klopt maar wij hadden het over van die Turkse waterpijpen en Iraanse, Egyptischequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
een bong is ook een waterpijp
is een liedje over skinny jeans , dat kwam in me op toen debbie over haar spijkerbroek begon te pratenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:12 schreef WhiteLightning het volgende:
WTF is dat nou weer ?
Whahahaquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:14 schreef Runx het volgende:
[..]
is een liedje over skinny jeans , dat kwam in me op toen debbie over haar spijkerbroek begon te praten
Niet schrikken:quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:14 schreef Sm0keZ het volgende:
Runx, gezellig dat je er bent, maar die songteksten boeien ons niet zo erg...
Spijkerbroeken ja, maar heb iets gezegd over SKINNY JEANS???quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:14 schreef Runx het volgende:
[..]
is een liedje over skinny jeans , dat kwam in me op toen debbie over haar spijkerbroek begon te praten
Dat ik het ergens mee eens ben betekent niet dat ik vriendelijk benquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:15 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
En niet alleen vriendelijk doen als het jou uitkomt, aub
turken , Iraniėrs,tukkers,Marokkanen allemaal 1 pot natquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:16 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Spijkerbroeken ja, maar heb iets gezegd over SKINNY JEANS???
Daar gaan we weerquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:16 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dat ik het ergens mee eens ben betekent niet dat ik vriendelijk ben
Waar the fuck heb jij het over? Praat niet zo vaag. Ik heb daar ook weer niks over gezegdquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:16 schreef Runx het volgende:
[..]
turken , Iraniėrs,tukkers,Marokkanen allemaal 1 pot nat
Neu alleen als ik dit af hebquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:17 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Daar gaan we weer
Maar eh, ging je nog naar huis om 10 uur?
jij zegt toch ik heb niets over skinny jeans gezegd , maar wat ik bedoelde wat skinny jeans ,spijkerbroeken allemaal 1 pot natquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:17 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Waar the fuck heb jij het over? Praat niet zo vaag. Ik heb daar ook weer niks over gezegd
O jaquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:18 schreef Runx het volgende:
[..]
jij zegt toch ik heb niets over skinny jeans gezegd , maar wat ik bedoelde wat skinny jeans ,spijkerbroeken allemaal 1 pot nat
Goedemorgen?quote:
Je moeder, Die is pas nat!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:18 schreef Runx het volgende:
[..]
jij zegt toch ik heb niets over skinny jeans gezegd , maar wat ik bedoelde wat skinny jeans ,spijkerbroeken allemaal 1 pot nat
* Dr.Droxz schuift zichzelf en crazy onder een koffie machine...quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Goedemorgen?
WAT maar 1 bakkie?
Leg me onder het apparaat jah !!!!
Godver, ben zo duf als een konijn, en we zitten hier met 4 man, 3 man (waaronder ik) zitten er helemaal doorheen van de afgelopen week, 1 die is 2 dagen op cursus geweest dus die heeft van hele hectiec niks meegekregen.
Die mag nu mooi wat extras doen
jah ik hoorde het gister pasquote:
de mijne heeft een kontsnor op haar rug zitten is dat ook goedquote:
mogguh Droxzquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz schuift zichzelf en crazy onder een koffie machine...
Mogguh Crazy!
Jullie zijn echt ziekquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:25 schreef Runx het volgende:
[..]
de mijne heeft een kontsnor op haar rug zitten is dat ook goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |