tjah lastigquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:59 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Graag gedaan, maar ben nog niet geweestheb geen zin om op te staan
Voel me ineens ietsies beter, dus ikhoop dat dat zo blijftquote:
Ja mooi maak het nog ff erger... beentjes samengeperst over elkaar opmerking maar enzoooquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:59 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Graag gedaan, maar ben nog niet geweestheb geen zin om op te staan
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:00 schreef Logician het volgende:
[..]
Ja mooi maak het nog ff erger... beentjes samengeperst over elkaar opmerking maar enzooo
Tot laterquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:03 schreef Logician het volgende:![]()
Ik ga maar eens douchen/aankleden/ontbijten etc.............
tot later![]()
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:59 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Voel me ineens ietsies beter, dus ikhoop dat dat zo blijft
Die hond moet nog een joint en een bril denk ik... meer suggesties?quote:
Krijg ik daar een reactie "leuk man!" wtf heb ik daar nou aan, ik doe ook maar mijn bestquote:
Sommige mensen zijn echt te serieus op fok!quote:
Bier en Tieten!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Die hond moet nog een joint en een bril denk ik... meer suggesties?
Serieus en FOK!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn echt te serieus op fok!
Dat vind ik dan wel weer grappigquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn echt te serieus op fok!
quote:
Ik zit op de fotovakschoolquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:22 schreef Moozzie het volgende:
[..]
School![]()
Waarom
wat voor studie?
Heeft iedereen lekker weekend ga jij naar school
Neu het gaat wel, dus ik blijf dan toch maar werkenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:27 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Nog niet naar huis?
Niet dat ik dat niet erg vind hoor!!
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:29 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Neu het gaat wel, dus ik blijf dan toch maar werken
Om leren op te gaan met een fototoestel. Ik wist niet dat vrouwen daar een studie voor moesten volgen. is toch gewoon om een knopje drukkenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:25 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik zit op de fotovakschoolen tja ik ben het gewend, maar ik kan nu niet echt zeggen dat ik er zin in heb
maar ja heb assessment morgen dus ik moet wel anders krijg ik geen studiepunten
Denk maar wat jij wiltquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:30 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Om leren op te gaan met een fototoestel. Ik wist niet dat vrouwen daar een studie voor moesten volgen. is toch gewoon om een knopje drukken
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:30 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Om leren op te gaan met een fototoestel. Ik wist niet dat vrouwen daar een studie voor moesten volgen. is toch gewoon om een knopje drukken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't think, be sure!
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:31 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
So you think you got an evil mind? Well i'll tell ya honey...
Laat maar lullenquote:
Tjah ik krijg ook geen verdere uitlegquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Laat maar lullen
Wij weten wel beter.
Is ook nie nodig.. het is vrijdag dus we doen rustig aanquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:33 schreef Runx het volgende:
Hoi ik ben er weernog niet eens een nieuwe grtopjw topic , shame on you guy's
Hoe kunnen we het topic nou vol krijgen zonder jouquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:33 schreef Runx het volgende:
Hoi ik ben er weernog niet eens een nieuwe grtopjw topic , shame on you guy's
Google is your friendquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:34 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Tjah ik krijg ook geen betere uitleg
Eetse enne.. fijn weekendquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Google is your friend
Ik ben lunchen... dan een half uurtje zitten ,en weekend!
Google en ik hebben wel eens een menings verschilquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Google is your friend
Enschede , lees dan ook mijn geweldige bio ook even doorquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:37 schreef Moozzie het volgende:
Waar komt Runxie eigenlijk vandaan?
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Google is your friend
het is geen grolsch bier dus hoef ik het niet , wat de boer nie kent dat fret die niet !quote:
Was ff cup a soup pakkenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Laat maar lullen
Wij weten wel beter.
Welkom allochtoonse tukkerquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:40 schreef Runx het volgende:
ik ben een allochtoonse tukkerzeggen ze '
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:41 schreef GilaMonyet het volgende:
Mijn kansloze hond creatie
[ afbeelding ]
Laat Moozzie maar onwetend achter...quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:41 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Was ff cup a soup pakken![]()
Idd Droxz
jij kan gedachten lezenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:43 schreef GilaMonyet het volgende:
Wats up met iedereen die 3x achter elkaar posts.. schande je kan editen hoor!
Daar ben ik te lui voorquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:43 schreef GilaMonyet het volgende:
Wats up met iedereen die 3x achter elkaar posts.. schande je kan editen hoor!
oké jij je zinquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:40 schreef Runx het volgende:
[..]
het is geen grolsch bier dus hoef ik het niet , wat de boer nie kent dat fret die niet !
fok en snel gaat niet samenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:45 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Daar ben ik te lui voor
Berichten Quoten gaat sneller en is makkelijker...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |