quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:00 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Ahhhhhh en nu mist ie zijn dagelijkse knuffeltje
nah ik ben de beroerste niet allemaal even een knuffeltje voor Manu neeplenten hier dat
ik begin
![]()
![]()
zoiets was het geloof ik....
Ben allang klaarquote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ramen en deuren open! scheelt met dweilen
Dat probleem had ik gisterquote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:00 schreef dieenebart het volgende:
De lucht gaat zo m'n flat aanvallen
Geband voor de duur van het programma????? Jezus wat heeft ze uitgevroten dan?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:58 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ze heet Lobasca en ze is geband.
Ach, met een beetje geluk wordt er voortijdig de stekker uit getrokken.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:04 schreef petraa het volgende:
Geband voor de duur van het programma????? Jezus wat heeft ze uitgevroten dan?![]()
Hopenlijk wel pas als Ribas heeft gewonnen danquote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ach, met een beetje geluk wordt er voortijdig de stekker uit getrokken.
Zo af en toe heb je best goede ideeenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ach, met een beetje geluk wordt er voortijdig de stekker uit getrokken.
ik doe niet mee......quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:06 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Zo af en toe heb je best goede ideeenMassaal mailen --> Programma stopt --> en dan zijn al die lui unbanned
Hopelijk gaat Jaap dan nog een paar maanden in Eemnes wonen!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:06 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Zo af en toe heb je best goede ideeenMassaal mailen --> Programma stopt --> en dan zijn al die lui unbanned
alleen voor deze keer ben ik teugenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:08 schreef Copycat het volgende:
Ik heb altijd goede ideeën. Alleen niet altijd medestanders.
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:07 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik doe niet mee......
IK WIL RIBAS
Ik zie hier een nieuw format, die 2 samen in dat huisquote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:08 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Hopelijk gaat Jaap dan nog een paar maanden in Eemnes wonen!
Dit forum ook.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:06 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Horen we eigenlijk nog wel eens wat van Jaap?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:08 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Hopelijk gaat Jaap dan nog een paar maanden in Eemnes wonen!
zat ik ook net aan te denkenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:10 schreef Manu82 het volgende:
[..]
[..]
Ik zie hier een nieuw format, die 2 samen in dat huis
Moet je even aan LS vragen en anders denk ik kingjaap enzoquote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:11 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Horen we eigenlijk nog wel eens wat van Jaap?
wat vreet die jongen uit op dit moment, heeft ie nog optredens enzo?
Zonder CBML geen CBL natuurlijk.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:13 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
dit forum opdoeken ?![]()
NEEEEEEEEEE !!!
het wordt net zó gezallig.......
Hier hagelt het Noekje en gister ook al.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:14 schreef noekje het volgende:
Ik moet winkelen maar het regent zo hard en veel ook.
o dat richten we toch gewoon een ander soort ''dinges'' opquote:
opvangplek voor RLS-fanaticiquote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:16 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
o dat richten we toch gewoon een ander soort ''dinges'' op![]()
we verzinnen gewoon een programma dat we dan allemaal gaan volgen en dan hebben we ook een COS dinges nodig....
Ja maar dan krijg ik een afro van het begin tot aan het einde van de winkelstraat. Overal haar. Getsie.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:15 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hier hagelt het Noekje en gister ook al.
Nossiequote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:17 schreef Nostalgist het volgende:
Blij dat
- Ik weer uit de auto ben
- Er weer een topic gemaakt is door Leandra...
Hoe slechter het weer, hoe beter het volk!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:17 schreef Nostalgist het volgende:
Blij dat
- Ik weer uit de auto ben
- Er weer een topic gemaakt is door Leandra...
Hier miezert het.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:19 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja maar dan krijg ik een afro van het begin tot aan het einde van de winkelstraat. Overal haar. Getsie.
Primadeluxe!quote:
Jij zit gewoon te wachten op vrouwen in t-shirts in de stromende regenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:20 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Hoe slechter het weer, hoe beter het volk!
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:20 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Hoe slechter het weer, hoe beter het volk!
Wat heerlijk zo'n warm bad !quote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:24 schreef Suikeroom het volgende:
staat die Iraneus nog op de waalbrug te huilen? alles stond vast door hem :mad:
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Primadeluxe!![]()
Kan niet wachten tot de écht leuke tv weer begint
Hmz ik heb ook al dagen een afro door dat K U T weer!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:19 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja maar dan krijg ik een afro van het begin tot aan het einde van de winkelstraat. Overal haar. Getsie.
Is het de moeite nog waard, denk je? En er lopen wel grotere gekken en hoeren rondquote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:22 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
![]()
Hé Coach ! Ben je ook al gevraagd om in CBML de mensen voor te bereiden op de boze buitenweereld ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |