Serieus, ik vind zo'n aarsgewei echt een afknapperquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou ja ik vindt tatoos op de onderrug op zich ook wel geil, dus maakt een kontsnor ook niet meer uit
ja als het over iemand zn moeder gaat is ie gelijk welkom heh!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:35 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Deze man is welkom hier, hij begrijp het meteen!
Was dat een poging tot humor, hoop het niet he?quote:
Voorlopig ben ik nog steeds op het werk hoor en ik ben nog niet ziek thuis geweest dit jaar dus pleasequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:35 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Maar wij als echte eindbazen werken gewoon door, verzuimkoningin!
Je hoeft ons niet alles te vertellen hoor...quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:35 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Maar ik als echte aarsridder "werk" gewoon door, verzuimkoningin!
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je hoeft ons niet alles te vertellen hoor...
Deal!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:39 schreef debbie_19 het volgende:
En ik heb hier ff geen zin in vandaag, dus daarom zei ik al..zeg ik niks meer![]()
Bedankt voor je inzet dan maar!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:39 schreef debbie_19 het volgende:
En ik heb hier ff geen zin in vandaag, dus daarom zei ik al..zeg ik niks meer![]()
dat kan lekker niet , ik heb je mond open gemaaktquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:39 schreef debbie_19 het volgende:
hebben we je gekwetst ?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:45 schreef debbie_19 het volgende:
Nou laat ik het dan zo zeggen Runx..ik ga in ieder geval verder niet meer op jullie inanders dan word ik straks echt boos terwijl het nergens voor nodig is
Ik wacht wel op andere mensjes
Ik doe toch redelijk normaal de laatste tijd, of ben ik weer vaag bezig ofzo?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:45 schreef debbie_19 het volgende:
Nou laat ik het dan zo zeggen Runx..ik ga in ieder geval verder niet meer op jullie inanders dan word ik straks echt boos terwijl het nergens voor nodig is
nee ik was vaag bezig , tja krijg je ervan als je je koffie nog niet op hebt en gaat postenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik doe toch redelijk normaal de laatste tijd, of ben ik weer vaag bezig ofzo?
nee ik voel me gewoon niet lekker en dan ben ik prikkelbaarquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
snap je nu misschien een beetje wat ik gister bedoeldequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:45 schreef debbie_19 het volgende:
Ik maakte grapje, als jij het gewoon gelijk had uitgelegd was ik gestoptquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:49 schreef draculettetje het volgende:
[..]
snap je nu misschien een beetje wat ik gister bedoelde
GVD die zijn wel werelds droxz !! die ga ik bestellen! alleen hebben ze er geen 0,5 liters van ?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
Bevroren bierglazen!
Hebben jullie nog ergens "gadgets" die je moet zien/moet hebben?
Doe dat dan ook niet!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:47 schreef Runx het volgende:
[..]
nee ik was vaag bezig , tja krijg je ervan als je je koffie nog niet op hebt en gaat posten
dat gaan we regelen sm0kezquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:49 schreef Sm0keZ het volgende:
HAHAHA![]()
![]()
Mag ik julile vragen deze pagina de rest van de dag open te houden?http://www.bestactever.com/
![]()
![]()
Het is om Rick Astley te laten winnen voor de MTV awards![]()
zij maken nu toch ook grapjes?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:49 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik maakte grapje, als jij het gewoon gelijk had uitgelegd was ik gestopt
Dus ik geef het gelijk aanquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:51 schreef draculettetje het volgende:
[..]
zij maken nu toch ook grapjes?
maar goed beide geen zin in deze discussie denk ik
Ik zie het al voor me maandag:quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:49 schreef Sm0keZ het volgende:
HAHAHA![]()
![]()
Mag ik julile vragen deze pagina de rest van de dag open te houden?http://www.bestactever.com/
![]()
![]()
Het is om Rick Astley te laten winnen voor de MTV awards![]()
Rick PWNZ!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me maandag:
systembeheerder: Ej droxz, wtf heb jij vrijdag gedaan, je staat eerste met internetgebruik man!
ik: Ja man, Rick Astley moet winnen, jeweetssssss!
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:55 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Jah de klant was te vroeg!
Maar hij komt hier zaken doen
nais jongequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:55 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
deed ik gister op mijn manier ookquote:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:55 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Mijn vader luistert die vaak..onze vroegere hond werd helemaal gek als hij dat nummer hoordequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:01 schreef Runx het volgende:
ike nu Animals - The House Of The Rising Sun luisteren echt te vette nummer
toch apart he hoe honden ergens op kunnen reageren!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:02 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Mijn vader luistert die vaak..onze vroegere hond werd helemaal gek als hij dat nummer hoorde
ja iddquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:03 schreef draculettetje het volgende:
[..]
toch apart he hoe honden ergens op kunnen reageren!
ABC gekke aap Always Be Closing!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:55 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
wat dan?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:03 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Inderdaad! Volgens mij niet, dat is wel jammer!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
GVD die zijn wel werelds droxz !! die ga ik bestellen! alleen hebben ze er geen 0,5 liters van ?
Ja das echt apart. De hond die ze nu hebben probeert altijd de mensen op tv te bijten..en als hij echt mensen tegenkomt doet hij niksquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:03 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Haha jeweetsquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ABC gekke aap Always Be Closing!
ha ha ook een vreemde aktie jaquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:05 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja das echt apart. De hond die ze nu hebben probeert altijd de mensen op tv te bijten..en als hij echt mensen tegenkomt doet hij niks
Hoe oud is Ronja dan?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:07 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha ook een vreemde aktie ja
ik had het van de week ook met ronja (al weet ik niet meer of ik dat hier eigenlijk al heb verteld)
ik moest nog even de rolstoel uit de auto halen, maar zij is gewend om in de bench te gaan als ze niet mee mag, maar ja die 5 minuten kon ze wel even alleen zijn dacht ik
en ze bleef maar blaffen en janken en toen ik binnen kwam werd ik begroet alsof ik jaren weg was
vanmorgen toen ik naar de huisarts was haar ook uit de bench gelaten maar dat ging helemaal goed!
Mogguh Crazy-Mquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:08 schreef Crazy-M het volgende:
GRRRR,
er vliegt hier dadelijk ee ncollega uit het raam naar buiten, en dat terwijl de raam nog dicht is
huh, weet je het zeker?quote:
nee Rickquote:
Weet je het zeker?quote:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:09 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Goeie morgen debbie![]()
Hoe is het met je neus
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:05 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Haha jeweets!
Hoe staat et met jouw Barra?
LOLquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee Rick
ps. heb het op 3 pcs lopen hier haha
positief denken je hebt bijna weekendquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:08 schreef Crazy-M het volgende:
GRRRR,
er vliegt hier dadelijk ee ncollega uit het raam naar buiten, en dat terwijl de raam nog dicht is
Aha, lekkere regel dag dusquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
druk met afspraken scoren en deals doen
Zoiets jaquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:12 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Aan de laatste 2 smileys te zien loopt het met bakken uit je neus
Aha jij bent een officiele printer bestuurderquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:12 schreef Runx het volgende:
ik heb vandaag echt niks te doen , volgens mij printen mensen niet veel op vrijdagen
quote:
yep ik ben de printerman ,Hij print sneller dan zijn schaduw...quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:13 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Aha jij bent een officiele printer bestuurder
Lolquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:14 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
[ afbeelding ] kan je je neus in snuiten.. ik zocht gewoon op tissue
WL, zet het 10 keer per PC openquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee Rick
ps. heb het op 3 pcs lopen hier haha
Gaat best snelquote:Thanks! You've voted for Rick 11346 times.
To help Rick win, leave this page open for as long as possible, it will vote five times every two seconds.
Les gehad van lucky luke?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:14 schreef Runx het volgende:
[..]
yep ik ben de printerman ,Hij print sneller dan zijn schaduw...
Echt waarquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:14 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Sure Barra..quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:14 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Die kwam bij mij vroeger ook wel eens langs!quote:
waar ga je heen ?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:17 schreef Leanne het volgende:
mogge lekkere mensen![]()
IK GA EEN WEEKEND WEG en ik ben zo blij erom
jeeeeeeejjjeeejjj
jeejjjj
Leannequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:17 schreef Leanne het volgende:
jeeeeeeejjjeeejjj
jeejjjj
En wij maar werkenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:17 schreef Leanne het volgende:
jeeeeeeejjjeeejjj
jeejjjj
Waar ga jij heen danquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:17 schreef Leanne het volgende:
jeeeeeeejjjeeejjj
jeejjjj
Hahaquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:18 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Die kwam bij mij vroeger ook wel eens langs!
Leg ik zo'n tand onder m'n kussen, word ik wakker, ligt er een kleurentoner onder m'n kussen
pssst ...het is een negerquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:19 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Serieus
Ik ben zo jaloers ik heb de printerfee altijd al willen zien
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:19 schreef draculettetje het volgende:
ik ben even aan het bellen en jullie zijn echt snel!
ha Moozzie!
ow en debbie ronja is nu 7 maanden
Lol te grappigquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:18 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Die kwam bij mij vroeger ook wel eens langs!
Leg ik zo'n tand onder m'n kussen, word ik wakker, ligt er een kleurentoner onder m'n kussen
Hey draculettetjequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:19 schreef draculettetje het volgende:
ik ben even aan het bellen en jullie zijn echt snel!
ha Moozzie!
ow en debbie ronja is nu 7 maanden
quote:
Omg.. ga gewoon radio luisterenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:22 schreef Runx het volgende:
Het audio archief bevat 36613 bestanden in 1654 mappen, Totaal 190G .....oeps gaat de verkeerde kant op met mij
ik wil kijken wat ze zelf wil ze heeft naast de bench ook een eigen kussen en daar slaapt ze op als ik thuis benquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:20 schreef debbie_19 het volgende:
[..]wil je haar in de bench houden of ben je nu dan aanh et oefenen dat ze eruit mag?
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:21 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Hey draculettetje![]()
Hoe gaat het ermee
Ooh dat valt nog best mee kerelquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:22 schreef Runx het volgende:
Het audio archief bevat 36613 bestanden in 1654 mappen, Totaal 190G .....oeps gaat de verkeerde kant op met mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |