Hoe oud is Ronja dan?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:07 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha ook een vreemde aktie ja
ik had het van de week ook met ronja (al weet ik niet meer of ik dat hier eigenlijk al heb verteld)
ik moest nog even de rolstoel uit de auto halen, maar zij is gewend om in de bench te gaan als ze niet mee mag, maar ja die 5 minuten kon ze wel even alleen zijn dacht ik
en ze bleef maar blaffen en janken en toen ik binnen kwam werd ik begroet alsof ik jaren weg was
vanmorgen toen ik naar de huisarts was haar ook uit de bench gelaten maar dat ging helemaal goed!
Mogguh Crazy-Mquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:08 schreef Crazy-M het volgende:
GRRRR,
er vliegt hier dadelijk ee ncollega uit het raam naar buiten, en dat terwijl de raam nog dicht is
huh, weet je het zeker?quote:
nee Rickquote:
Weet je het zeker?quote:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:09 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Goeie morgen debbie![]()
Hoe is het met je neus
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:05 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Haha jeweets!
Hoe staat et met jouw Barra?
LOLquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee Rick
ps. heb het op 3 pcs lopen hier haha
positief denken je hebt bijna weekendquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:08 schreef Crazy-M het volgende:
GRRRR,
er vliegt hier dadelijk ee ncollega uit het raam naar buiten, en dat terwijl de raam nog dicht is
Aha, lekkere regel dag dusquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
druk met afspraken scoren en deals doen
Zoiets jaquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:12 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Aan de laatste 2 smileys te zien loopt het met bakken uit je neus
Aha jij bent een officiele printer bestuurderquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:12 schreef Runx het volgende:
ik heb vandaag echt niks te doen , volgens mij printen mensen niet veel op vrijdagen
quote:
yep ik ben de printerman ,Hij print sneller dan zijn schaduw...quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:13 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Aha jij bent een officiele printer bestuurder
Lolquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:14 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
[ afbeelding ] kan je je neus in snuiten.. ik zocht gewoon op tissue
WL, zet het 10 keer per PC openquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 10:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee Rick
ps. heb het op 3 pcs lopen hier haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |