hebben we je gekwetst ?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:45 schreef debbie_19 het volgende:
Nou laat ik het dan zo zeggen Runx..ik ga in ieder geval verder niet meer op jullie inanders dan word ik straks echt boos terwijl het nergens voor nodig is
Ik wacht wel op andere mensjes
Ik doe toch redelijk normaal de laatste tijd, of ben ik weer vaag bezig ofzo?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:45 schreef debbie_19 het volgende:
Nou laat ik het dan zo zeggen Runx..ik ga in ieder geval verder niet meer op jullie inanders dan word ik straks echt boos terwijl het nergens voor nodig is
nee ik was vaag bezig , tja krijg je ervan als je je koffie nog niet op hebt en gaat postenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik doe toch redelijk normaal de laatste tijd, of ben ik weer vaag bezig ofzo?
nee ik voel me gewoon niet lekker en dan ben ik prikkelbaarquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
snap je nu misschien een beetje wat ik gister bedoeldequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:45 schreef debbie_19 het volgende:
Ik maakte grapje, als jij het gewoon gelijk had uitgelegd was ik gestoptquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:49 schreef draculettetje het volgende:
[..]
snap je nu misschien een beetje wat ik gister bedoelde
GVD die zijn wel werelds droxz !! die ga ik bestellen! alleen hebben ze er geen 0,5 liters van ?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
Bevroren bierglazen!
Hebben jullie nog ergens "gadgets" die je moet zien/moet hebben?
Doe dat dan ook niet!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:47 schreef Runx het volgende:
[..]
nee ik was vaag bezig , tja krijg je ervan als je je koffie nog niet op hebt en gaat posten
dat gaan we regelen sm0kezquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:49 schreef Sm0keZ het volgende:
HAHAHA![]()
![]()
Mag ik julile vragen deze pagina de rest van de dag open te houden?http://www.bestactever.com/
![]()
![]()
Het is om Rick Astley te laten winnen voor de MTV awards![]()
zij maken nu toch ook grapjes?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:49 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik maakte grapje, als jij het gewoon gelijk had uitgelegd was ik gestopt
Dus ik geef het gelijk aanquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:51 schreef draculettetje het volgende:
[..]
zij maken nu toch ook grapjes?
maar goed beide geen zin in deze discussie denk ik
Ik zie het al voor me maandag:quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:49 schreef Sm0keZ het volgende:
HAHAHA![]()
![]()
Mag ik julile vragen deze pagina de rest van de dag open te houden?http://www.bestactever.com/
![]()
![]()
Het is om Rick Astley te laten winnen voor de MTV awards![]()
Rick PWNZ!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me maandag:
systembeheerder: Ej droxz, wtf heb jij vrijdag gedaan, je staat eerste met internetgebruik man!
ik: Ja man, Rick Astley moet winnen, jeweetssssss!
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:55 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Jah de klant was te vroeg!
Maar hij komt hier zaken doen
nais jongequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:55 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
deed ik gister op mijn manier ookquote:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:55 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |