Ben vorige week bij Hoenderloo naar binnen gegaan. Leuk man. We hebben nog een mouflon gezien, en duizenden hectares door de everzwijnen omgewoelde grond. Best leuk, de Nederlandse natuur.\Het schijnt dat de Hoge Veluwe een overblijfsel is van het grote oerbos dat vroeger zo'n 80% van Noord-West Europa besloeg, andere overblijfselen zijn te vinden in Polen en Tsjechië (het Reuzengebergte) en Slowakije.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Roep maar hoe laat je op station Barneveld staat, dan gooi ik je wel af bij de ingang van de hoge Veluwe in Otterlo
Had je hier al last van voor die kreukels in je bakkes van vorige week?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:41 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ben vorige week bij Hoenderloo naar binnen gegaan. Leuk man. We hebben nog een mouflon gezien, en duizenden hectares door de everzwijnen omgewoelde grond. Best leuk, de Nederlandse natuur.\Het schijnt dat de Hoge Veluwe een overblijfsel is van het grote oerbos dat vroeger zo'n 80% van Noord-West Europa besloeg, andere overblijfselen zijn te vinden in Polen en Tsjechië (het Reuzengebergte) en Slowakije.
En dan is het Nú tijd voor de medicatie
Ik kom er eigenlijk nooit, ga meer naar wat andere stukjes Veluwe die minder toeristisch zijn, maar moet toegeven dat het de laatste keer dat ik op de Hoge Veluwe was, wel leuk was....quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:41 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ben vorige week bij Hoenderloo naar binnen gegaan. Leuk man. We hebben nog een mouflon gezien, en duizenden hectares door de everzwijnen omgewoelde grond. Best leuk, de Nederlandse natuur.\Het schijnt dat de Hoge Veluwe een overblijfsel is van het grote oerbos dat vroeger zo'n 80% van Noord-West Europa besloeg, andere overblijfselen zijn te vinden in Polen en Tsjechië (het Reuzengebergte) en Slowakije.
En dan is het Nú tijd voor de medicatie
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:48 schreef dieenebart het volgende:
Ik probeerde een foto neer te zetten van Bart op de witte fiets, maar dát lukt me nog niet helemaal...
Ja. Sterker nog, ik begin nu dingen te vergeten, maar ik was al een wandelende enceclopedie. Vraag maar raak - kredietcrisis, evolutietheorie, quantum-mechanica, Fermi-paradox, schoonmaaktips etcetera. Vroeger deed ik altijd een spelletje met m'n huisgenoot, s' nachts: hij zocht honderd Triviant kaarten bij elkaar, en het doel was om minstens driehonderd van de zeshonderd goed te hebben. Dan kon hij weer met een minderwaardigheidscomplex naar bedquote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:47 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Had je hier al last van voor die kreukels in je bakkes van vorige week?
Je kan het!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:48 schreef dieenebart het volgende:
Ik probeerde een foto neer te zetten van Bart op de witte fiets, maar dát lukt me nog niet helemaal...
Dat is idd knap!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:51 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ja. Sterker nog, ik begin nu dingen te vergeten, maar ik was al een wandelende enceclopedie. Vraag maar raak - kredietcrisis, evolutietheorie, quantum-mechanica, Fermi-paradox, schoonmaaktips etcetera. Vroeger deed ik altijd een spelletje met m'n huisgenoot, s' nachts: hij zocht honderdTriviant kaarten bij elkaar, en het doel was om minstens driehonderd van de zeshonderd goed te hebben. Dan kon hij weer met een minderwaardigheidscomplex naar bed
Probeer anders eens een foto te plaatsen van een witte Bart op het zwarte asfaltquote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:48 schreef dieenebart het volgende:
Heb teruggezocht op de weg, maar na een half uur begreep ik dat ik gewoon niet meer wist waar ik was gevallen. En of het wel één keer was geweestquote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:58 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Probeer anders eens een foto te plaatsen van een witte Bart op het zwarte asfalt
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:58 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik wist van te voren dat niet iedereen ging begrijpen dat er zes vragen op één kaart staan
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ohwja, maar ik ben fan van de jostiband he? Dan kan je dat soort dingen niet klakkeloos aannemen!
Zolang je niet kwijlt zolang je keyboard in het stopcontact zit maakt het niet uitquote:Op donderdag 2 oktober 2008 11:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ohwja, maar ik ben fan van de jostiband he? Dan kan je dat soort dingen niet klakkeloos aannemen!
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nouhou!![]()
Je mag heul geen domme mensen plagen!
Gelukkig ben ik best lief
want lieve mensen mag je wel plagen?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nouhou!![]()
Je mag heul geen domme mensen plagen!
Gelukkig ben ik best lief
Hebben we toch nog wát gemeen! Hier blinkt de helft ook al. En met Couleur 3 op de achtergrond is het allemaal goed te doen. Jointje er bij ook, natuurlijkquote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
Ondertussen begint het hier in huis zelfs al weer schoon te lijken!
Ja!!! Lekker...quote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:06 schreef Copycat het volgende:
Nee, heb nog geen honger, Bart.
Maar net wel een leuke brainstormsessie gehad, dus mijn humeur is er iets op vooruitgegaan.
En daarom een liedje terug:
Ja, daar ging mijn vrije dag van de week ook aan op, poetsen, opruimen en de was... ik kan leukere dingen bedenken, het is echt weer tijd voor een hulp.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
Ondertussen begint het hier in huis zelfs al weer schoon te lijken!
Nee maar ik mag graag geloven dat het mijn domheid enigzinds compenseertquote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
want lieve mensen mag je wel plagen?
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 12:33 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Hebben we toch nog wát gemeen! Hier blinkt de helft ook al. En met Couleur 3 op de achtergrond is het allemaal goed te doen. Jointje er bij ook, natuurlijk
Zit je aan de valium eigenlijk?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:03 schreef Mathara het volgende:
[..]
Hai ,ja is helemaal toppie geloof ik
Jazeker bestaan die nog! Er staan er minstens 1000 op de Veluwe!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:14 schreef Copycat het volgende:
Bestaan die witte fietsen eigenlijk nog?
En Mathara, mag ik een beetje van jouw valium stash?
Cc {dieenebart} ik heb geen valium, dus nee dat gaat niet. Indometacine heb ik wel, maar daar wordt je alleen maar slaperig vanquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:14 schreef Copycat het volgende:
En Mathara, mag ik een beetje van jouw valium stash?
Prozac, dat wil ik. En dan de hele dag gemaakt vrolijk doen.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:25 schreef Gert het volgende:
Goeiemiddag! Mooi op tijd voor de pammetjes zie ik.
Vanuit datzelfde gedachtegoed? Of als een soort ode aan?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:19 schreef dieenebart het volgende:
Jazeker bestaan die nog! Er staan er minstens 1000 op de Veluwe!
Nóg een pluspunt!quote:Bij valium geen last van THC-allergie
Ik ook. We lijken net wijvenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:29 schreef Copycat het volgende:
Een beetje. Ik heb soms van die dagen dat ik mezelf heel erg in de weg zit. Vandaag is er zo een.
En dan is het nog eens geen PMS tijd. Vallen van de bladeren maakt me soms zwaarmoedig.
Maar omdat zelfkennis de beste kennis is, herken ik het gelukkig voortaan van mezelf en kan ik ook voorzorgsmaatregelen nemen. Dus niet zielig gaan zitten zijn, maar dingen ondernemen en mezelf uit die dip trekken.
En morgen lach ik weer. Gemeend.
Heel lang. Volgens mij was ik het eerste jaar avaloos en toen heb ik deze een keer uit zo'n bestel hier uw ava topic gepikt.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:31 schreef noekje het volgende:
Cc, hoelang heb jij die ava eigenlijk al?
Dan heb je zeker ook niet gelunchtquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:29 schreef Copycat het volgende:
Een beetje. Ik heb soms van die dagen dat ik mezelf heel erg in de weg zit. Vandaag is er zo een.
En dan is het nog eens geen PMS tijd. Vallen van de bladeren maakt me soms zwaarmoedig.
Maar omdat zelfkennis de beste kennis is, herken ik het gelukkig voortaan van mezelf en kan ik ook voorzorgsmaatregelen nemen. Dus niet zielig gaan zitten zijn, maar dingen ondernemen en mezelf uit die dip trekken.
Prozac ken ik niet. Qua gebruik dan. Is dat lekkâh?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Prozac, dat wil ik. En dan de hele dag gemaakt vrolijk doen.
Schiet me dood of geef me acute MS! Ik wil m'n huiskamer gaan dweilen! (en néé, het is geen tapijtquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:25 schreef Gert het volgende:
Goeiemiddag! Mooi op tijd voor de pammetjes zie ik.
Kuit, moet je eerst al die flessen, peuken en pizzadozen van de de vloer oprapen.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:35 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Schiet me dood of geef me acute MS! Ik wil m'n huiskamer gaan dweilen! (en néé, het is geen tapijt)
Ik wil een andere maar wanneer is het een goed moment voor zulke dingen hč?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heel lang. Volgens mij was ik het eerste jaar avaloos en toen heb ik deze een keer uit zo'n bestel hier uw ava topic gepikt.
Wieso?
Jawel. Tegen heug en meug. Twee sneetjes brood, wat salade, een stukje kaas en een peer.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:34 schreef dieenebart het volgende:
Dan heb je zeker ook niet geluncht
Ach, zo lang je nog niet de ramen gaat wassen...quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:35 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Schiet me dood of geef me acute MS! Ik wil m'n huiskamer gaan dweilen! (en néé, het is geen tapijt)
Nee joh, heb al een uur zitten stoffen en vegen (heb geen stofzuiger, maar een bezemquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Kuit, moet je eerst al die flessen, peuken en pizzadozen van de de vloer oprapen.![]()
Anders bel je dat mokkel van FOK! effe.
En dat is nog maar één nachtje slapenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:29 schreef Copycat het volgende:
Bestaat daar eigenlijk een goed moment voor ?? Al dat gevoel wat je in deze ava hebt zitten, moet je toch maar mooi zien over te hevelen naar zo'n nieuwequote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:36 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik wil een andere maar wanneer is het een goed moment voor zulke dingen hč?
Nah, dit is geen goed moment, denk ik. Bij twijfel moet je het niet doen. Dus ik doe het niet.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:53 schreef Mathara het volgende:
[..]
Bestaat daar eigenlijk een goed moment voor ?? Al dat gevoel wat je in deze ava hebt zitten, moet je toch maar mooi zien over te hevelen naar zo'n nieuwe![]()
Of je moet het gewoon ineens doen, maar ja dat is ook zo wat
Beter zo..........zie je, zo komt alles toch weer goedquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:59 schreef noekje het volgende:
[..]
Nah, dit is geen goed moment, denk ik. Bij twijfel moet je het niet doen. Dus ik doe het niet.
Ja maar daar zat ik dus wel even flink mee in mijn maag.
Gelukkig gaat het met Cc weer wat beter. Daar put ik dan weer kracht uit.
Bij twijfel juist wel doen, dat maakt het leven veel leuker.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:59 schreef noekje het volgende:
[..]
Nah, dit is geen goed moment, denk ik. Bij twijfel moet je het niet doen. Dus ik doe het niet.
Ja maar daar zat ik dus wel even flink mee in mijn maag.
Gelukkig gaat het met Cc weer wat beter. Daar put ik dan weer kracht uit.
Oeh nee. Dat moet ik niet doen. Als ik bij elke twijfel het ook daadwerkelijk had gedaan dan stond ik nu met mijn blote kont achter het cs in Kenia ofzo. Twijfel is mijn raadgever en vooral cruciale zaken zoals ava's, daar moet je niet te licht mee omspringen.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:07 schreef Dementor het volgende:
[..]
Bij twijfel juist wel doen, dat maakt het leven veel leuker.
Ja hoor? Bron?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:08 schreef F04 het volgende:
Als het goed is begint DGK trouwens weer in februari...
info, bron vraag ik als streamverslaafdequote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:08 schreef F04 het volgende:
Als het goed is begint DGK trouwens weer in februari...
Speciaal voor jou, en alle andere streamverslaafdenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:33 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
info, bron vraag ik als streamverslaafde![]()
ik heb deze aan: http://dgk.servehttp.com/index.aspquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:35 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Speciaal voor jou, en alle andere streamverslaafden![]()
http://www.bbc.co.uk/bigcat/
Begint binnenkort!!!
Even proberen? Kijk of je er lekker bij voelt?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:36 schreef noekje het volgende:
nu een reggae uitvoering van Hotel Californiaquote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:38 schreef dieenebart het volgende:
En nog meer goed nieuws:
http://rsr.infomaniak.ch/player/player.html#3
Couleur 3, beste radiozender van Frankrijk. Ik versta er geen reet van, maar ze draaien goeie platen. Net nog (ahem) Pete Philly and Perquisite (yeah, in één keer goed, denk ik). En verdere lekker relaxte hiphop en scheurende gitaren. Jantje Smit en co hebben ze nog nooit van gehoord.
"So I called up the Captain,quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:09 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
nu een reggae uitvoering van Hotel California![]()
Boh dat is wel waar!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:23 schreef noekje het volgende:
[..]
Oeh nee. Dat moet ik niet doen. Als ik bij elke twijfel het ook daadwerkelijk had gedaan dan stond ik nu met mijn blote kont achter het cs in Kenia ofzo. Twijfel is mijn raadgever en vooral cruciale zaken zoals ava's, daar moet je niet te licht mee omspringen.
[..]
Mijn moeder zegt altijd..... nooit uitstellen tot morgen wat je vandaag kunt doenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:36 schreef noekje het volgende:
[..]
hopenlijk komt met jou ook weer alles goed, lees net dat je nog steeds in het ziekenhuis ligt,quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:02 schreef Mathara het volgende:
[..]
Beter zo..........zie je, zo komt alles toch weer goed
Ik zou gewoon ontslag nemen of stakenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:34 schreef Copycat het volgende:
Ik mag geen internetradio meer luisteren op m'n werk. Zou teveel van het netwerk vergen, of zo.
Stelletje lutsers. Zit ik mooi opgescheept met die radio Veronica meuk.
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:34 schreef Copycat het volgende:
Ik mag geen internetradio meer luisteren op m'n werk. Zou teveel van het netwerk vergen, of zo.
Regel een Dongel!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:34 schreef Copycat het volgende:
Ik ben ergens vorig jaar ook gewisseld. het is ff wennen, maar deze zit me toch beterquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:36 schreef noekje het volgende:
[..]
eigenlijk ben jij gewoon vliefd op Ccquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:40 schreef dieenebart het volgende:
[..]
(je bent wel een beetje een zeikwijf vandaag.)
Wie niet?!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:41 schreef Manu82 het volgende:
[..]
eigenlijk ben jij gewoon vliefd op Cc
Weer eens gelijk.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:41 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wat is een Dongel?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:40 schreef dieenebart het volgende:
Regel een Dongel!![]()
(je bent wel een beetje een zeikwijf vandaag.)
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:41 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Yep, ik ben gek op vrouwen die foutloos kunnen spellen!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:41 schreef Manu82 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:48 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
AHA ! dus eigenlijk ben jij gewoon al heel lang verliefd op LS, vandaar dat je altijd zo loopt
te zeiken tegen hem![]()
geeft niks man...... tegen zulke gevoelens valt niet te vechten....
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:48 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
AHA ! dus eigenlijk ben jij gewoon al heel lang verliefd op LS, vandaar dat je altijd zo loopt
te zeiken tegen hem![]()
geeft niks man...... tegen zulke gevoelens valt niet te vechten....
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:50 schreef Copycat het volgende:
Ja, fijn. Maar ondertussen weet ik nog steeds niet wat een Dongel is.
Die is met vakantie totdat dit kutprogramma op is gehoudenquote:
Thankgawd voor msn dan maar hčquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:53 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Die is met vakantie totdat dit kutprogramma op is gehouden
? o dus ze bestaat niet écht ofzo...... van een programma?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:53 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Die is met vakantie totdat dit kutprogramma op is gehouden
Ik haat msnquote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:55 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Thankgawd voor msn dan maar hč
Ze heet Lobasca en ze is geband.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:55 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
? o dus ze bestaat niet écht ofzo...... van een programma?
of wil je er niet over praten?
Get over it! Or get a roomquote:
Ahhhhhh en nu mist ie zijn dagelijkse knuffeltjequote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:58 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ze heet Lobasca en ze is geband.
Ramen en deuren open! scheelt met dweilenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:00 schreef dieenebart het volgende:
De lucht gaat zo m'n flat aanvallen
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:00 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Ahhhhhh en nu mist ie zijn dagelijkse knuffeltje
nah ik ben de beroerste niet allemaal even een knuffeltje voor Manu neeplenten hier dat
ik begin
![]()
![]()
zoiets was het geloof ik....
Ben allang klaarquote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ramen en deuren open! scheelt met dweilen
Dat probleem had ik gisterquote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:00 schreef dieenebart het volgende:
De lucht gaat zo m'n flat aanvallen
Geband voor de duur van het programma????? Jezus wat heeft ze uitgevroten dan?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:58 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ze heet Lobasca en ze is geband.
Ach, met een beetje geluk wordt er voortijdig de stekker uit getrokken.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:04 schreef petraa het volgende:
Geband voor de duur van het programma????? Jezus wat heeft ze uitgevroten dan?![]()
Hopenlijk wel pas als Ribas heeft gewonnen danquote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ach, met een beetje geluk wordt er voortijdig de stekker uit getrokken.
Zo af en toe heb je best goede ideeenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ach, met een beetje geluk wordt er voortijdig de stekker uit getrokken.
ik doe niet mee......quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:06 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Zo af en toe heb je best goede ideeenMassaal mailen --> Programma stopt --> en dan zijn al die lui unbanned
Hopelijk gaat Jaap dan nog een paar maanden in Eemnes wonen!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:06 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Zo af en toe heb je best goede ideeenMassaal mailen --> Programma stopt --> en dan zijn al die lui unbanned
alleen voor deze keer ben ik teugenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:08 schreef Copycat het volgende:
Ik heb altijd goede ideeën. Alleen niet altijd medestanders.
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:07 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik doe niet mee......
IK WIL RIBAS
Ik zie hier een nieuw format, die 2 samen in dat huisquote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:08 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Hopelijk gaat Jaap dan nog een paar maanden in Eemnes wonen!
Dit forum ook.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:06 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Horen we eigenlijk nog wel eens wat van Jaap?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:08 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Hopelijk gaat Jaap dan nog een paar maanden in Eemnes wonen!
zat ik ook net aan te denkenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:10 schreef Manu82 het volgende:
[..]
[..]
Ik zie hier een nieuw format, die 2 samen in dat huis
Moet je even aan LS vragen en anders denk ik kingjaap enzoquote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:11 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Horen we eigenlijk nog wel eens wat van Jaap?
wat vreet die jongen uit op dit moment, heeft ie nog optredens enzo?
Zonder CBML geen CBL natuurlijk.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:13 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
dit forum opdoeken ?![]()
NEEEEEEEEEE !!!
het wordt net zó gezallig.......
Hier hagelt het Noekje en gister ook al.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:14 schreef noekje het volgende:
Ik moet winkelen maar het regent zo hard en veel ook.
o dat richten we toch gewoon een ander soort ''dinges'' opquote:
opvangplek voor RLS-fanaticiquote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:16 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
o dat richten we toch gewoon een ander soort ''dinges'' op![]()
we verzinnen gewoon een programma dat we dan allemaal gaan volgen en dan hebben we ook een COS dinges nodig....
Ja maar dan krijg ik een afro van het begin tot aan het einde van de winkelstraat. Overal haar. Getsie.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:15 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hier hagelt het Noekje en gister ook al.
Nossiequote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:17 schreef Nostalgist het volgende:
Blij dat
- Ik weer uit de auto ben
- Er weer een topic gemaakt is door Leandra...
Hoe slechter het weer, hoe beter het volk!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:17 schreef Nostalgist het volgende:
Blij dat
Hier miezert het.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:19 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja maar dan krijg ik een afro van het begin tot aan het einde van de winkelstraat. Overal haar. Getsie.
Primadeluxe!quote:
Jij zit gewoon te wachten op vrouwen in t-shirts in de stromende regenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:20 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Hoe slechter het weer, hoe beter het volk!
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:20 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Hoe slechter het weer, hoe beter het volk!
Wat heerlijk zo'n warm bad !quote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:24 schreef Suikeroom het volgende:
staat die Iraneus nog op de waalbrug te huilen? alles stond vast door hem :mad:
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Primadeluxe!![]()
Kan niet wachten tot de écht leuke tv weer begint
Hmz ik heb ook al dagen een afro door dat K U T weer!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:19 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja maar dan krijg ik een afro van het begin tot aan het einde van de winkelstraat. Overal haar. Getsie.
Is het de moeite nog waard, denk je? En er lopen wel grotere gekken en hoeren rondquote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:22 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
![]()
Hé Coach ! Ben je ook al gevraagd om in CBML de mensen voor te bereiden op de boze buitenweereld ?
Wat voor gehucht woon je dan, dat je niet tot 20.00 uur naar de supermarkt kan? Of moet je schoenen kopenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:28 schreef petraa het volgende:
Helaas houdt de regen en hagel geen rekening met me haar en moet ik dus echt ff boodschappen gaan doen voor de winkels dicht zijn!
scapino gaat meestal al om 18.00 uur dicht hehquote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:29 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Wat voor gehucht woon je dan, dat je niet tot 20.00 uur naar de supermarkt kan? Of moet je schoenen kopen
Nee, bespaar je de moeite.....quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:29 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Is het de moeite nog waard, denk je? En er lopen wel grotere gekken en hoeren rond
Vlaardingen en dat is heul geen gehucht!!!! De supermarkt is tot 20.00 uur open, maar me kids zitten te zeiken dat ze eten willen.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:29 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Wat voor gehucht woon je dan, dat je niet tot 20.00 uur naar de supermarkt kan? Of moet je schoenen kopen
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:41 schreef Copycat het volgende:
Het is droog hier! En de zon schijnt!
Hier ook.....
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:46 schreef Copycat het volgende:
En dan komen er allemaal van die enorme nichten uit de hemel vallen. Nee, daar win je de oorlog mee.
ahhhh een hockey mom, lijk je ook op Sarah Palin?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:36 schreef petraa het volgende:
[..]
Vlaardingen en dat is heul geen gehucht!!!! De supermarkt is tot 20.00 uur open, maar me kids zitten te zeiken dat ze eten willen.Ze moeten zo naar de hockey!
Ah, je hebt de verkeerde medicatie genomen zie ik. Viagra?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 17:27 schreef Copycat het volgende:
Suck-a-Mom?
Cc heeft nu een stijve nek .. Das knap lastigquote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:00 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ah, je hebt de verkeerde medicatie genomen zie ik. Viagra?
Sucking hooguit, maar dan in de context van falen hč.quote:
Had ze m sneller door moeten slikken.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Cc heeft nu een stijve nek .. Das knap lastig
Ik een stijve rug, gisteren giga door mijn rug gegaan.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:10 schreef Soury het volgende:
Cc heeft nu een stijve nek .. Das knap lastig
Wie speelt er dan en wat gebeurt er met je weddenschap?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 18:48 schreef Manu82 het volgende:
godverdegodver, ik zit op het verzenden van een live weddenschap te klikken en scoren die debielen
Ben blij dat jij daar blij mee bentquote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:17 schreef Nostalgist het volgende:
Blij dat
Feyenoord speelt en het ging van 3.20 naar 1.70quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wie speelt er dan en wat gebeurt er met je weddenschap?
Ohhhh diazepam.. Voorzicht daarmee. Heb ik ook geslikt voor mijn rug. En iedereen dacht dat ik bezopen/of stoned was. Wist ik veelquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik een stijve rug, gisteren giga door mijn rug gegaan.![]()
Lang leve diazepam.![]()
Alweer?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh muis, Charlene gaat door het lint vanavond maar dat zal wel weer de cliffhanger zijn.![]()
Ik lees die mailtjes nooitquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:13 schreef Copycat het volgende:
Maar Viagra is toch alleen om een erectie te bewerkstelligen en volharden (hihi)? Of werkt het ook libido verhogend?
Yep, alweer. Er staat een preview op de site van CBML.quote:
Kijk over een uurtje wel onlinequote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, alweer. Er staat een preview op de site van CBML.
Kut zeg, van je weddenschap.
Volgens mij is er ondertussen zelfs Viagra voor vrouwenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:13 schreef Copycat het volgende:
Maar Viagra is toch alleen om een erectie te bewerkstelligen en volharden (hihi)? Of werkt het ook libido verhogend?
Spit had ik toen (volgens de dokter) .. Gebeurde in mijn nachtdienst. Helemaal alleenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, alweer. Er staat een preview op de site van CBML.
Kut zeg, van je weddenschap.
Ja muis, ik weet er alles van, ben heel voorzichtig met die troep maar ik kon niet meer op of neer.
Oh en wat doet dat dan? Meerdere orgasmes ofzo?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:17 schreef Leandra het volgende:
Volgens mij is er ondertussen zelfs Viagra voor vrouwen
WTF waar voor ???. Of is dat een stomme vraagquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Aha. Dus toch ook libido verhogend, dus. Of voor penetratie met een stijve clitoris?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:17 schreef Leandra het volgende:
Waar zit eigenlijk mijn libido en hoe verhoog ik die.. zonder de pillenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Aha. Dus toch ook libido verhogend, dus. Of voor penetratie met een stijve clitoris?
Ik heb regelmatig last van een verschoven wervel, lijkt op een hernia maar de beknelde zenuw komt weer vrij na het slikken van diazepam (klinkt heel raar, ik weet het). Operatie is dus niet nodig maar het is wel heel lastig.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:18 schreef Soury het volgende:
Spit had ik toen (volgens de dokter) .. Gebeurde in mijn nachtdienst. Helemaal alleenWhehehe.. Dat doet zeer.
Nu denk ik dat ik toen al verkeerd liep enzo. Actie/reactie. Goddank dat nooit meer gehad. Maar die pillen waren cool
Gaat het nog een beetje met je hierquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:17 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Kijk over een uurtje wel online
Weddenschap maakt niet veel uit, is alleen om wedstrijden iets leuker te maken
Das niet raar. Door de medicijnen beweeg je juist weer. (geen pijn) en dat is juist goed. Anders blijf je stijf (hahahahaha na al die posts hier) ..quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb regelmatig last van een verschoven wervel, lijkt op een hernia maar de beknelde zenuw komt weer vrij na het slikken van diazepam (klinkt heel raar, ik weet het). Operatie is dus niet nodig maar het is wel heel lastig.
Niet allemaal van die moeilijke vragen stellen, hoor.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:23 schreef Soury het volgende:
Waar zit eigenlijk mijn libido en hoe verhoog ik die.. zonder de pillen
Yep, kennelijk wel... moet er niet aan denken trouwens, dat zou waarschijnlijk problematisch wordenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Aha. Dus toch ook libido verhogend, dus. Of voor penetratie met een stijve clitoris?
Je libido zit toch bij de S van Sexdrive?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Waar zit eigenlijk mijn libido en hoe verhoog ik die.. zonder de pillen
De onwetendheid is schrijnend...quote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je libido zit toch bij de S van Sexdrive?
Volgens mij is het vooral een kwestie van op de juiste manier schakelen met het pientere pookje
Nog nooit last van gehadquote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:11 schreef dieenebart het volgende:
[..]
De onwetendheid is schrijnend...
Dat heet toch Man met een Mquote:Op donderdag 2 oktober 2008 19:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je libido zit toch bij de S van Sexdrive?
Volgens mij is het vooral een kwestie van op de juiste manier schakelen met het pientere pookje
Nee uit de pan .. met spek en uitjes en mayo/ketjupquote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:25 schreef Copycat het volgende:
Een Hamburger als in een inwoner van Hamburg, mag ik dan hopen.
Ja, dat krijg je niet mee terwijl je bij het schoolplein staat te wachten hčquote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:29 schreef debuurvrouw het volgende:
Gut, een huisvrouwende moeder kan nog heel wat dingen leren hier....
Uitje naar de Huishoudbeurs zul je bedoelenquote:
senk joe bijna gemistquote:
Dat zegt men jaquote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat krijg je niet mee terwijl je bij het schoolplein staat te wachten hč
Jajjajajajajaja al die lonkede bestuurders die je tegenhoudquote:
Dat niet alleen. Wel eens desperate houswives gekeken? of gooise vrouwenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Jajjajajajajaja al die lonkede bestuurders die je tegenhoud
Ik ben verslaafd aan gooische vrouwenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dat niet alleen. Wel eens desperate houswives gekeken? of gooise vrouwen
Oh, heb ik t weer gedaan??quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:38 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Uitje naar de Huishoudbeurs zul je bedoelen![]()
(dat gebeurt nou altijd als Leandra er is. Ben je een maatschappelijk teleurgestelde veertigplusser?)
Doe es lief heb je een gratis coachquote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, heb ik t weer gedaan??
Nou ja, ik krijg toch de schuld wel, dan kan ik het maar beter ook gedaan hebben
Neuh ik ben niet maatschappelijk teleurgesteld, wellicht dat de maatschappij teleurgesteld is in mij![]()
men mocht willen dat men het wist.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je moet je nooit wat aantrekken van wat "men" zegt.... "men" weet niet beter
Ik ben haske liefquote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Doe es lief heb je een gratis coach
Las ik net niet iets over schrijnende onwetendheid?? Dat zal het zijnquote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
men mocht willen dat men het wist.![]()
Bennog steeds niet gewend aan de laptop. Alleen tegelijk tv kijken is wel leuk!
Fiets er um inquote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben haske lief![]()
En Bart als reďntegratiecoach?? Fietsen op de Veluwe enzo??
Kan dat ook in groepsverband?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben haske lief![]()
En Bart als reďntegratiecoach?? Fietsen op de Veluwe enzo??
Nah, laten we het wel netjes houdenquote:
Lijkt me gezelligquote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Kan dat ook in groepsverband?Ik moet ook nog ergens reintegreren
JAAAHHH De fok CS troela's vanaf een zeephellingquote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Kan dat ook in groepsverband?Ik moet ook nog ergens reintegreren
En allemaal een shirt aan met de tekst "Slippery when wet"??quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:55 schreef Soury het volgende:
[..]
JAAAHHH De fok CS troela's vanaf een zeephelling
Een wiitequote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
En allemaal een shirt aan met de tekst "Slippery when wet"??
Volgens mij is er ook ergens een voetjebal topic ergensquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:09 schreef Manu82 het volgende:
jalalalalallaalalallalaalalla enieseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Volgens mij is er ook ergens een goedemorgen topic, zie ik ook nooit iemand van hierquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij is er ook ergens een voetjebal topic ergens![]()
Kusje van Soury
Hoelaat vertrek je?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:12 schreef hondjes het volgende:
alles ingepakt, maar de vraag , hoe krijg ik het allemaal mee.
hoor straks het mannetje alweer zeggen,,moet dat allemaal mee.
zou je niet meer doen,
maar ja,,alles heb ik ..echt..nodig, dus kan ik het helpen.
heb echt mijn best gedaan.
Makkelijk .. Dat ga jij tillenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:12 schreef hondjes het volgende:
alles ingepakt, maar de vraag , hoe krijg ik het allemaal mee.
hoor straks het mannetje alweer zeggen,,moet dat allemaal mee.
zou je niet meer doen,
maar ja,,alles heb ik ..echt..nodig, dus kan ik het helpen.
heb echt mijn best gedaan.
Das toch hier vroege vogelquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:13 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Volgens mij is er ook ergens een goedemorgen topic, zie ik ook nooit iemand van hier
West Fries is compleet andersquote:
Wat is er nou weer in het fries, en wat heb ik gemist aan de leuk-part?quote:
Ken Friezen en ken dooien..quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wat is er nou weer in het fries, en wat heb ik gemist aan de leuk-part?
Ben Heerenveen aan het kijken omdat ik geen tv oost hier blijkbaar hebquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wat is er nou weer in het fries, en wat heb ik gemist aan de leuk-part?
Je moet de kabelaansluiting naar het oosten draaien. Domweg doordrukkenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:21 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ben Heerenveen aan het kijken omdat ik geen tv oost hier blijkbaar heb
Ah, het beste lân van d'ierdequote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:21 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ben Heerenveen aan het kijken omdat ik geen tv oost hier blijkbaar heb
0-0 is nauwelijk levensvatbaarquote:
Ze hebben net geschiedenis geschreven, dat moet echt iedereen weten.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:12 schreef Soury het volgende:
Volgens mij is er ook ergens een voetjebal topic ergens![]()
Kusje van Soury
Geen dankquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ze hebben net geschiedenis geschreven, dat moet echt iedereen weten.
NEC
![]()
kusjes
Eigen bedrijf.. he? Verstop zijn mobiel en genietquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:32 schreef hondjes het volgende:
hoop een uur of twaalf, man moet nog zonodig naar werk
eigen bedrijf he.
iedereen in voetbalsfeer, en manu, nog wat gewonnen vandaag met je aandelen.
dank je wel,,zal wel lukken,quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Eigen bedrijf.. he? Verstop zijn mobiel en geniet![]()
Veel fun meis
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:32 schreef hondjes het volgende:
veel plezier in spanjequote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:32 schreef hondjes het volgende:
hoop een uur of twaalf, man moet nog zonodig naar werk
eigen bedrijf he.
Toch nog meer even herpakken, dus?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:44 schreef hondjes het volgende:
weer is goed, dochter zei, ze liggen op het strand.
kom ik aan met mijn winterkleren
het badpak moet meequote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:44 schreef hondjes het volgende:
[..]
Denk nog ff aan ons als je in die strandstoel ligtquote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:44 schreef hondjes het volgende:
[..]
Dan heb je geluk, vorige week kwam de regen met bakken uit de lucht in de omgeving van Malaga.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:44 schreef hondjes het volgende:
[..]
Veel plezier en T-shirts te over daar.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:44 schreef hondjes het volgende:
La settimaina scorsa c'era brutto tempo (vorige week was het slecht weer)quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan heb je geluk, vorige week kwam de regen met bakken uit de lucht in de omgeving van Malaga.
Veel plezier hondjes
Zeg dan gewoon dat het kutweer was, of is daar geen Italiaans woord voor?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
La settimaina scorsa c'era brutto tempo (vorige week was het slecht weer)
Kan er niks aan doen maar zie steeds weer iets om uit te proberen![]()
![]()
Vast wel, maar zo ver ben ik nog niet.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon dat het kutweer was, of is daar geen Italiaans woord voor?
Pfff.......... Italiaan en mannen. Geven niks never toe, zeker geen kut weerquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon dat het kutweer was, of is daar geen Italiaans woord voor?
Clauodio ta klotioquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vast wel, maar zo ver ben ik nog niet.
E le mot en français pour "kutweer" ? Nou... Nou... Nou...quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Pfff.......... Italiaan en mannen. Geven niks never toe, zeker geen kut weer
Dan wordt het tijd dat je je gaat verdiepen in Italiaanse scheldwoorden..quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
Vast wel, maar zo ver ben ik nog niet.
Kuut non solileiyyyyquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
E le mot en français pour "kutweer" ? Nou... Nou... Nou...
Ik houd ook van schermen, La Granbassi is er heel goed in.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd dat je je gaat verdiepen in Italiaanse scheldwoorden..![]()
Diazepam en alcohol gaan niet goed samen, zie 2 schermen. Tot morgen en voor straks slaap lekkerr.
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik houd ook van schermen, La Granbassi is er heel goed in.buona notte e a domani
Truustioquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik houd ook van schermen, La Granbassi is er heel goed in.buona notte e a domani
Is ze 18 plusquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:19 schreef hondjes het volgende:
allemaal bedankt, klopt, het was kutweer
wat dat in spaans is, zal ik aan mijn dochter vragen.of LS weet het wel.
vamos a ver,
tot volgende week, alhoewel, heb laptop bij me.
Die ligt te flippen met haar medicijnen. De hele bijenkast van slagquote:
Lijkt ze op haar moederquote:
Truste Souryquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:34 schreef Soury het volgende:Ik lul weer veuls te veel.. Fijne vakantie hondje truste iedreen verder
Feestje !!! Maar blijf wel een beetje laag bij de grond pleasequote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:05 schreef Gert het volgende:
Goedenavond.
Ben ik nog op tijd voor het feest dat zo los gaat barsten?
Of is de inschrijving al gesloten?
Welk feestquote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:05 schreef Gert het volgende:
Goedenavond.
Ben ik nog op tijd voor het feest dat zo los gaat barsten?
Of is de inschrijving al gesloten?
Dacht dat je weg was Souryquote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Feestje !!! Maar blijf wel een beetje laag bij de grond please![]()
[ afbeelding ]
Daar gaan de paddo'squote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Welk feestIk moet GVD om vier uur mijn nest uit, ga je mond spoelen
Kan mijn draai niet vindenquote:
Ik MOET mijn draai nu gaan vinden anders komen mijn Poolse collega's en -gaatjes te laat op hun werk Ik versta geen Pools en zij verstaan geen Italiaans Het is lekker in evenwicht.quote:
Ben je een kloon van NMNSquote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Welk feestIk moet GVD om vier uur mijn nest uit, ga je mond spoelen
Bye Ruud,quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik MOET mijn draai nu gaan vinden anders komen mijn Poolse collega's en -gaatjes te laat op hun werk Ik versta geen Pools en zij verstaan geen Italiaans Het is lekker in evenwicht.![]()
Ciao a tutti e buona notte![]()
Arrivederci e a domani
Poolioquote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik MOET mijn draai nu gaan vinden anders komen mijn Poolse collega's en -gaatjes te laat op hun werk Ik versta geen Pools en zij verstaan geen Italiaans Het is lekker in evenwicht.![]()
Ciao a tutti e buona notte![]()
Arrivederci e a domani
Oef!!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Feestje !!! Maar blijf wel een beetje laag bij de grond please![]()
[ afbeelding ]
Kletsmajoor. Had GVD maar niet zo negatief gepost over PSV gisterenquote:
Weliswaar een niveautje lager, maar het ging vandaag toch verdómd lekker: álle Nederlandse clubs door.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Kletsmajoor. Had GVD maar niet zo negatief gepost over PSV gisterenJank , jank en zo...
Het leven, en het feit dat we langzaam maar zeker weer richting de lente gaan.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:38 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Hallooooooo allemaal, ben net binnen, even CBML gekeken,,,,, gaan we een feestje vieren?
wat gaan we vieren ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |