Gewoon even je resolutie van je beeldscherm bekijken en die heer neerzetten, ik kan het alleen niet voor je doen helaas, weinig kennis met photoshopquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:18 schreef roel1204 het volgende:
Thanks, vind het zelf ook een hele coole foto met die glimlach en zijn flapperend oortje
Hij past nu wel al op het scherm ja, maarja.. weet ook niet wat de afmetingen precies moeten zijn voor een wallpaper
Thanks voor de tip, zal hem daar ook nog eens postenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:21 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Alvast zonder digits,
[ afbeelding ]
Ik zou je foto met verhaaltje ook hier posten,
Bewerkte userfoto's #52
Daar zitten veel vaste fotoshoppers.
Das een goeiequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:24 schreef Bertje.Monobrauw het volgende:
Als het een wallpaper moet worden, dan zal de foto toch iets groter moeten zijn voor een mooie kwaliteit. Ik wil er best iets van maken, maar ik niet precies wat je wil. Moet alleen de achtergrond weg? Moet de auto weg? En wat wil je als achtergrond hebben etc.
US is geen optie, het spijt me. Wij doen enkel aan userfoto'squote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:21 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Alvast zonder digits,
[ afbeelding ]
Ik zou je foto met verhaaltje ook hier posten,
Bewerkte userfoto's #52
Daar zitten veel vaste fotoshoppers.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:32 schreef MASD het volgende:
Ik vind de foto zoals hij is al heel mooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |