dat gaan we regelen sm0kezquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:49 schreef Sm0keZ het volgende:
HAHAHA![]()
![]()
Mag ik julile vragen deze pagina de rest van de dag open te houden?http://www.bestactever.com/
![]()
![]()
Het is om Rick Astley te laten winnen voor de MTV awards![]()
zij maken nu toch ook grapjes?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:49 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik maakte grapje, als jij het gewoon gelijk had uitgelegd was ik gestopt
Dus ik geef het gelijk aanquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:51 schreef draculettetje het volgende:
[..]
zij maken nu toch ook grapjes?
maar goed beide geen zin in deze discussie denk ik
Ik zie het al voor me maandag:quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:49 schreef Sm0keZ het volgende:
HAHAHA![]()
![]()
Mag ik julile vragen deze pagina de rest van de dag open te houden?http://www.bestactever.com/
![]()
![]()
Het is om Rick Astley te laten winnen voor de MTV awards![]()
Rick PWNZ!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me maandag:
systembeheerder: Ej droxz, wtf heb jij vrijdag gedaan, je staat eerste met internetgebruik man!
ik: Ja man, Rick Astley moet winnen, jeweetssssss!
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik doe toch redelijk normaal de laatste tijd, of ben ik weer vaag bezig ofzo?
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:55 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Jah de klant was te vroeg!
Maar hij komt hier zaken doen
nais jongequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:55 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
deed ik gister op mijn manier ookquote:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:55 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Mijn vader luistert die vaak..onze vroegere hond werd helemaal gek als hij dat nummer hoordequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:01 schreef Runx het volgende:
ike nu Animals - The House Of The Rising Sun luisteren echt te vette nummer
toch apart he hoe honden ergens op kunnen reageren!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:02 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Mijn vader luistert die vaak..onze vroegere hond werd helemaal gek als hij dat nummer hoorde
ja iddquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:03 schreef draculettetje het volgende:
[..]
toch apart he hoe honden ergens op kunnen reageren!
ABC gekke aap Always Be Closing!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:55 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
wat dan?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:03 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Inderdaad! Volgens mij niet, dat is wel jammer!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
GVD die zijn wel werelds droxz !! die ga ik bestellen! alleen hebben ze er geen 0,5 liters van ?
Ja das echt apart. De hond die ze nu hebben probeert altijd de mensen op tv te bijten..en als hij echt mensen tegenkomt doet hij niksquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:03 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Haha jeweetsquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ABC gekke aap Always Be Closing!
ha ha ook een vreemde aktie jaquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:05 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja das echt apart. De hond die ze nu hebben probeert altijd de mensen op tv te bijten..en als hij echt mensen tegenkomt doet hij niks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |