Ik zie als post icon bij jou nu een andere staan, werkt dus gewoon?...quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:38 schreef Logician het volgende:
[..]
het posticon door een andere smilie veranderen lukt me niet
Nee.. Ja.. Nee.. Maar ik bedoel de onderstaande smilies kan je er ook inzetten,.,quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik zie als post icon bij jou nu een andere staan, werkt dus gewoon?...
hahahha!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat moet wel wat langer hoor
http://www.grapheine.com/bombaytv/index.php?module=see&lang=uk&code=5a6ca8662c6586902e238b4d14e330d1
Wat bedoel je nou, zoals hij nu voor die van mij staat?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:45 schreef Logician het volgende:
[..]
Nee.. Ja.. Nee.. Maar ik bedoel de onderstaande smilies kan je er ook inzetten,.,
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wat bedoel je nou, zoals hij nu voor die van mij staat?
( zou nu dus deze moeten zijn ->)
Ik zie er bij jou nu zo'n jank smile ding staan, dus WAT werkt er nou precies niet?quote:
Inderdaad die bling blingquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:51 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
AHAHAHAHAHHAHAHA Die bling bling
* Dr.Droxz start photoshop opquote:
Ik kan alleen de standaard smilies invoeren daarbovenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik zie er bij jou nu zo'n jank smile ding staan, dus WAT werkt er nou precies niet?
Jaquote:
thx for the info... mental image enzquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:56 schreef debbie_19 het volgende:
En nu ga ik ff plassen..en cup a soup pakken
Succesquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:56 schreef debbie_19 het volgende:
En nu ga ik ff plassen..en cup a soup pakken
Graag gedaan, maar ben nog niet geweestquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:58 schreef Logician het volgende:
[..]
thx for the info... mental image enz
We hebben je gemistquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:55 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja![]()
denk trouwens dat ik de middag hier op het werk wel uit kan zingen
Tjah lastigquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:59 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Graag gedaan, maar ben nog niet geweestheb geen zin om op te staan
Voel me ineens ietsies beter, dus ikhoop dat dat zo blijftquote:
Ja mooi maak het nog ff erger... beentjes samengeperst over elkaar opmerking maar enzoooquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:59 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Graag gedaan, maar ben nog niet geweestheb geen zin om op te staan
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:00 schreef Logician het volgende:
[..]
Ja mooi maak het nog ff erger... beentjes samengeperst over elkaar opmerking maar enzooo
Tot laterquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:03 schreef Logician het volgende:![]()
Ik ga maar eens douchen/aankleden/ontbijten etc.............
tot later![]()
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:59 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Voel me ineens ietsies beter, dus ikhoop dat dat zo blijft
Die hond moet nog een joint en een bril denk ik... meer suggesties?quote:
Krijg ik daar een reactie "leuk man!" wtf heb ik daar nou aan, ik doe ook maar mijn bestquote:
Sommige mensen zijn echt te serieus op fok!quote:
Bier en Tieten!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Die hond moet nog een joint en een bril denk ik... meer suggesties?
Serieus en FOK!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn echt te serieus op fok!
Dat vind ik dan wel weer grappigquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 13:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn echt te serieus op fok!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |