Waarom??!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:28 schreef Sgele het volgende:
Mensen...prettig weekend, ik ben naar huis!
nou ja ik vindt tatoos op de onderrug op zich ook wel geil, dus maakt een kontsnor ook niet meer uitquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:25 schreef Runx het volgende:
[..]
de mijne heeft een kontsnor op haar rug zitten is dat ook goed
Prettig weekend sgele, hopelijk is het niet ernstig ofzo!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:28 schreef Sgele het volgende:
Ik heb een tattoo op me onderrug...maar geen kontsnorquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou ja ik vindt tatoos op de onderrug op zich ook wel geil, dus maakt een kontsnor ook niet meer uit
jammerquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:28 schreef Sgele het volgende:
goed weekend sgelequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:28 schreef Sgele het volgende:
Ik had em al aangepastquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:30 schreef BarraCupraCuda het volgende:
kontsnothehe is dat als iemand tussen je billen is klaargekomen debbie?
goedemorgen trouwens
wat voor tattoo heb je dan , tatoeages kunnen meestal wel mooi zijnquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:29 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik heb een tattoo op me onderrug...maar geen kontsnor
ik denk dat ik nu verstandig mn mond houquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:29 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik heb een tattoo op me onderrug...maar geen kontsnor
Doe maarquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik denk dat ik nu verstandig mn mond hou
nou zo was het ook weer niet bedoeld hoorquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:32 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Doe maar....zeg ik ook maar niks meer vandaag denk ik
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:25 schreef Runx het volgende:
[..]
de mijne heeft een kontsnor op haar rug zitten is dat ook goed
Godsammekrake, wat een binnenkomerquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:30 schreef BarraCupraCuda het volgende:
kontsnothehe is dat als iemand tussen je billen is klaargekomen debbie?
goedemorgen trouwens
prettig weekendquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:28 schreef Sgele het volgende:
Vanavond FINALE K1 kijken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:23 schreef Runx het volgende:
gaan jullie nog wat leuks doen in jullie weekend ?
dat band heette toch k3 ?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Vanavond FINALE K1 kijken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Serieus, ik vind zo'n aarsgewei echt een afknapperquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou ja ik vindt tatoos op de onderrug op zich ook wel geil, dus maakt een kontsnor ook niet meer uit
ja als het over iemand zn moeder gaat is ie gelijk welkom heh!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:35 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Deze man is welkom hier, hij begrijp het meteen!
Was dat een poging tot humor, hoop het niet he?quote:
Voorlopig ben ik nog steeds op het werk hoor en ik ben nog niet ziek thuis geweest dit jaar dus pleasequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:35 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Maar wij als echte eindbazen werken gewoon door, verzuimkoningin!
Je hoeft ons niet alles te vertellen hoor...quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:35 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Maar ik als echte aarsridder "werk" gewoon door, verzuimkoningin!
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je hoeft ons niet alles te vertellen hoor...
Deal!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:39 schreef debbie_19 het volgende:
En ik heb hier ff geen zin in vandaag, dus daarom zei ik al..zeg ik niks meer![]()
Bedankt voor je inzet dan maar!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:39 schreef debbie_19 het volgende:
En ik heb hier ff geen zin in vandaag, dus daarom zei ik al..zeg ik niks meer![]()
dat kan lekker niet , ik heb je mond open gemaaktquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:39 schreef debbie_19 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |