ruilen met collega van droxz?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee met collega.
echt een ophopping van frustraties vandaag tegen die vent.
misschien dat we daar nog meer aan hebbenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:44 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ruilen met collega van droxz?
arme jijquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
misschien dat we daar nog meer aan hebben
als ik alle frustraties van die vent van alleen al vandaag hier neerzet is mn post al zolang als een pagina op fok met 50 reacties.
ach jah, mensen die zeggen dat ze een hectische week hebben gehad terwijl ze 2 dagen cursus hebben gehad.quote:
Dude, join the club!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
misschien dat we daar nog meer aan hebben
als ik alle frustraties van die vent van alleen al vandaag hier neerzet is mn post al zolang als een pagina op fok met 50 reacties.
Had je maar met me moeten poolenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 11:59 schreef Logician het volgende:
Ik heb hoofdpijndie fles rose van gister was wellicht toch niet zo'n goed idee...
naisquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:03 schreef GilaMonyet het volgende:
Zo daar ben ik weer..
Die klant was echt zon ouwe zeikstraal á la de baron van bassie en adriaan
kon geen andere vergelijking bedenken
Maaar.. hij is positief de deur uit gegaan
Wat smeer je mensen aan?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:03 schreef GilaMonyet het volgende:
Zo daar ben ik weer..
Die klant was echt zon ouwe zeikstraal á la de baron van bassie en adriaan
kon geen andere vergelijking bedenken
Maaar.. hij is positief de deur uit gegaan
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:06 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Pindakaas, chocopasta, boter, kruidenboten
toch wel panda pindakaas ?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:06 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Pindakaas, chocopasta, kruidenboter
Wat voor kerels..?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:09 schreef debbie_19 het volgende:
OMG zitten hier gewoon de hele tijd allemaal kerels op kantoor waardoor ik niet kan Fokkenen nu zijn ze heeeeel even weg
awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:09 schreef debbie_19 het volgende:
OMG zitten hier gewoon de hele tijd allemaal kerels op kantoor waardoor ik niet kan Fokkenen nu zijn ze heeeeel even weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |