quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:01 schreef DrMarten het volgende:
EN die van Cindy Lauper is echt wel mooier
Ook erg mooi ja, maar als we mooie nummers van Bruce Springsteen gaan posten en luisteren kan ik voorlopig nog niet naar bed, en dat was niet de bedoelingquote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:09 schreef Logician het volgende:
deze blijft het mooist
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:11 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ook erg mooi ja, maar als we mooie nummers van Bruce Springsteen gaan posten en luisteren kan ik voorlopig nog niet naar bed, en dat was niet de bedoeling
1 voordeel, ook vroeg klaarquote:
14:15quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 07:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
1 voordeel, ook vroeg klaaralthans 15:30
ps. voor de rest goeiemorgen
is dat niet van mortal combat?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 07:08 schreef Sm0keZ het volgende:
Mogguh Runx, Crazy-M en WL
LOL ik zie nu pas wat je usericon nou eigenlijk is, WL
met die rook of mk logo ?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 07:08 schreef Sm0keZ het volgende:
Mogguh Runx, Crazy-M en WL
LOL ik zie nu pas wat je usericon nou eigenlijk is, WL
oha ahaquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 07:10 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Als je dat teveel doet is het wel een Fatality ja
Of bongtality.. net hoe je het ziet
.quote:
Hm, nja, het zal wel danquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 07:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
.
ja je hebt 2 icoontjes.hangt van de layout af geloof ik
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 07:26 schreef Sm0keZ het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)tv_gerickrolled.html:")
Ik vind het wel lekker eigenlijk, als het maar niet regentquote:
Gefeliciteerd natuurlijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 07:53 schreef draculettetje het volgende:
ik ben nog niet buiten geweest
ben zelfs nog in bed
enne droxz 3 maanden vandaag!
maarre uhm mis ik iets of mag je jezelf niet feliciteren?!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 07:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Gefeliciteerd natuurlijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Er is er 1......3 maanden getrouwd, getrouwd, dat kan je wel zien dat is draakjuhhhhhhhhhhhh!!![]()
![]()
Natuurlijk mag dat, maar jezelf feliciteren is zo raar toch?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 07:58 schreef draculettetje het volgende:
[..]
maarre uhm mis ik iets of mag je jezelf niet feliciteren?!
ik schrok eventjesquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 08:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Natuurlijk mag dat, maar jezelf feliciteren is zo raar toch?
Bij deze feliciteer ik mezelf enomdat we 3 maandjes samen zijn!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
Dank u, dank u!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 08:05 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik schrok eventjes
maar jullie ook gefeliciteerd?!
Thx!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 08:08 schreef Sgele het volgende:
sjeses gristus wat gaat het hard
Goedemorgen!
Zo al meteen een meeting...kan niet goed zijn
![]()
Droxxzzzzzz!!!! Gefeliciteerd jongen! En Lyn ook natuurlijk![]()
![]()
(deze is voor Lyn
)
Droxzquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 08:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Natuurlijk mag dat, maar jezelf feliciteren is zo raar toch?
Bij deze feliciteer ik mezelf enomdat we 3 maandjes samen zijn!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
Op die datum is draakje getrouwd, en de rest van het verhaal weet iedereen hier wel zo'n beetjequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 08:13 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
DroxzGefeliciteerd
![]()
![]()
Draakje wat lees ik nou? ook al 3 maanden getrouwd? FELIIIIII![]()
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 08:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Op die datum is draakje getrouwd, en de rest van het verhaal weet iedereen hier wel zo'n beetje
STERF bosmongool!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 08:13 schreef Sm0keZ het volgende:
Mogguh
Gefeliciteerd Dracu, Droxz en Lynda
Oja enne... Droxz...Hebben we er nog een beetje zin in vandaag?
![]()
Sorryquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 08:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Thx!
Om alles nou zo breed uit op fok! te posten
Dat zal wel warm geweest zijn?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 08:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
STERF bosmongool!
p.s
Gisteren nog met hooischuur in de trein gezeten, lekker bier gezopen, was gezellig!
Mogguh Smokez!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 08:13 schreef Sm0keZ het volgende:
Mogguh
Gefeliciteerd Dracu, Droxz en Lynda
Oja enne... Droxz...Hebben we er nog een beetje zin in vandaag?
![]()
heey goeiemorgenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 08:23 schreef debbie_19 het volgende:
Volgens mij ga ik zo echt weer naar huis...en daar de dokter...die lul moet mij maar een paardenmiddel geven hoor
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 08:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
STERF bosmongool!
p.s
Gisteren nog met de trein in een hooischuur gezeten, lekker bier gezopen, was gezellig!
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 08:24 schreef Sgele het volgende:
[..]
heey goeiemorgenNog steeds zo ziek ja?
![]()
naar huis, je nest in, en er pas weer uit komen als je beter bent! (of als je naar de wc moet natuurlijk....)
Jij wilt wel érg graag als je daar zelfs vrij voor neemtquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 08:23 schreef debbie_19 het volgende:Volgens mij ga ik zo echt weer naar huis...en daar de dokter...die dokter moet mij maar een paardenlul geven hoor
quote:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 08:25 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Jij wilt wel érg graag als je daar zelfs vrij voor neemt
Ik vond 'm te makkelijkquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 08:25 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Jij wilt wel érg graag als je daar zelfs vrij voor neemt
Ja dahaaaag, het is bijna weekend (+ maandagquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 08:25 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Smokez..ik ga met Droxz mee
over dit feit: STERF
Mogguh Gekke Tilbo!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 08:26 schreef Crazy-M het volgende:
![]()
toch nog iets te laat geworden gisteren
Maar goed. Goedemorgen iedereen ik ben weer op het werk
Wat dan? Je trekt het niet meer tussen alle newbies?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 08:26 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik vond 'm te makkelijk![]()
Blij dat jij er weer bent
Mwah, ik zit hier wel best vandaag... Toch bijna weekend en debbie_19 is weer vermakelijk bezigquote:
Nou als het zo door gaat ben ik om 10 uur al weg dus uhm en verder ja, maar daarom maak je me niet ziek..quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 08:32 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Watdan? Is jouw weekend nóg korter dan vrijdag 14:15 t/m dinsdag 10:30?
Wat kan ze lief zijn hequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 08:34 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nou als het zo door gaat ben ik om 10 uur al weg dus uhm en verder ja, maar daarom maak je me niet ziek..
je bent gewoon...GRRRRRRRRRRRRR
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 08:35 schreef Jimbo het volgende:
de tyfus nog een heeeele dag !en daarna in die kut file !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So you think you got an evil mind? Well i'll tell ya honey...
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 08:35 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
![]()
iemand die hier al langer zit dan jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
Jullie koffie is zó sterk dat je het tegenwoordig maar gewoon inkt noemt?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 08:38 schreef tripack het volgende:
ik ben weer weg
ff inkt halen
twas gezellig
Smeerlap!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 08:38 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mn Zaad is zó sterk dat mn Moeder het tegenwoordig maar gewoon inkt noemt?
dude nee... lees mijn post ff paar regels omhoogquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 08:38 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Jullie koffie is zó sterk dat je het tegenwoordig maar gewoon inkt noemt?
Mogguhquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 08:29 schreef tripack het volgende:
morgen iedereennu ff thuis alles uitprinten en inbinden
gister bezig... natuurlijk inkt op... hij zat er nog maar 2 weken in
vanaf maandag kom ik hier waarschijnlijk niet meer (zo vaak)![]()
Is dat zo ja?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 08:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
iemand die hier al langer zit dan jou
Mogguhquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 08:46 schreef GilaMonyet het volgende:
Goeiemorgen allemaal...
Zijn we er klaar voor om bijna weekend te vieren?
ja ik wel ga vavavond maar lekker aan de waterpijp zittenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 08:46 schreef GilaMonyet het volgende:
Goeiemorgen allemaal...
Zijn we er klaar voor om bijna weekend te vieren?
Sorry was ff afwezig, echt waar??? Waarom nog nooit gezien dan?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 08:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
iemand die hier al langer zit dan jou
Dat schijnt wel relaxed te zijn ja, een maat van mij heeft het ook altijd over die waterpijp met appeltabak die hij in Egypte had gerooktquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 08:48 schreef Runx het volgende:
[..]
ja ik wel ga vavavond maar lekker aan de waterpijp zittenheb zo'n iraanse groote waterpijp met slangen er aan , nee geen wiet er in maar smaaktabak
jointje op zijn tijd maar niet in de waterpijp . wordt wel gezellig met wat vrienden
ah ik heb ook zon dingquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 08:48 schreef Runx het volgende:
[..]
ja ik wel ga vavavond maar lekker aan de waterpijp zittenheb zo'n iraanse groote waterpijp met slangen er aan , nee geen wiet er in maar smaaktabak
jointje op zijn tijd maar niet in de waterpijp . wordt wel gezellig met wat vrienden
doe ze de groetenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 08:49 schreef Sgele het volgende:
Ah..daar zullen we het krijgen...
Ik ben even een meeting in
Morguh geen idee wat je doel isquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 08:51 schreef Runx het volgende:
goedemorgen iedereen , (ik had dit al vanmorgen geplaatstmaar ok , hebben jullie mijn doel gezien , kijk maar naar de eerste pagina
ik met 1 vind ik veel relexer , maar ik ben de waterpijp expertquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 08:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah ik heb ook zon dingmet 2 slangen dan.
Rustig met veel alcoholquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 08:49 schreef GilaMonyet het volgende:
Hey Sgele..
Hoe was je avond gister??
Ik heb een waterleiding met veel T stukken...telt dat ook?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 08:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah ik heb ook zon dingmet 2 slangen dan.
zeg als er een de waterpijp expert is , ben ik dat wel. kijk is naar mn avatarquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 08:52 schreef Runx het volgende:
[..]
ik met 1 vind ik veel relexer , maar ik ben de waterpijp expertben tenslotte niet voor niks een Iraniër
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 08:46 schreef Sgele het volgende:
[..]
Is dat zo ja?Ik zit hier al een pleuristijd... en... eerhm...
kijk en geniet .quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 06:55 schreef Runx het volgende:
goedemorgen allemaal , iedereen lekker geslapen ? nieuwe dag en weer een nieuwe doel , zal Runx a.k.a Ramtin de 200 post's halen ? volg de avontuur van runx en zijn vrienden nu op grtdojw
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 08:52 schreef GilaMonyet het volgende:
Owja hier een bombay TV om de werk dag mee te beginnen!
http://www.grapheine.com/bombaytv/index.php?module=see&lang=uk&code=e0962c98225d733a32f58f5c40b54e0a
jou ava is een draakquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 08:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg als er een de waterpijp expert is , ben ik dat wel. kijk is naar mn avatar
in dat geval, mij kopstuk is kapt en ben te lame een nieuwe te kopenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 08:52 schreef Runx het volgende:
[..]
ik met 1 vind ik veel relexer , maar ik ben de waterpijp expertben tenslotte niet voor niks een Iraniër
quote:
Hoi Debbiequote:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 08:55 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Hoi Debbie
Pft half 10 belangrijke meeting met een klant.. totaal geen zin in
dan moet je je profiel op !Foksilver zetten denk ikquote:
bij de Turkse togo , je moet ook nooit smaaktabak halen bij de smartshop ben daar paar keer opgelicht , toen ging ik aan paar Turkse winkels vragen waar ik dat het beste kon halen ,toen heb ik een Marokkaans winkel gevonden waar die haddenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 08:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
in dat geval, mij kopstuk is kapt en ben te lame een nieuwe te kopen
waar kan ik die dinge halen ?
ik heb liever aidsquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 08:55 schreef Sgele het volgende:
[..]Krijg vlektyfus.. ik bedoelde er niks mee hoor
Jaah.. dat wel hoorquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 08:56 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Gila balen man, kom je nog wel terug vandaag?
dude ik ben net 2 dagen op fok , hoe doe ik dat ?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 08:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan moet je je profiel op !Foksilver zetten denk ik
laat die klant memeber worden van fok kan die ook mee spammen in dit topicquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 08:58 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Jaah.. dat wel hoor
Klant komt hier heen.. (nieuwe klant dus moet hem ff overtuigen dat die zaken met ons moet doen)
http://forum.fok.nl/rde/edit_prefsquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 08:58 schreef Runx het volgende:
[..]
dude ik ben net 2 dagen op fok , hoe doe ik dat ?
Ooow dat scheeltquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 08:58 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Jaah.. dat wel hoor
Klant komt hier heen.. (nieuwe klant dus moet hem ff overtuigen dat die zaken met ons moet doen)
Ja ik wilde eigenlijk huis blijven hoest de longen uit me lijf..quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:00 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ooow dat scheeltik ga denk ik als ik klaar ben zo naar huis..ben echt ziek nu volgens mij
niet meer niet lekker..nee echt ziek
Nah hier heb je koffiequote:
Hier nog 1..ik MOET namelijk iets af makenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:02 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ja ik wilde eigenlijk huis blijven hoest de longen uit me lijf..
Maarja ik moest naar werk komen (van me zelf)
We zijn ook gewoon echte bikkelsquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:03 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hier nog 1..ik MOET namelijk iets af makenzieluuug maar daarna..denk dat ik REN naar huis
Nou ik voel me steeds minder bikkelquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:05 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
We zijn ook gewoon echte bikkels!
Daar kun je ook vette grappen mee uithalen trouwensquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:02 schreef Runx het volgende:
WhiteLightning jou ava is vet maar dat is een bongdat is ook soms wel lekker
hahah wtf je breng mij op ideeënquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:07 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Daar kun je ook vette grappen mee uithalen trouwens
Een maat van mij ging altijd van die bong roken als hij langs kwam he, hij was helemaa gek van dat ding! Totdat we een keer voor de grap motorolie op het randje hadden gesmeerd.
Meneer komt langs, vult het schaaltje met groente, gaat roken en vraagt zich even later af waarom iedereen zich blauwlacht. Totdat meneer voorbij de spiegel liep![]()
Positief bekijkenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:06 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nou ik voel me steeds minder bikkel
een bong is ook een waterpijpquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:02 schreef Runx het volgende:
WhiteLightning jou ava is vet maar dat is een bongdat is ook soms wel lekker
Yes, yes, lekker, lekkerquote:
klopt maar wij hadden het over van die Turkse waterpijpen en Iraanse, Egyptischequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
een bong is ook een waterpijp
is een liedje over skinny jeans , dat kwam in me op toen debbie over haar spijkerbroek begon te pratenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:12 schreef WhiteLightning het volgende:
WTF is dat nou weer ?
Whahahaquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:14 schreef Runx het volgende:
[..]
is een liedje over skinny jeans , dat kwam in me op toen debbie over haar spijkerbroek begon te praten
Niet schrikken:quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:14 schreef Sm0keZ het volgende:
Runx, gezellig dat je er bent, maar die songteksten boeien ons niet zo erg...
Spijkerbroeken ja, maar heb iets gezegd over SKINNY JEANS???quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:14 schreef Runx het volgende:
[..]
is een liedje over skinny jeans , dat kwam in me op toen debbie over haar spijkerbroek begon te praten
Dat ik het ergens mee eens ben betekent niet dat ik vriendelijk benquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:15 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
En niet alleen vriendelijk doen als het jou uitkomt, aub
turken , Iraniërs,tukkers,Marokkanen allemaal 1 pot natquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:16 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Spijkerbroeken ja, maar heb iets gezegd over SKINNY JEANS???
Daar gaan we weerquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:16 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dat ik het ergens mee eens ben betekent niet dat ik vriendelijk ben
Waar the fuck heb jij het over? Praat niet zo vaag. Ik heb daar ook weer niks over gezegdquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:16 schreef Runx het volgende:
[..]
turken , Iraniërs,tukkers,Marokkanen allemaal 1 pot nat
Neu alleen als ik dit af hebquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:17 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Daar gaan we weer
Maar eh, ging je nog naar huis om 10 uur?
jij zegt toch ik heb niets over skinny jeans gezegd , maar wat ik bedoelde wat skinny jeans ,spijkerbroeken allemaal 1 pot natquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:17 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Waar the fuck heb jij het over? Praat niet zo vaag. Ik heb daar ook weer niks over gezegd
O jaquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:18 schreef Runx het volgende:
[..]
jij zegt toch ik heb niets over skinny jeans gezegd , maar wat ik bedoelde wat skinny jeans ,spijkerbroeken allemaal 1 pot nat
Goedemorgen?quote:
Je moeder, Die is pas nat!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:18 schreef Runx het volgende:
[..]
jij zegt toch ik heb niets over skinny jeans gezegd , maar wat ik bedoelde wat skinny jeans ,spijkerbroeken allemaal 1 pot nat
* Dr.Droxz schuift zichzelf en crazy onder een koffie machine...quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Goedemorgen?
WAT maar 1 bakkie?
Leg me onder het apparaat jah !!!!
Godver, ben zo duf als een konijn, en we zitten hier met 4 man, 3 man (waaronder ik) zitten er helemaal doorheen van de afgelopen week, 1 die is 2 dagen op cursus geweest dus die heeft van hele hectiec niks meegekregen.
Die mag nu mooi wat extras doen
jah ik hoorde het gister pasquote:
de mijne heeft een kontsnor op haar rug zitten is dat ook goedquote:
mogguh Droxzquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz schuift zichzelf en crazy onder een koffie machine...
Mogguh Crazy!
Jullie zijn echt ziekquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:25 schreef Runx het volgende:
[..]
de mijne heeft een kontsnor op haar rug zitten is dat ook goed
Waarom??!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:28 schreef Sgele het volgende:
Mensen...prettig weekend, ik ben naar huis!
nou ja ik vindt tatoos op de onderrug op zich ook wel geil, dus maakt een kontsnor ook niet meer uitquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:25 schreef Runx het volgende:
[..]
Prettig weekend sgele, hopelijk is het niet ernstig ofzo!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:28 schreef Sgele het volgende:
Ik heb een tattoo op me onderrug...maar geen kontsnorquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou ja ik vindt tatoos op de onderrug op zich ook wel geil, dus maakt een kontsnor ook niet meer uit
jammerquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:28 schreef Sgele het volgende:
goed weekend sgelequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:28 schreef Sgele het volgende:
Ik had em al aangepastquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:30 schreef BarraCupraCuda het volgende:
kontsnothehe is dat als iemand tussen je billen is klaargekomen debbie?
goedemorgen trouwens
wat voor tattoo heb je dan , tatoeages kunnen meestal wel mooi zijnquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:29 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik heb een tattoo op me onderrug...maar geen kontsnor
ik denk dat ik nu verstandig mn mond houquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:29 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik heb een tattoo op me onderrug...maar geen kontsnor
Doe maarquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik denk dat ik nu verstandig mn mond hou
nou zo was het ook weer niet bedoeld hoorquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:32 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Doe maar....zeg ik ook maar niks meer vandaag denk ik
quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:25 schreef Runx het volgende:
[..]
Godsammekrake, wat een binnenkomerquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:30 schreef BarraCupraCuda het volgende:
kontsnothehe is dat als iemand tussen je billen is klaargekomen debbie?
goedemorgen trouwens
prettig weekendquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:28 schreef Sgele het volgende:
Vanavond FINALE K1 kijken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:23 schreef Runx het volgende:
gaan jullie nog wat leuks doen in jullie weekend ?
dat band heette toch k3 ?quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 09:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Vanavond FINALE K1 kijken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |