Ik zit op de fotovakschoolquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:22 schreef Moozzie het volgende:
[..]
School![]()
Waarom
wat voor studie?
Heeft iedereen lekker weekend ga jij naar school
Neu het gaat wel, dus ik blijf dan toch maar werkenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:27 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Nog niet naar huis?
Niet dat ik dat niet erg vind hoor!!
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:29 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Neu het gaat wel, dus ik blijf dan toch maar werken
Om leren op te gaan met een fototoestel. Ik wist niet dat vrouwen daar een studie voor moesten volgen. is toch gewoon om een knopje drukkenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:25 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik zit op de fotovakschoolen tja ik ben het gewend, maar ik kan nu niet echt zeggen dat ik er zin in heb
maar ja heb assessment morgen dus ik moet wel anders krijg ik geen studiepunten
Denk maar wat jij wiltquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:30 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Om leren op te gaan met een fototoestel. Ik wist niet dat vrouwen daar een studie voor moesten volgen. is toch gewoon om een knopje drukken
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:30 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Om leren op te gaan met een fototoestel. Ik wist niet dat vrouwen daar een studie voor moesten volgen. is toch gewoon om een knopje drukken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't think, be sure!
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:31 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
So you think you got an evil mind? Well i'll tell ya honey...
Laat maar lullenquote:
Tjah ik krijg ook geen verdere uitlegquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Laat maar lullen
Wij weten wel beter.
Is ook nie nodig.. het is vrijdag dus we doen rustig aanquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:33 schreef Runx het volgende:
Hoi ik ben er weernog niet eens een nieuwe grtopjw topic , shame on you guy's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |